NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انا اسمى وليد عندى 16 سنة انا من دمنهور والقصة ال حاحكيها دى حقيقة فعلا وحصاليتلى انا طول عمرى انسان عادى عمرى ما فكرت فى الجنس انا عندى اتنين اخوات اكبر منى هانى 28 سنة وعادل 25 سنة وانا الصغير بنسكن فى بيت فى اتنين شقة فاضية وطبعا احنا كلنا قاعدين فى شقة واحدة حكايتى تبتدى فى يوم جنا واحد اسمة ايهاب صاحب وصديق اخويا هانى الكبير اسمة ايهاب وطلب من اخويا هانى انة يبات عندنا الليلة علشان اهلة مسافرين وهو بيخاف ينام فى الشقة لواحدة فا اخويا هانى وافق على طول وقالة انت حتنام مع وليد اخويا فى غرفتة علشان هو الصغير وتعرف تنام جانبة انا طبعا لم سمعت كدة كنت مكسوف جدا مش متعود حد ينام جانبى وبعدين احنا كنا فى صيف والدنيا حر لم وصلنا لوقت النوم دخلنا غرفتى وايهاب دخل معايا انا متعود انى انام والنور مطفى خالص وعشان الحر انا مش بلبس غير شرط كورة وبس ويمكن من تحتة مافيش حاجة المهم هو قلع البنطلون واخويا هانى ادالة شرط من عندة علشان ينام بية وطفينا النور ونيمنا انا كنت مكسوف جدا طبعا بعد ما نيمنا بحوالى ربع ساعة انا كنت لسة صاحى وكنت مدى ظهرى لى ايهاب حسيت ان ايهاب بدا يحط ايدة على طيزى بس براحة خالص
انا اتجمت مكانى ومبقيتش عارف اعمل اية وشوية بدا يحسس عليها انا عملت نفسى نايم لم اشوف ايهاب عايز اية
هو اطمن انى نايم بس لقيت ان فى شىء تانى بيدعك فى طيزى انا عرفت هو راح مطلع زبة من الشورت وبقة يدعكة على طيزى من برة
انا بصراحة حسيت احساس غريب اول مرة احسة حسيت بلذة وبعدين راح خالع الشورت شوية من على طيزى وبقة يمشى زبة على طيزى المرادى وهى عريانة انا كنت مبسوط جدا مش عارف لية وحبيت اكمل معاة
واساعدة روحت نايم على بطنى ايهاب اتاخر شوية كدة يمكن افتكر انى صحيت بس لم اطمن راح جاى من فوقى وبقة ينام عليا كدة ويضغط بزبة على طيزى بس حسيت انة مش مرتاح حبيت اساعدة تانى روحت رافع نفسى شوية صغيرة يعنى مفنس حاجة بسيط هو طبعا رجع شوية كدة بخوف بس هو دلوقتى فهم انى صاحى وعايز اكمل معاة وخلاص عايزة ينيكنى راح منزلى الشورت شوية
وبقة يمشى زبة على فرق طيزى كان فى طربيزة جانب لسرير عليها علبة بلسم شعر راح واخدها وواخد منها شوية وطشوية على فرق طيزى وبقة يخل صبعة فى طيزى ويطلعة اة احساس روعة روحت مفنس اكتر شوية علشان طيزى تفتح كمان وبعدين ايهاب بقة يدخل صبعين اة جميل وشوية 3 صوابع اة جميل لذة ممتعة وقاعد حوالى 5 دقايق يدخل صوابعة ويطلعها لحد ما راح ماسك علبة البلسم تانى وحاطط شوية على زبة انا كدة عرفت هو خلاص كدة حاينيكنى ويخل زبة فى طيزى روحت مفنس اكتر واكتر لحد ما بقيت راسى تلامس ركبتى وطيزى مفشوخة على الاخر ومستعدية قرب زبة من طيزى وباد فى تدخيل راسة كنت مستمتع جدا وسايح خالص شوية ودخل راس زبة وبقة