NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش مثلت كام مرة هتقولي و لا مرة

لو النيكه مهمه ف انا هحافظ عليها مش هخسرها ف بالتالي اقولها ف وسط الكلام زي ما قولت كدا عشان هي متتجرحش واخسرها
ولا انت اي رأيك؟
بس أنا مبعملش كده بصراحة ممكن لو اتسالت بعدها ايه اللي عجبك و ايه اللي مش عجبك ارد بأسلوب مهذب و هقعد اندم و اقول أكيد زعلت و بتدعي عليا و تعيط😂
موسوس من ناحية الاهتمام بمشاعر الناس

مثلت كزا مرا وكزا مرا كمان نثلت اني هايج اصلا
بس اكتر مره كنت مقفول اي كنت مع بنت وبعد مقربت منها امتشفت ان رحيتها وحشه
لأ أنا بستحمي و اخليها تستحمي الأول
بصراحة قلبي عندك حاجة تقفل الواحد أيام
أما حكاية الهيجان و المتعة مثلت كذا مرة برضو
و جبت كمان و أنا مش مستمتع أوي علشان مكنتش بترضي تنام غير علي لبني

معظم الوقت مش بمثل ممكن اعلى الصوت شويه عشان اشعلل الجو بس لو مفيش فايده بقوله وقف ثوانى كدا و ابعد عنى انت حاسس بحاجه؟ اصل انا مش حاسه بحاجه اتصرف بقى

المرات القليله اللى مثلت فيها مكنتش راضيه عن العلاقه من اولها و كانت بالنسبالى تقضيه واجب

• حبيته
التفاعلات: The architect 10
كتبر ببقى لسة عايز اكمل فى العلاقة مع مراتى والاقيها فيصت بدرى واضطر اطلعه عشان متتعبش واحسسها انى مبسوط بس للاسف بروح اكمل فى الحمام.
و انا و **** بحس بمللل فشخ

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: ahasmaa و The architect 10
لا انا مفيش حاجه تجبرنى على كدا
انا بصدر الوش الخشب علشان يفهم ولو ساق فيها بصدمو علشان يفوق . مره كنت مع واحد واداوؤ على ادو ومش حاسه معاه باى حاجه الاقيه متعصب عليا وبيقولى مش سامع صوتك ليه قولتو اعملك ايه مانت ادائك مش مساعدنى اطلع صوت
رحمه برجل الضعيف رجاءا
وافشخي برحتك الفحل عشان ماياثرش علي نفسيه الضعيف

• بيضحكني
التفاعلات: الليدى دجاجه
لا انا مبعملش شي الا اذا مستمتع ومعنديش استعداد اعمل شي ما يمتعني

بس أنا مبعملش كده بصراحة ممكن لو اتسالت بعدها ايه اللي عجبك و ايه اللي مش عجبك ارد بأسلوب مهذب و هقعد اندم و اقول أكيد زعلت و بتدعي عليا و تعيط😂
موسوس من ناحية الاهتمام بمشاعر الناس
لا طبعا انت لما تخلصو كدا وانت واخدها ف حضنك بعد الواحد التمام وتقولها مثلا بس اي الحلاوه دي والاداء الجامد كنتي بطل بس المره الجايه اعملي كذا وكذا وعشان تضمن انها متزعلش شوف ردها عليك وقولها طب ما تيجي نجرب واعملو التاني ف ساعتها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معظم الوقت مش بمثل ممكن اعلى الصوت شويه عشان اشعلل الجو بس لو مفيش فايده بقوله وقف ثوانى كدا و ابعد عنى انت حاسس بحاجه؟ اصل انا مش حاسه بحاجه اتصرف بقى

المرات القليله اللى مثلت فيها مكنتش راضيه عن العلاقه من اولها و كانت بالنسبالى تقضيه واجب
أنا بصراحة مكنتش عارف اعمل ايموجي ايه 😂
الأول لاف لأنك بتراعي شريكك و بتحاولي ترفعي من معنوياته علشان يعلي معاكي في الأداء
بس انت حاسس بحاجة دي فصلتني ضحك 😂😂
ايه يا شيخة بالراحة شوية
و بعدين ايه اللي يجبرك تعملي علاقة تقضية واجب ؟؟؟

و انا و **** بحس بمللل فشخ
مع مراتك برضو؟!
يعم ناغشها اعمل حاجة مفاجئة وسط النيك جرب و ادعيلي

رحمه برجل الضعيف رجاءا
وافشخي برحتك الفحل عشان ماياثرش علي نفسيه الضعيف
يعم دي حاجة صعبة
واحد زيي ممكن الكلمة تسخنه واحد تاني ممكن تقضي علي نفسيته و علي بتاعه😂

• بيضحكني
التفاعلات: بحب خالتي
لا انا مبعملش شي الا اذا مستمتع ومعنديش استعداد اعمل شي ما يمتعني
يعني لو نايم مع مراتك في يوم و لقيت نفسك مش مستمتع مش هتكمل نيك و هتقوم تسيبها؟؟

لا طبعا انت لما تخلصو كدا وانت واخدها ف حضنك بعد الواحد التمام وتقولها مثلا بس اي الحلاوه دي والاداء الجامد كنتي بطل بس المره الجايه اعملي كذا وكذا وعشان تضمن انها متزعلش شوف ردها عليك وقولها طب ما تيجي نجرب واعملو التاني ف ساعتها
بس أنت مش هتحاول تغير وقت النيك نفسه صح؟؟

لأ أنا بستحمي و اخليها تستحمي الأول
بصراحة قلبي عندك حاجة تقفل الواحد أيام
أما حكاية الهيجان و المتعة مثلت كذا مرة برضو
و جبت كمان و أنا مش مستمتع أوي علشان مكنتش بترضي تنام غير علي لبني
يعني اي تنام علي لبنك

يعني لو نايم مع مراتك في يوم و لقيت نفسك مش مستمتع مش هتكمل نيك و هتقوم تسيبها؟؟

شوف صديقي مش متزوج بس نفرض مراتك مش رح ادخل معها على السرير الا اذا كنت قادر امتعها ولو مش قادر اشبعها نيك مش رح ازوركوا اصلا

عمري ما عملت علاقه كامله بس في مره كنت مع بت كنت شاقطها من دفعة تانيه البت جامده وبعد بوس وتقفيش ولعب بالأيد جيت اعمل وضع 69
كسها ريحته بنت وسخه ميتشمش وانا اهم حاجه عندي النضافه المهم قومتها وفضلت افرشلها لغاية ما جابتهم وكملت معاها assجوب بس مردتش اكسفها

• بيضحكني
شوف صديقي مش متزوج بس نفرض مراتك مش رح ادخل معها على السرير الا اذا كنت قادر امتعها ولو مش قادر اشبعها نيك مش رح ازوركوا اصلا
أنا كمان مش متزوج بس أنت مش واثق في نفسك و غالبا عندك ضعف جنسي بتداريه عليه بالكلام الكتير عن قدراتك
تحياتي ليك

عمري ما عملت علاقه كامله بس في مره كنت مع بت كنت شاقطها من دفعة تانيه البت جامده وبعد بوس وتقفيش ولعب بالأيد جيت اعمل وضع 69
كسها ريحته بنت وسخه ميتشمش وانا اهم حاجه عندي النضافه المهم قومتها وفضلت افرشلها لغاية ما جابتهم وكملت معاها assجوب بس مردتش اكسفها
مهو انت تلاقيك واخدها في نص اليوم و الجو حر 😂

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%