NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلو وقفت ليه

دي مقدمه حلوة للأحداث لكن متنفعش تكون جزء لازم تطول شويه بس الأسلوب كويس

اهلا بحضرتك عزيزي القارئ
اول مرة اكتبلك
اول مرة ادخل جوا دماغك
بجد مشتاق للتجربة
يلا نبدأ
القصة بتبدأ من صغري
ايوا من صغري متستغربش
اوووه نسيت اعرفك بنفسي
انا سفيان لسا متخرج السنادي ٢٠٢٢ عايش في الشرقية وتحديدا في الزق**** عايش مع امي واختي لسا متخرج السنادي من كلية الهندسة
{امي اسمها سحر 47سنة بس تشوفها تديها 20سنة وزنها تقريبا 90 جسمها جااااااحد طيازها مدورة وبزاها متناسقة بشرتها بيضا وعيونها خضرا وشفايفها يستاهلوا اكلهم مهما وصفت فيها مش هقدر انقلكم حاجة منها وهي شغالة محامية }
{اختي ايه نسخة طبق الاصل من امي بي رفيعة شوية وبتدرس في ثانوية عامة عندها20 سنة }
عايشين على معاش والدي الي اتوفي وهو في شغله في مصنع في العاشر من رمضان وشغل ماما وده الي دخلنا لحد مااتخرجت
المهم نرجع فلاش باااك لما كنت صغير
اااااه ايام مااحبش افتكرها عزيزي القارئ بس عشان خاطر عيونك الحلوين💓💓
لما كنت صغير وخصوصا وانا عندي تقريا عشر سنين
الكمبيوتر ايوا هو المشكلة الي فتحت ليا ابواب متتسدش
كان والدي من اوائل الناس الي جابت كمبيوتر كانت فرحة طفولية عارمة انا مش ناسي اليوم ده جاب الكمبيوتر وحطه في اوضتي انا وايه اختي ونزلي برنامج اسمه ديب فريزر وده كان كفيل اني اتعلم الكمبيوتر كنت بقعد على الكمبيوتر فترات طويلة جدا كنت بطبق ايام عليه تخيل انت كده * بيفضل قاعد على الكمبيوتر اكتر من ٢٤ساعة وطبعا بابا وماما كانو اوبن مايند ماكانوش بيدخلوا في حياتي المهم الامور بتتطور وببدأ اتعلم ازاب انزل ويندور وازاي افك الكمبيوتر كنت مدمن ليوتيوبرز مثلا حو وام** المهم الامور بتتطور معايا وببدأ اتعلم اكتر واكتر لحد ماقررت اتعلم البرمجة كان حلمي اني اصمم برنامج وده كان مدخل لحياتي الجديدة حياة الهاكينج والدخول جوا حياة الناس
المهم ياعم الناس اتعلمت لغات برمجة بايثون ولغات تانية واتشهرت ياعم الحج وبقيت نمبر وان في الكمبيوتر في منطقتي لحد ماجه اليوم الي **** وفقني فيه ودخلت كلية هندسة ودي كانت السنة الي والدي مات فيها
المهم حصلتلي حاجة غيرت مجري تفكيري وقلبتلي حياتي
كان يوم مشئوم كنت في محاضرة في كليتي
قاعد في المحاضرة وموبايلي سايلنت وخلصت المحاضرة وبفتح موبايلي لقيت خالد صاحبي متصل ظظظ مرة خالد شغال بيصلح موبايلات وفي كلية شريعة وقانون بس جارنا وبنعمل شغل مع بعض
اتصلت بيه ورد عليا
خالد ،، ايوا ياسفيان
انا ،، ايه ياخالد خير فيه ايه
خالد ،، فيه مصيبة متجيش
انا ،، ايه يابني فيه ايه
خالد ،، فيه فيديوهات لنسوان اترفعت على النت والناس بتقول ان انت الي عملت كده وعملوا محاضر فيك
انا،، طب تعالىٰ دلوقتي علىٰ ظظظظظظظ
خالد ،، مسافة السكة
بعد ظظظ خالد جه
خالد ،،ايه ياصاحبي الحوار ده انت ليك فيه
انا،، و**** ماعرف حاجة ولا عملت حاجة .معاك الفيديوهات
خالد ،، اهوو اتفرج
طبعا عزيزي القارئ كانت فيديوهات متصورة لستات متجوزة وانا اعرفهم فيديوهات سكس
انا ،، احا ايه ده
خالد ،، هتعمل ايه
انا ،، انا معملتش حاجة والي ليه حاجة عندي يجي ياخدها
خالد،، بس انا خايف عليك ياصاحبي
انا ،، ماتخافش ياصاحبي وسيبها على ****
عزيزي القارئ انا زهقت عشان اول مرة اكتب هكمل بكرة المهم عايز رأيكم في الي كتبته ده واكمل بالطريقة دي ولا اغيرها
كمل يابرنس حلوه

