NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العاشق001

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا بحضرتك عزيزي القارئ
اول مرة اكتبلك
اول مرة ادخل جوا دماغك
بجد مشتاق للتجربة
يلا نبدأ
القصة بتبدأ من صغري
ايوا من صغري متستغربش
اوووه نسيت اعرفك بنفسي
انا سفيان لسا متخرج السنادي ٢٠٢٢ عايش في الشرقية وتحديدا في الزق**** عايش مع امي واختي لسا متخرج السنادي من كلية الهندسة
{امي اسمها سحر 47سنة بس تشوفها تديها 20سنة وزنها تقريبا 90 جسمها جااااااحد طيازها مدورة وبزاها متناسقة بشرتها بيضا وعيونها خضرا وشفايفها يستاهلوا اكلهم مهما وصفت فيها مش هقدر انقلكم حاجة منها وهي شغالة محامية }
{اختي ايه نسخة طبق الاصل من امي بي رفيعة شوية وبتدرس في ثانوية عامة عندها20 سنة }
عايشين على معاش والدي الي اتوفي وهو في شغله في مصنع في العاشر من رمضان وشغل ماما وده الي دخلنا لحد مااتخرجت
المهم نرجع فلاش باااك لما كنت صغير
اااااه ايام مااحبش افتكرها عزيزي القارئ بس عشان خاطر عيونك الحلوين💓💓
لما كنت صغير وخصوصا وانا عندي تقريا عشر سنين
الكمبيوتر ايوا هو المشكلة الي فتحت ليا ابواب متتسدش
كان والدي من اوائل الناس الي جابت كمبيوتر كانت فرحة طفولية عارمة انا مش ناسي اليوم ده جاب الكمبيوتر وحطه في اوضتي انا وايه اختي ونزلي برنامج اسمه ديب فريزر وده كان كفيل اني اتعلم الكمبيوتر كنت بقعد على الكمبيوتر فترات طويلة جدا كنت بطبق ايام عليه تخيل انت كده *** بيفضل قاعد على الكمبيوتر اكتر من ٢٤ساعة وطبعا بابا وماما كانو اوبن مايند ماكانوش بيدخلوا في حياتي المهم الامور بتتطور وببدأ اتعلم ازاب انزل ويندور وازاي افك الكمبيوتر كنت مدمن ليوتيوبرز مثلا حو** وام** المهم الامور بتتطور معايا وببدأ اتعلم اكتر واكتر لحد ماقررت اتعلم البرمجة كان حلمي اني اصمم برنامج وده كان مدخل لحياتي الجديدة حياة الهاكينج والدخول جوا حياة الناس
المهم ياعم الناس اتعلمت لغات برمجة بايثون ولغات تانية واتشهرت ياعم الحج وبقيت نمبر وان في الكمبيوتر في منطقتي لحد ماجه اليوم الي **** وفقني فيه ودخلت كلية هندسة ودي كانت السنة الي والدي مات فيها
المهم حصلتلي حاجة غيرت مجري تفكيري وقلبتلي حياتي
كان يوم مشئوم كنت في محاضرة في كليتي
قاعد في المحاضرة وموبايلي سايلنت وخلصت المحاضرة وبفتح موبايلي لقيت خالد صاحبي متصل ظظظ مرة خالد شغال بيصلح موبايلات وفي كلية شريعة وقانون بس جارنا وبنعمل شغل مع بعض
اتصلت بيه ورد عليا
خالد ،، ايوا ياسفيان
انا ،، ايه ياخالد خير فيه ايه
خالد ،، فيه مصيبة متجيش
انا ،، ايه يابني فيه ايه
خالد ،، فيه فيديوهات لنسوان اترفعت على النت والناس بتقول ان انت الي عملت كده وعملوا محاضر فيك
انا،، طب تعالىٰ دلوقتي علىٰ ظظظظظظظ
خالد ،، مسافة السكة
بعد ظظظ خالد جه
خالد ،،ايه ياصاحبي الحوار ده انت ليك فيه
انا،، و**** ماعرف حاجة ولا عملت حاجة .معاك الفيديوهات
خالد ،، اهوو اتفرج
طبعا عزيزي القارئ كانت فيديوهات متصورة لستات متجوزة وانا اعرفهم فيديوهات سكس
انا ،، احا ايه ده
خالد ،، هتعمل ايه
انا ،، انا معملتش حاجة والي ليه حاجة عندي يجي ياخدها
خالد،، بس انا خايف عليك ياصاحبي
انا ،، ماتخافش ياصاحبي وسيبها على ****
عزيزي القارئ انا زهقت عشان اول مرة اكتب هكمل بكرة المهم عايز رأيكم في الي كتبته ده واكمل بالطريقة دي ولا اغيرها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ميدو الجنتل, Mada6666, Somr و 14 آخرين
بدايه كويسه استمر

بدايا كويسة والسرد حلو كمل لكن متاخرش

• عجبني
التفاعلات: العاشق001
اولا متزهقش بسرعة وتانى حاجة متنزلش اجزاء قصيرة

• عجبني
التفاعلات: عمرو الزبير و العاشق001
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
برافو اكمل

• عجبني
التفاعلات: Alkasarm7
كمل بس طول الجزء

مرحبا,
هذا الجزء قصير و لكن كبداية تبدو اكثر من واعدة

شكرا على المجهود في انتظار الأجزاء القادمة.

• عجبني
التفاعلات: العاشق001
بداية رائعة بس حاول تطول الاجزاء

كمل بس ياريت تطول

شكرا على المجهود فى انتظار باقى القصة

كمقدمة ، رائعة و جميلة لكن اوعى توقف عايزين بقية القصة و يا ريت لو تكون طويلة جدا جدا

السرد حلو كمل

دماغك حلوة في الكتابة بس ياريت تبعد فكرة أن امك او اختك في القصة حد ينام معهم غيرك وكدا لان انت في القصة عوز تبين نفسك انك الكنج فا لو عملت كدا ملهاش لازمه القصة

بدايه حلوه و جميله اكمل بس طول في احداث القصه اسلوبك حلو و رائع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%