NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية ما بعد التحرش والاغتصـاب حتي الجزء الثالث 15/9/2022

مريوم

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
13 يوليو 2022
المشاركات
19
مستوى التفاعل
66
نقاط
115
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
انتو عارفين قصتي واللي حصلي من استاذ احمد وقصتي مع الراجل العجوز اللي تتحرش بيا مره وناكني مره
النهارده جايه احكي عن اللي حصل بعد المره اللي العجوز ناكني فيها واداني الفين جنيه بصراحه الفلوس زغللت عيوني اوي أيامها لدرجه اني فكرت بدل كدا كدا بقيت مفتوحه ماخد فلوس بدل مابتناك غصب عني اهو استفاد بس طبعا الموضوع مكانش سهل واصلا هعمل كدا ازاي ومع مين قطع تفكيري صوت سلمي صاحبتي في الدرس
انتي فين سرحانه في ايه
-لا مفيش مكنتش فاهمه اللي المستر بيقولوا بس
يعني انتي تمام كويسه اصلك بقالك فتره متغيره من يوم ماكنا عند هديل
-لا ياحبيبتي انا بخير متقفليش انا بس انا وماما شادين كالعاده
امك دي بصراحه متطاقش
-يلا هعمل ايه كدا كدا هي سافرت البلد اسبوع
قاطعتنا هديل .. ياعيال بصو الواد امين عمال يبص عليكي يا مريم حرام عليكي اديله وش بقي الولا هيموت عليكي
قالت سلمي اه بجد يامريم وبعدين انتي مش ناويه تحني عليه شويه الواد يستاهل
- بس بس انتي وهي انا دماغي مش فاضيه لوجع دماغ ويثبت عليه قام ضاحك لفيت وشي
قاطعها مستر تامر وهو بيزعق لنا عشان بنتكلم فسكتنا خلصت دروسي وروحت البيت كان فاضي كسلت اعمل اكل عملت اندومي ودخلت قعدت في اوضتي لقيت رقم عمال يرن عليا رديت محدش بيتكلم قفلت شويه وفضل يرن كتير رديت تاني لقيت صوت واحد
الو
-ايوه مين
ازيك يا مريم
-تمام بخير مين معايا
انا امين
-اتخضيت وعملت نفسي هبله ... امين مين
امين اللي لسه كنت معاكي في الدرس يامريم متحوريش
-اه معلش مكنتش مركزه خير في حاجه
مريم انا بحبك من زمان وانتي عارفه وحاولت كتير اوي اكلمك بلاش تفضلي تبعدي عني انا بجد بحبك
-سكوت تام
مريم عشان خاطري ردي انا مش عايز غير تديني فرصه نتكلم طيب
- ماجنا بنتكلم اهو
لا لو سمحت عايز اقابلك
- اسفه مينفعش
خمس دقايق بس مش هاخرك
-امين قولت مينفعش وانا مليش في لعب العيال دا