اهلا بحضرتك عزيزي القارئ
اول مرة اكتبلك
اول مرة ادخل جوا دماغك
بجد مشتاق للتجربة
يلا نبدأ
القصة بتبدأ من صغري
ايوا من صغري متستغربش
اوووه نسيت اعرفك بنفسي
انا سفيان لسا متخرج السنادي ٢٠٢٢ عايش في الشرقية وتحديدا في الزق**** عايش مع امي واختي لسا متخرج السنادي من كلية الهندسة
{امي اسمها سحر 47سنة بس تشوفها تديها 20سنة وزنها تقريبا 90 جسمها جااااااحد طيازها مدورة وبزاها متناسقة بشرتها بيضا وعيونها خضرا وشفايفها يستاهلوا اكلهم مهما وصفت فيها مش هقدر انقلكم حاجة منها وهي شغالة محامية }
{اختي ايه نسخة طبق الاصل من امي بي رفيعة شوية وبتدرس في ثانوية عامة عندها20 سنة }
عايشين على معاش والدي الي اتوفي وهو في شغله في مصنع في العاشر من رمضان وشغل ماما وده الي دخلنا لحد مااتخرجت
المهم نرجع فلاش باااك لما كنت صغير
اااااه ايام مااحبش افتكرها عزيزي القارئ بس عشان خاطر عيونك الحلوين💓💓
لما كنت صغير وخصوصا وانا عندي تقريا عشر سنين
الكمبيوتر ايوا هو المشكلة الي فتحت ليا ابواب متتسدش
كان والدي من اوائل الناس الي جابت كمبيوتر كانت فرحة طفولية عارمة انا مش ناسي اليوم ده جاب الكمبيوتر وحطه في اوضتي انا وايه اختي ونزلي برنامج اسمه ديب فريزر وده كان كفيل اني اتعلم الكمبيوتر كنت بقعد على الكمبيوتر فترات طويلة جدا كنت بطبق ايام عليه تخيل انت كده * بيفضل قاعد على الكمبيوتر اكتر من ٢٤ساعة وطبعا بابا وماما كانو اوبن مايند ماكانوش بيدخلوا في حياتي المهم الامور بتتطور وببدأ اتعلم ازاب انزل ويندور وازاي افك الكمبيوتر كنت مدمن ليوتيوبرز مثلا حو وام** المهم الامور بتتطور معايا وببدأ اتعلم اكتر واكتر لحد ماقررت اتعلم البرمجة كان حلمي اني اصمم برنامج وده كان مدخل لحياتي الجديدة حياة الهاكينج والدخول جوا حياة الناس
المهم ياعم الناس اتعلمت لغات برمجة بايثون ولغات تانية واتشهرت ياعم الحج وبقيت نمبر وان في الكمبيوتر في منطقتي لحد ماجه اليوم الي **** وفقني فيه ودخلت كلية هندسة ودي كانت السنة الي والدي مات فيها
المهم حصلتلي حاجة غيرت مجري تفكيري وقلبتلي حياتي
كان يوم مشئوم كنت في محاضرة في كليتي
قاعد في المحاضرة وموبايلي سايلنت وخلصت المحاضرة وبفتح موبايلي لقيت خالد صاحبي متصل ظظظ مرة خالد شغال بيصلح موبايلات وفي كلية شريعة وقانون بس جارنا وبنعمل شغل مع بعض
اتصلت بيه ورد عليا
خالد ،، ايوا ياسفيان
انا ،، ايه ياخالد خير فيه ايه
خالد ،، فيه مصيبة متجيش
انا ،، ايه يابني فيه ايه
خالد ،، فيه فيديوهات لنسوان اترفعت على النت والناس بتقول ان انت الي عملت كده وعملوا محاضر فيك
انا،، طب تعالىٰ دلوقتي علىٰ ظظظظظظظ
خالد ،، مسافة السكة
بعد ظظظ خالد جه
خالد ،،ايه ياصاحبي الحوار ده انت ليك فيه
انا،، و**** ماعرف حاجة ولا عملت حاجة .معاك الفيديوهات
خالد ،، اهوو اتفرج
طبعا عزيزي القارئ كانت فيديوهات متصورة لستات متجوزة وانا اعرفهم فيديوهات سكس
انا ،، احا ايه ده
خالد ،، هتعمل ايه
انا ،، انا معملتش حاجة والي ليه حاجة عندي يجي ياخدها
خالد،، بس انا خايف عليك ياصاحبي
انا ،، ماتخافش ياصاحبي وسيبها على ****
عزيزي القارئ انا زهقت عشان اول مرة اكتب هكمل بكرة المهم عايز رأيكم في الي كتبته ده واكمل بالطريقة دي ولا اغيرها
احا... قصه كلها سكس
انا زوبري واقف من ساعه ماقريت القصه
ايه السكس العظيم ده

هو في كاتب يقول انا زهقت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%