يدخلها ويطلعها اة اة انا بقيت اقول اهات مكتومة احسن حد يسمع وشوية بدا يخل زبة اكتر واكتر بس براحة لحد ما بقثة زبة كلة جو طيزى وبقفل علية طيزى وبقة يدخل ويخرج براحة وراح مادد ايدة من الجانب وماسك زبى كمان بقة يخرج ويدخل زبة فى طيزى واية بتفرك فى زبى با البلسم ياة اة متعة ما بعدها متعة كان فين من زمان انا خلاص بقيت مش حاسس با الدنيا قعد حوالى ربع ساعة يدخل ويطلع ويلعب بزبى كمان وبقة يسرع شوية شوية وانا على اهات مكتومة ومش عايز يخلص لحد ما حسيت انى حانزل اللبن راح هو مش عارف عرف ازى راح مطلع زبة من طيزى واسب زبى علشان انا منازلش ومفقدش المتعة واستنى شوية كدة وراح مدخل زبة تانى ادخل يا حبيبى متعنى تانى وراح ماسك زبى تانى وقاعد ينيكنى وينكنى اة وانا افشخ وافشخ طيزى اكتر واكتر اة اى وشوية كدة وحسيت انى حانزل اللبن المرادى مطلعش زبة من طيزى ومسابش زبى من ايدى وبققة البن ينزل منى على ايدة بس مش قادر اوصفلكم كمية المتعة والذة لم البن بينزل منى وزبة جو طيزى روعة ما بعدها روعة انا نزلت وخلصت وهو قاعد ينيك فيا شوية كمان لحد ما نزلهم جو طيزى ونزل شوية كدة على فرق طيزى من برة وسمعتة بيقول اة اوف وراح ملبسنى الشورت تانى وراح هو لابس الشورت بتاعة ونايم على ظهرة روحت انا نايم وعاطيلة ظهرى ولا اتكلمت معاة كلمة واحدة انا افتكرت انة حيريح شوية ويقوم ينيكنى تانى لان بينى وبينكم انا مستكفتش بنيكة واحدة وخصوصا انى اول مرة اتناك واعرف معنى الجنس بس ما عملش كدة نام وانا نيمت لصبح ولم صحيت لقيتة لسة نايم انا روحت على الحمام اخد دش من ليلة انبارح ولم خرجت من الحمام لقيتهم فى البيت حاطين الفطار وكلهم قاعدين على السفرة وايهاب بقة يبصى من تحت لتحت انا اتمنيت انة يقعد عندنا كام يوم عشان ينكنى كل يوم بس فرق طيزى كان بيوجعنى شوية المهم ايهاب مشى ومبقيتش اسمع عنة اخبار ولم سالت اخويا هانى قالى انة سافر الغردقة يشتغل هناك ومش حايجى قبل سنة انا زعلت خالص مين حينكنى تانى وخصوصا انى بعد اسبوع كدة بقيت احس باكلان وواكن دود فى طيزى وبقيت محتاج اى زب يدخل طيزى ولبنة ينزل جوة ويريحنى ومش لاقى حد ينكنى تانى لدرجة انى بقيت اجيب انابيب زيت الشعر وادهنها زيت وانيك بيها نفسى بس مش المتعة ال هيا بردة لدرجت انى فكرت فى اخويا هانى انة يتنكنى وحويلت كتير انةى اجذب نظرة لية واجذب نظرة لطيزى وبقيت البس لباس بس وانام جانبة والزق طيزى فى زبة وادخل استحمة معاة علشان يشوف طيزى عريانة وافانس فى وشة ولا هو هنا ولا حاسس بيا خالص المهم دى حكايتى ومن يوميها وانا بقيت منيوك وبحب اتناك وبحب الازبار وبقيت عايز امص الزب كمان واشرب لبنة وبقيت اجيب افلام نيك لشباب مع بعض ومش عارف اعمل اية انا مولع نار وطيزى حامية وعايز اتناك دى قصتى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%