NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش متقولش على نفسك بنوتي وانت مبتعملش كدا!!!

الموضوع مهم!!
انا كبنوتي خبرة 5 سنين من وانا عندي 12 سنة شايفة ان الموجب او الفحل لازم يحس برجولته وسطوته يعني انك كبنوتي لازم بعد النيكة انك تقعد مع فحلك بعد ما تاخدوا دش لطيف وانه يلبس لبس عادي وانت لازم تقعد معاه بقميص نوم او كلوت او مايوه لو عاز ياكل تعملوا ياكل وتغسل مواعينوا وتنضفلوا اوضته وشقته ولما يرجع من البيت تخلعه جزمته وشرابه وهدومه وتحطلوا رجلوا فماية سخنة وتفكهالوا دا دورنا تجاه فحولنا ولازم يحصل..

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Joooo0000, سوسو اللبوة خدام الزنوج, ديوث سالب 11 و 9 آخرين
طيز تجنن بصراحة

• عجبني
التفاعلات: مودى 253
  • عجبني
التفاعلات: مودى 253
الفلبينية اللي جيبهاله الست الوالدة😒
مش لاعب

الموضوع مهم!!
انا كبنوتي خبرة 5 سنين من وانا عندي 12 سنة شايفة ان الموجب او الفحل لازم يحس برجولته وسطوته يعني انك كبنوتي لازم بعد النيكة انك تقعد مع فحلك بعد ما تاخدوا دش لطيف وانه يلبس لبس عادي وانت لازم تقعد معاه بقميص نوم او كلوت او مايوه لو عاز ياكل تعملوا ياكل وتغسل مواعينوا وتنضفلوا اوضته وشقته ولما يرجع من البيت تخلعه جزمته وشرابه وهدومه وتحطلوا رجلوا فماية سخنة وتفكهالوا دا دورنا تجاه فحولنا ولازم يحصل..
على فكره كلامك صحيح جدا

• عجبني
التفاعلات: Aol
الموضوع مهم!!
حياتي كلامك فوق الرائع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك صح جدا وعلى فكرة كمان لو عملت كده ده فى مصلحتك جدا برضوا

• عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200
انتي عملتي كده بجد؟

موش شرط للبنوتى فحل فى بنوتى لنسوان

بص كلامك مظبوط جدا بس مين الدكر اللي هيفهم كل ده او تعمله كده مين اللي يستاهل

• عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200
موجب هارد ٢٣ سنه من القاهره لو في سالب او بنوتي وحابب نتقابل يكلمني مقابلات فقط مليش في جو الفيديو والشات والصور ولو في حد حابب يجرب اول مره سوفت مفيش مشكله يكلمني واوعدك انك هتتمتع معايا Kik mfb121 Telgram @mouqil

بدور عل ملكه اكون سليف ليها و لو عايزه تتجوز مفيش مشكله

لو ف بنوتى بيعمل الكلام ده انا جاهز وعندى مكان

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%