NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مبقتش عارف اعمل ايه .. حالي مش صعبان عليه

Qosi

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير.. بدون تجريح او هزار يا شباب علشان الموضوع مزعج جدا بالنسبة لي
انا شاب 29 سنة يعني الحال علي القد وراضي وعايش مع اهلي
بسبب الظروف الصعبه دي مش عارف اتجوز نفسي وبحلم اتجوز واعيش مع انثي
تفهمني وتخاف علي واخدها في حضني كل اخر ليل
الموضوع عملي ازمة نفسية كبيرة وصلة لأكتئاب
16 سنة عادة سرية كتير
شاب وبكالوريوس و لحد كبير محترم
نفسي اتجوز جدا ومش عارف اعمل ايه
حد يفيدني يا شباب و في مثلا مكتب جواز عرفي مثلا لشركة اسرية

انا مش عارف بقول ايه بس حبيت افضفض واتكلم معاكم :(☹️

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و جدو سامى 🕊️ 𓁈
16 سنة عادة سرية كتير

مش عارف اقو لك ايه بصراحة .. بس انت ادرى حد بحالك لو انت وصلت لمرحلة حتقع فيها فى الحرام .. فالحل ال انت قلته ممكن ال حد ما ينفعك شوف لو فى مسيار و لا حاجة

• عجبني
التفاعلات: Qosi
مش عارف اقو لك ايه بصراحة .. بس انت ادرى حد بحالك لو انت وصلت لمرحلة حتقع فيها فى الحرام .. فالحل ال انت قلته ممكن ال حد ما ينفعك شوف لو فى مسيار و لا حاجة
المشكلة يا عزت ان انا موضوع الفلوس دا معايا حاليا حرفيا صفر انا مش بقولك كدا علشان اصعب عليك لا خالص الحمد لله انا شبعان بس انت شايف وفاهم اوضاع الاقتصاد البلد عامل ازاي دلوقتي وانا عارف ان مفيش وحد ه ترضي بواحد معهوش فلوس في زمنا ده

• عجبني
التفاعلات: ezzatabolil
المشكلة يا عزت ان انا موضوع الفلوس دا معايا حاليا حرفيا صفر انا مش بقولك كدا علشان اصعب عليك لا خالص الحمد لله انا شبعان بس انت شايف وفاهم اوضاع الاقتصاد البلد عامل ازاي دلوقتي وانا عارف ان مفيش وحد ه ترضي بواحد معهوش فلوس في زمنا ده
لا يا سيدى فاهم قصدك كلنا بنمر بالظروف دى دى حالة جماعية انت اخويا على راسى .. بس اقصد انك انت اعلم بنفسك لو مش قادر تتحمل خلاص و توصل لمرحلة الحرام .. لا شوف المسيار زواج بشروط

• عجبني
لا يا سيدى فاهم قصدك كلنا بنمر بالظروف دى دى حالة جماعية انت اخويا على راسى .. بس اقصد انك انت اعلم بنفسك لو مش قادر تتحمل خلاص و توصل لمرحلة الحرام .. لا شوف المسيار زواج بشروط
لو تقدر تدلني علي حد ليك جزيل الشكر اخي العزيز

لو تقدر تدلني علي حد ليك جزيل الشكر اخي العزيز
لا بجد معرفش حد معين لكن على تويتر منتشر الخطابات

• عجبني
16 سنة عادة سرية كتير

عاوز تتجوز دور على واحدة ارضى بحالك او تمون من نفس ظروفك او واحدة بتحبك وهتاخدك على عيبك

• عجبني
عاوز تتجوز دور على واحدة ارضى بحالك او تمون من نفس ظروفك او واحدة بتحبك وهتاخدك على عيبك
كنت فاكر زيك كدا ممكن الحب يخلي الواحد يتجوز او وحد ه علي قد حالي بس مفيش واحده بتوافق كلهم بيحلموا بحياة احسن من عيشة اهلها متروحش بيت هي عاوزه تهرب منه علشان نفسها في كذا وكذا وكذا بقي قليل اوي الترضي بقليلها وانا مش لقيها

كنت فاكر زيك كدا ممكن الحب يخلي الواحد يتجوز او وحد ه علي قد حالي بس مفيش واحده بتوافق كلهم بيحلموا بحياة احسن من عيشة اهلها متروحش بيت هي عاوزه تهرب منه علشان نفسها في كذا وكذا وكذا بقي قليل اوي الترضي بقليلها وانا مش لقيها
لا معلش انا لما خطبت ولا كنت بحبها ولا اعرفها ولا تعرفني ورحت قولتلهم ياجماعة انا معايا كذا ومش هيزيدو جنيه هينفع نكمل ولا لا
طبعا قالو بنشتري راجل والكلام دا والموضوع تم

• عجبني
خالص امنياتى بالفرج القريب

• عجبني
**** يكرمك بالخير

• عجبني
لا معلش انا لما خطبت ولا كنت بحبها ولا اعرفها ولا تعرفني ورحت قولتلهم ياجماعة انا معايا كذا ومش هيزيدو جنيه هينفع نكمل ولا لا
طبعا قالو بنشتري راجل والكلام دا والموضوع تم
اتمنالك الخير في حياتك وانك وقعت في ناس ولاد حلال ادعيلي اقع في ناس كويسه واخلاق كدا
شكرا ليك متزعلش مني الكلام سهل كلنا بنتكلم وانا حولت وخطبت قبل كدا وقالوا بنشتري رجل بس في الاخر الكلام اتغير مع ان كنت بستخسر اجيب لنفسي شوز علشان اجبلها هدية او اخرجها خروجة وابسطها .. شكرا لتعليقك وردك واهتمامك

• عجبني
على الفكره دى مشكله شباب كتير اووى ف مش لازم تحمل نفسك فوق طاقتها و 29 دلوقتى مبقاش سن كبير للجواز فى الظروف دى فى أكبر منك ولسه متجوزوش برضه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتمنالك الخير في حياتك وانك وقعت في ناس ولاد حلال ادعيلي اقع في ناس كويسه واخلاق كدا
شكرا ليك متزعلش مني الكلام سهل كلنا بنتكلم وانا حولت وخطبت قبل كدا وقالوا بنشتري رجل بس في الاخر الكلام اتغير مع ان كنت بستخسر اجيب لنفسي شوز علشان اجبلها هدية او اخرجها خروجة وابسطها .. شكرا لتعليقك وردك واهتمامك
**** يرزقك بس انت اسعى ودور
بس عاوز اقولك انه نصيب وبيجي في لحظة انت عمرك مارتبتلها

• عجبني
على الفكره دى مشكله شباب كتير اووى ف مش لازم تحمل نفسك فوق طاقتها و 29 دلوقتى مبقاش سن كبير للجواز فى الظروف دى فى أكبر منك ولسه متجوزوش برضه
لو بيعرف يناام الليل يا ريت يقولي بيعملها ازاي لو مش بيحس بالاحباط و الشهوة بتقتله يقولي اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
  • حبيته
التفاعلات: ░▒▓█🧩𝕵𝖎𝖌🔪𝖘𝖆𝖜🧩█▓▒░
لو بيعرف يناام الليل يا ريت يقولي بيعملها ازاي لو مش بيحس بالاحباط و الشهوة بتقتله يقولي اعمل ايه
المعاناه واحده بس الفكره انك متخليش كل تفكيرك فى الجنس وحاول تعمل علشان تحقق الانت عايزه إنما هتقول منين وفين وهعمل اى هتفضل مكانك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%