NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ديوث للجواز

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
الناس كلها بتدور علي بنت محترمه للجواز ومتكونش كلمت حد قبل كدا وانا بدور علي عروسه تكون اتناكت في كل خرم وشبعت شرمطه علي ازبار الرجاله وكمان نفسي تخلف من غيري ولا البيدور علي محترمه لاقي ولا انا لاقي العيب في مين بقي 😂

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص، samrnapal و Mtarek
الشمال كتير

• عجبني
التفاعلات: ديوث للجواز
الناس كلها بتدور علي بنت محترمه للجواز ومتكونش كلمت حد قبل كدا وانا بدور علي عروسه تكون اتناكت في كل خرم وشبعت شرمطه علي ازبار الرجاله وكمان نفسي تخلف من غيري ولا البيدور علي محترمه لاقي ولا انا لاقي العيب في مين بقي 😂
بس انت شكلك هتكون معرص كبير ليها

• عجبني
ما انا جبتلك يا صاحبي

تعالي اجوزك اللبوه إلي بنكها حتي يبقي بتتناك رسمي بعد كده وأي وقت اجي انكها ع السرير بتاعك

• عجبني
انت شكلك هتبقى معرص كبير جدا 🙂🔥

• عجبني
تعالي اجوزك اللبوه إلي بنكها حتي يبقي بتتناك رسمي بعد كده وأي وقت اجي انكها ع السرير بتاعك
معنديش مشكله وجاد وجاهز ومتكفل بكل شئ لو انت جد

التعريص متعه اووووف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتاخد وقتك وبعدين هتبعد عن كل دا

• عجبني
ممنوع نشر روابط أو تعارف في الردود والي سيتم حظرك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%