NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احب المتعه

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ي جماعه انا معرفش ليه بقيت للاسف بحب اتكلم عن مراتي وببقي في قمه هيجاني لما اساعد راجل يضرب عشره عليها واحس انه بيهتك شرفي وعرضي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: مثير زوجتي, Ahmed samo, hani1 و 4 آخرين
نصيحتي بلاش اتكمل في الموضوع وبلاش يتطور اكتر

• عجبني
التفاعلات: bleuline، سلطان غلبان و سامح حسين 11
ي جماعه انا معرفش ليه بقيت للاسف بحب اتكلم عن مراتي وببقي في قمه هيجاني لما اساعد راجل يضرب عشره عليها واحس انه بيهتك شرفي وعرضي
طالما ده بيمتعك اعمله وما تسألش ايه السبب دور على متعتك بس الاحسن مراتك تبقا عارفة كل حاجة

• عجبني
التفاعلات: hani1 و سامح حسين 11
ابعتهالي اعشرهالك

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سامح حسين 11
وانت عاوز ايه

طالما ده بيمتعك اعمله وما تسألش ايه السبب دور على متعتك بس الاحسن مراتك تبقا عارفة كل حاجة
اكيد بعمل كدا من وراها دي فيها طلاق لو عرفت

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: hani1, Gnoonelrooh, الجنتل حوده و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: hani1، الجنتل حوده و سامح حسين 11
  • عجبني
التفاعلات: hani1
انت لو فضلت ماشي على السيرة ديت مصيرك حتتجنن، عشان عمرك ما ترتاح بالشكل ده، وعمرك ما تحس بمتعة حقيقية.. يلزمك يا روحي خطوة شجاعة إلى الأمام.. حقق ميولك وعش حياة الدياثة كما يجب واستمتع بلا حدود

• عجبني
التفاعلات: hani1 و سامح حسين 11
  • عجبني
  • عجبني
حاول تبطل لو تعرف

• عجبني
طيب متجرب
بداية انا مش ديوث وثانيا انت ما الك علاقة فيي يا ريت اذا عندك جواب تفيد فيه صاحب الموضوع او ما تدخل في غيرك

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
بعتلك خاص نتكلم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%