NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

maged walide

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اول حاجا انا بقول كام نصيحه من وجه نظري انا التي لا قيمه لها علي الاطلاق😂
مبدئيا كده انا مش بعمم للرجاله كلهم انا بوضح للاغلب بيهملو الحجات دي وادينا بنتناقش بدل الملل ده♥

اول حاجا) ابوس ايدك يجدع متفكرش ببتاعك خالص ومتحطش فدماغك انك لازم تبان البطل الهيرو الي كيفتها في حين انها ممكن متكونش مبسوطه علي الي انت بتعملو ده كلو👍

تاني حاجا) خليك لماح يخويا يعني اول متبدأ ويتقفل عليكو باب اوضه متبداش علطول اسمع مني اقلعو ملط كده وخدها فحضنك وضمها وانتو علي السرير وابدا اتكلم معاها طمنها متبقاش همجي صدقني هيفرق معاها كده
تالت حاجا) صدقني 80% من شهوه الست في جسمها الخارجي والمداعبه وده كلام العلماء والدكاتره وعشرين في الميه في العلاقه يعني اركن بتاعك ده في الاخر

رابع حاجا) ابدأ وحده وحده بشافيفها كده وبفن متبقاش زي الحمار مش فاهم انت بتعمل اي وصدقني رقبتها دي مش للبس الدهب بس لا ابدا بوس والحس رقبتها وتعالي ورا ودنها واهمس كده مع كلمتين حلوين هتروح فحته تانيه وانت نازل علي بزازها كده ابدا مصها بفن ولما تيجي تعضها متعضش بسنانك ابوس ايدك دي مش جموسه دي بنيأدمه كلو بشافيفك ولسانك ده بيلف حولين الحلمه👍♥ وصدقني بطنها دي مش للفرجه برضو لا انزل بوس ولحس فيها لحد متوصل لكسها

خامس حاجا) ضهرها ده يسطا برضو مش للفرجه الحسو برضو واهمس وبوسو لحد متنزل عند طيزها وعادي انك تبوسها برضو

سادس حاجا) اما تيجي توصل لكسها بقي متدفسش وشك وزي متيجي تيجي لا خليك فنان مص ودخل لسانك جو واشفطو كلو فبوقك وسيبو وحته مني زنبورها ده متسبوش مصو والحسو وعضو عضه خفيفه كده هتلاقيها فحته تاسعه

سابع حاجا) فخدها دي مش للفرجه لا بوسهم والحسم متسبش حته فيهم بعد ده كلو صدقني هيه هتكون ميته منك وعلي اخرها ونصيحه ابدا بقي بعد كده بوضع 69 وبعدها بقس انطلق لو انت جامد هتتمتع الضعف ولو علي قدك صدقني لو مكملتش ونزلت بسرعه مش هيفرق معاها اوي عشان انت كنت مهيأ قبل النيكه خلصت اوضاعك وشقلبتك يخويا

تامن حاجا) متبقاش نطع يسطا وتسيبها وتقوم تستحمي لا خليك فحضنها شويه واتكلمو في اي رغي وبعدها قولها يلا ناخد شور مع بعض عادي دخلتو ولقيتها هايجه اعمل واحد تحت المايه عادي طب لقيتها مش عاوزه سيبها هيه بكدا اكتفت متبقاش حمار خلصتو وخرجتو لو انتو متجوزين خدها ملط كده وانت ملط واحضنها ونامو صدقني متعه حلوه طب لو انتو صحاب عادي هزر وسرحها اه سرحها يسطا مش هتنقص من رجولتك ده دلع واحضنها وبوسها واي كلمتين حلوين قبل متمشي هتتبسط فشخ♥
دي شويه نصايح واول مره اكتب هنا اتمني اكون افدت حد وشكرا♥🥀

• عجبني
التفاعلات: AESO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%