NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب نقاش ما تيجو كل واحد يقول نفسه يجرب اي في الجنس جديد و غريب

الحاجه الوحيده اللى مجربتش اعملها و صعبه جدا تتعمل

الجماعى او على الاقل راجلين فى نفس الوقت
هي لو انتي عايزاها كبنت عادي سهله تتحقق

مش سهله ولا حاجه الموضوع محرج جدا و تنفيذه صعب

ممكن انا مبقتش حابه احرج نفسي زى الاول و بقيت اخد العلاقات جد شويه بعيد عن الجنس فعشان كدا موضوع زى دا تنفيذه صعب جدا

بص انا اتدرجت مع المتعة من ضرب العشرات وبعد كده سوفت مع صاحبي في ثانوي وبعد كده ستريت مع بنات بجد للصبح انا و واحدة وفيوم كانت مسافرة وقالتلي ماما عندها مشكلة رحت لامها نمت معاها بعد ما حلينا المشكلة امها طلبت كمان صاحبي علشان عجبها عمالنا ثريسوم وبعد كده اختها الصغيرة عملت معاها أول أنال نقلت اسكندرية وكان من أكبر أحلامي انام مع اربع حريم علي سرير واحد وحصل دفعت ٤ آلاف الف لكل وأحدة وقعدوا معايا يومين في الهانوفيل كانت شقة الدور السابع قصاد البحر مش هنساها ريحتها اصلا لبن ....بعد كده هديت شوية مع واحدة بس لفترة طويلة لحد ما شوفت الشيميل في الأفلام واتجننت عليهم كان في واحدة برازيلي نازلة في موفنبيك سهل حشيش اتواصلنا وعزمتها ( ايااام العز بقى) ونمت معاها وعملت معايا هي علي طيزي من برة مساج ومت يومها ونفسي اكون شيميل بجد واتفتح في النص بقي جربت كل حاجة مقبولةمش اكستريم في السكس بجد أجمل متعة في الدنيا .

مش سهله ولا حاجه الموضوع محرج جدا و تنفيذه صعب
هو عشان انتي محرجه او بعدتي بس انما لو قررتي وعندك الرغبه وشيلتي الاحراج هتلاقي بسهوله ٩٠٪؜من اي علاقه جنسيه الست اللي بتقررها وبتحدد امتي وإزاي معظم الموضوع متوقف ع الست

كل واحد يقول نفسه يجرب اي جديد انا بالنسبالي نفسي اجرب حاجه جديده ان بنت تلعب في خرمي .... انتي او انتا بقي نفسك او نفسيك في اي جديد
عندي ميول اني حبيبتي تنيكني واحس انها المسيطره رغم اني ستريت وماليش فالشذوذ خالص

كل واحد يقول نفسه يجرب اي جديد انا بالنسبالي نفسي اجرب حاجه جديده ان بنت تلعب في خرمي .... انتي او انتا بقي نفسك او نفسيك في اي جديد
نفسي أنيك في البحر ومع حد بحبه وميكنش حد شايفني لاني البحر بالنسبة ليا بيبقي متعة وبتكتمل بالجنس مع اللي بحبه بس في الفندق نفسي يبقي في البحر

انيك بنت وامها في نفس ذات الوقت

نفسي اجرب حد يمصلي اوي وانيكو

مش عارفه بجد
حاسه انى جربت كل حاجه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح، Elmajjek و Moheb sex
  • بيضحكني
التفاعلات: Bootkoko و الليدى دجاجه
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي اجرب انام مع اتنين بنات مع بعض

نفسي في ديوث او متحرر مش هتفرق الالقاب اكون نايم مع امو او اختو او مراتتو اياكان ويمسك زبري ويدخلو فيه معرفش الاحساس هيبقي اي بس لما بتخيل بهيج فشخ

وانا نفسي اكون انا ست والست راجل

زوجين متحررين وعاوزين سحاقيه جاده أو زوجين جادين
غير الراحلين فيه واحده كمان بتلحسلك متعه تانيه

الحاجه الوحيده اللى مجربتش اعملها و صعبه جدا تتعمل

الجماعى او على الاقل راجلين فى نفس الوقت
حلو علي فكره انا جربتها فيس وكمره بس حقيقي لا

مجربتش راجلين مع بعض

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عارف سكتى و الأستااذ

المواضيع المشابهة

عودة