NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سامررر

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير .. سؤال بسيط للمتزوجين. ما هو المقبول وغير المقبول في لبس الزوجة برآيك؟ يعني شو اللي تسمح فيه وما عندك مشكلة زوجتك تلبسه . وشو اللي عندك مشكلة وتعترض عليه؟

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
مساء الخير .. سؤال بسيط للمتزوجين. ما هو المقبول وغير المقبول في لبس الزوجة برآيك؟ يعني شو اللي تسمح فيه وما عندك مشكلة زوجتك تلبسه . وشو اللي عندك مشكلة وتعترض عليه؟
عندى مشكلة
لو الست تلبس زى شفاف او ضيق يبين التفاصيل او شعرها يبان او تحط ميكب اوفر
هى ملكى حبيبتى ليا انا بس مش حعمل عزومة

على حسب تربيتك

تلبس زي ما هي عاوزة وتحترم المودة كمان.. المهم عندي عقلها وأخلاقها مش لبسها

• عجبني
التفاعلات: سامررر
دا ملوش مقياس محدد دا بيتوقف علي مدي قبولك انت
بمعني في رجاله لو شعره بانت من مراته يتضايق ويعمل مشكله
وفي واحد تاني يحب يحس ان مراته حلوه والناس كلها بتبص عليها بيحس ان معاه حاجه محصلتش
وكمان بيتوقف عليها هي وعلي طبعها في ستات تحب تبرز جمالها ومفاتنها ودا بالنسبالها مصدر سعاده وانبساط ولما جوزها يمنعها بتتضايق
زي ما في رجاله بتهيج لما تلاقي ستاتها مثيره وبيتبص عليها
فالمقياس االي بتتكلم عليه دا شخصي انت بس اللي تعرف تحدده

• عجبني
مش كل الناس زى بعض ولا نفس الرأى ونفس الذوق
مافيش قاعده عامه مشتركه اللى يعجبنى اوافق بيه ممكن ميعجبكش والعكس اللى يعجبك ميعجبنيش
حتى فالقبول انا ممكن اغير رايى واوافق فحاجات عكسك
ملهاش علاقه بالموضوع فحاجه معينه ولا ذوق محدد

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%