NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

apanop

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
لكل أم محرومه وعندها أبنها ليه ميكونش عندنا ثقافة ان الأبن أولى بلحم وجسم أمه من الغريب هو اللى ينيكها ويريحها بدل ما تتناك من الغريب وكمان الام واجب عليها لو لقت أبنها هايج تريحه وتدلعه أحسن من الاغراب مفيش حد هيكون حنينين فى علاقة فى الجنس قد حنيه ونيك الأم والأبن

JnaXJM7.md.jpg JnaXdP9.md.jpg JnaXHnS.md.jpg JnaXFcu.md.jpg

• عجبني
  • حبيته
  • ماااشي
التفاعلات: Smento, تبادل ناعم, بعشق اختي و 5 آخرين
بسراحه انا احب اقرا سكس محارم وبتاع لكن لو حقيقه بقرف منوو

• عجبني
التفاعلات: ✨ᎷᎯᎶᎥᏨ✨ و apanop
بسراحه انا احب اقرا سكس محارم وبتاع لكن لو حقيقه بقرف منوو
مفيش اجمل ولا أحن من نيك المحارم حبيبي متعة الأبن وهو بينيك نفس الكس اللى نزل منه ولا متعة الام وابنها راكب فوقيها تفرق وتختلف

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: as@as
مفيش اجمل ولا أحن من نيك المحارم حبيبي متعة الأبن وهو بينيك نفس الكس اللى نزل منه ولا متعة الام وابنها راكب فوقيها تفرق وتختلف
انت جربت يعنى حقيقى ولا نظريتك كدا

الكلام دا مش صحيح لا دينيا و لا اخلاقيا و دا غير ان العلاقة بينهم هتختلف و هيحصل مشاكل اكبر مما تتخيل ارجوك ارحم المجتمع من افكارك الزبالة دي

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: islam ibrahim, اسنانجي, عاشق للاناث و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لكل أم محرومه وعندها أبنها ليه ميكونش عندنا ثقافة ان الأبن أولى بلحم وجسم أمه من الغريب هو اللى ينيكها ويريحها بدل ما تتناك من الغريب وكمان الام واجب عليها لو لقت أبنها هايج تريحه وتدلعه أحسن من الاغراب مفيش حد هيكون حنينين فى علاقة فى الجنس قد حنيه ونيك الأم والأبن

طبعا ياابانوب لازم تهيج ع امك اكيد بتقعد عريانة قدامك ولحمها مثير وسكسي فشخ
طب لو كدة تعالي نتعامل بسرية تامة يابوالصحاب واهو لما تتعب انت اريحها انا الرجالة لبعضها برضو

• بيضحكني
التفاعلات: mo salah ali
التفاهم والتوافق بيبقا عالى اوى اوى
ومتعة بمأمن من اى متعة تاتية

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: apanop و عبودي٣٣٣
المشكلة مش كلهم شايفين زيك

• عجبني
التفاعلات: as@as و apanop

طب متيجي تبادل امهااات تليجرام @vlMer1230

• عجبني
التفاعلات: apanop
مش بس التفاهم والتوافق لا وكمان الحب بيكون كل طرف بيحب التانى فعلا بيبقى عاوز يسعده ويبسطه

Jn0hTMl.md.jpg Jn0hIn4.md.jpg

مش بس التفاهم والتوافق لا وكمان الحب بيكون كل طرف بيحب التانى فعلا بيبقى عاوز يسعده ويبسطه

Jn0hTMl.md.jpg Jn0hIn4.md.jpg
والتوافق والتفاهم اعلى من الحب بكثير

• عجبني
التفاعلات: jazmine
  • عجبني
وهو انت تعرف حاجة !!
ماتعملش نفسك عارف على العام
بس اغلب الستات الي بنكلمهم حتى من الموقع هنا وستات حقيقين عشان متقوليش فيك مش حابين فكرة المحارم دي ورفضينها

• عجبني
التفاعلات: ٱلْـميڪْٱﻧـيڪْي𖤾
بس اغلب الستات الي بنكلمهم حتى من الموقع هنا وستات حقيقين عشان متقوليش فيك مش حابين فكرة المحارم دي ورفضينها
لانك مش مصدر ثقة ليهم
فمحدش هيقولك اسراره بسهولة
وساذج لو فاهم انهم هيعترفوا بحاجة زى كده
دى حاجات بتتعمل فى السر

• معجبنيش
لانك مش مصدر ثقة ليهم
فمحدش هيقولك اسراره بسهولة
وساذج لو فاهم انهم هيعترفوا بحاجة زى كده
دى حاجات بتتعمل فى السر
ده لو بجد يبقي يبخت عيالهم

• بيضحكني
عشان ده ضد الطبيعة و انا اسف بس الي بيفكر تفكير الحيوانات ده لازم يروح لدكتور نفسي يلحق نفسه لأنه مريض و عنده هوس جنسي

• حبيته

انت كده عايز تبوظ اكتر علاقة حب مقدسه عرفها الانسان❤❤❤❤

بغض النظر عن الموضوع الجسم المليان الفاجر ده بيجنني ♥️♥️♥️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%