NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

smsm samo

مشرف قسم القصص
طاقم الإدارة
مشرف
ناقد فني
الكاتب المفضل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
من شهر أغسطس وأنا أخدت قرار إني أبطل أعمل علاقات جنسية مثلية ، والسبب في ده شاب اتعرفت عليه من المنتدى رغم إنه أمتعني جدا إلا إني لما عرفته رغبتي في إني مش بحب إن حد ينيكني قد ما بحب المص ، فشجعني إني أبطل ، وفعلا أخدت القرار ، وامتنعت وكل القريبين مني شجعوني ، إلا قليل
رغبتي في مص زب مش راضية تموت ، وكل اللي يسألني ليه مش بترفض لما حد بيطلب منك إنه ينيكك ، كنت بقول إن مفيش اللي يوافق على إني أمص له بس ، كل اللي عرفتهم عشان يمتع نفسه كان لازم يدخل زبه في طيزي
وبشهادة كل اللي ناكني إن طيزي حلوة ، بس مش هو ده اللي بحبه ، أنا بحب المص بس ، وعليه بعد ما امتنعت عن النيك ، كان ليا تجربتين ثلاثة مع أصدقاء ثقة للمص فقط ، وآخر تجربة كانت مع زميلي العجوز اللي حكيت لكم عنه قبل كدة
اتصل بيا يطمن عليا ، ويسألني لو لسة على موقفي ، فعرفته إني ما زلت ممتنع فعلا بس لو جت فرصة للمص مش هامانع ، فقالي إنه قاعد لوحده ، فقلت له وأنا جايلك دلوقت
طلعت وفتح لي وهو لابس السليب بس وزبه مكور وبارز من ورا السليب فقعدت آخد نفسي وبعدين شربت مايه وقلعت هدومي إلا البوكسر وقعدت بين رجلين صديقي العجوز وشديت السليب من رجليه وظهر زبه اللي بعشقه وبدأت أبوسه من فوق لتحت وبعدين حطيته كل في بوقي ومصيته فبدأ ينتصب ويشتد وأنا ألحسه من الخصية لحد الراس وأنزل على الخصيتين أمصهم وأنا بدلك في زبه وبعدين أمشي شفايفي على راس زبه وشويه وضميت بزازي الصغيرة على زبه وخليته ينيكني من بزازي وشوية ومسكت زبه وقعدت أمصه فقام وقف ومسك راسي وفضل ينيكني من بوقي ويحشر زبه في زوري لحد ما نفسي يروح و عيني تدمع ورجع قعد تاني وأنا نزلت على زبه أمص فيه وألحس الخصيتين وأمصهم وألحس زبه من عند العرق
بعد شويه قعدت على الأرض وسندت راسي على كرسي وهو وقف وسند إيده على الحيطة ووقف بزاوية 45 درجة وزبه راشق في زوري وهو طالع نازل كأنه بينيك زوري وفضل طالع نازل لحد ما ضغط بكل تقله على زوري ونزل لبنه كله مباشرة في بطني وأنا عيوني بيدمعوا من كتر ضغطه على زوري دموع متعة وشهوة ولما خلص فضلت ماسك زبه بشفايفي لحد ما قعد وأنا بمص في زبه لحد ما نام وشفطت كل اللي في زبه
عجبني شكل زبه جدا وهو نايم وحجمه الكبير رغم إنه مرتخي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%