  • مريم انا مش بقولك تعالي نسافر اسبوع نتقابل في اي مكان عشر دقايق وهاتي اصحابك يستي وهنتقابل في مكان عام
  • هبقي اشوف
بصي لو وافقت هستناكي بكره ناحيه بوابه القريه الالومبيه وصدقيني هما كلمتين وبس
- تمام يا امين **** يسهل
قفلت معاه وجريت كلمت سلمي طبعا فضلت تقنعني لحد ما وافقت فعلا
تاني يوم جه لبست توب اسود بكم بفتحه صدر مربعه بس صدره مش مفتوح اوي يعني وبنطلون ابيض اللي هو الواسع اللي فيه زراير من الجنب ودخلت التوب في البنطلون ورفعت شعري ديل حصان مع القصه بتاعتي سبتها نازله ونزلت الساعه 2 المعاد اللي قال عليه ومخدتش حد معايا وصلت بس مشوفتش وقفت دقيقه وكنت همشي لان اتكسفت ارن عليه بس لقيت حد بيزمرلي ولقيته واقف بالعربيه قدامي بيقولي اركبي قولتله لا طبعا مينفعش وكان موقف الطريق والناس بتزعق وهو عمال يقولي يلا انجزي بس بسرعه مفيهاش حاجه يلا الناس هتعمل مشكله فركبت فعلا وهو اتحرك من غير ماحد فينا بتكلم وانا قاعده مكسوفه ومش عارفه المفروض اعمل ايه مشي بينا دقيقتين لحد مالقي ركنه ركن فيها وبطل العربيه ويصلي بقي فأنا تلقائي بصيتله لقيته بيضحك وبيقولي انا مش مصدق نفسي انك وافقتي
- امين لو سمحت عايز ايه انا مرضيتش اكسفك وجيت
فقالي وانا مش عايز اكتر من كدا انا مش مصدق اصلا أننا قاعدين نتكلم كدا عادي ومد أيده مسك ايدي وقالي انا بحبك اوي يامريم من زمان وقربها منه بأس ايدي انا مع حنيته اللي مفتقداها كنت هعيط وهو خد باله فقالي انا مش قصدي اضايقك انا بجد اسف لو ضايقتك وساب ايدي قبل ماتكلم لقيته مطلع بوكس هدايا وبيقولي كل سنه وانتي طيبه انا عارف ان عيد ميلادك الاسبوع دا وحبيت احتفل بيه معاكي السنادي دا الموضوع اللي كنت عايزك فيه هنا مقدرتش وعيطت فعلا صعب عليا نفسي وهو نفسه صعب عليا أنه يحب بني ادمه زيي لاني شايفه نفسي واحده زباله اصلا هو اتخض وبقي ليحاول يهدي فيا ويقولي طب اهدي الناس طيب هتفهمنا غلط طب انا عملت حاجه طب لو عملت انا اسف في وسط عياطي ونهنهتي قولتلته امين شكرا عالهديه وشكرا علي تقديرك بس انا وانت مينفعش نبقي مع بعض دلوقتي ولا بعدين وسبته ونزلت روحت وانا ماشيه لقيت رقم العجوز عمال يرن عليا مردتش عليه
فضلت ماشيه في الشارع لحد البيت قبل مادخل لقيت العجوز اسمه اسامه بالمناسبه بيندهلي وبيقولي انتي مطنشاني ليه قولتله لو سمحت سيبني في حالي انا مش ناقصه ودخلت المدخل قبل ماقفل الاسانسير كان هو داخل وقالي مش هسيبك ولا انتي متبسطيش اخر مره وبيدعك صوابعه في اشاره لل الفين جنيه قولتله اتفضل هديك فلوسك وسيبني في حالي انا مش عايزه حاجه قالي ماشي طلعت الدور بتاعي قولتله استني هنا ودخلت وقفات الباب دخلت اجيب الفلوس جبتها وخرجت اديهاله ملقتوش فطلعت خطوه ابص عالاسانسير ملقتش حد برجع لقيت اللي بيزقني يدخلني كان واقف عالسلم من تحت وطلع بسرعه ودخلني البيت وقفل الباب وبيقولي عايزه فلوس اكتر فبتسوقي النقل ولا ايه
وانا بحاول افلفص من أيده بس هو ماسكني اوي وقالي البيت شكله كمان فاضي احسن من العربيه بردو وانا بصوت بس هو كاتم نفسي وسحبني عالاوضه اللي جنبه كانت اوضتي وبيقولي عايزه ترميلي الألفين جنيه مستقلياهم عايزه اكتر ولا ايه وانا برفص قالي طب واللي يقولك فكره احلي من الفلوس ايه رايك اني صاحبي دكتور يعملن عمليه يرجعك بنت بنوت من تاني بس طبعا بعد ما عمو اسامه ياخد اللي هو عايزه فقلت حركتي وبدأت اركز فقالي شفتي عرفت انتي عايزه ايه عايزه تتجوزي ياشرموطه وشال أيده خالص قولتله يعني بجد هو ينفع وقعدت افكر في امين وان ساعتها ممكن ابقي معاه لكن دلوقتي أخري ايه هلعب بمشاعره واسيبه سواء هو أو غيره فقولتله انا موافقه هتخليني اعملها أمتي فمد أيده علي رجلي يحسس عليها وقالي لا صاحبي في موتمر هيرجع بعد شهرين ورفع أيده لوسطي وبيقولي وبعدين انتي مستعجله ليه انا عايز اشبع منك الاول قبل العمليه شهر واتنين وتلاته كمان وهديكي فوق العمليه شويه فلوس حلوين بيقولوا وهو أيده بتحسس علي صدري وانا يبعد عنه لورا قام مقرب مني وقلي لا كدا نغير رأي ومش هوصلك بالدكتور فقولتله لا خلاص حاضر وسبت نفسي ليه المرادي قلعني كل هدومه ووقف يقلع المرادي كان لابس بدله وفيها عبايه اللي هي زي بتاعت العمده دي قلع كله وقالي قومي اقعدي علي ركبك يلا قومت وزبه مواجه لوشي فقالي يلا خلصي شوفي شغلك مسكت زبه ادعكه وامصه زي مستر احمد ماكان معلمتي فقالي مش بقولك شرموطه وبتتمنيكي عالواحد مصدقتنيش وانا بلحس راس زبه وبعدين ادخله كله في بوقي وأخرجه وأيدي ماسكاه من تحت عند البضان ولساني بيلعب في رأسه كله في نفس الوقت هو هاج اوي ولف شعري علي أيده ونيمني علي ضهري وقعد علي صدري وبقي يمسكني في بوقي كانه بينيك كسي بظبط جامد اوي وبسرعه مكملش خمس دقائق وجاب في بوقي وقام من علي صدري قعد جني بينهج اوي وريح عشر دقايق وانا جنبه عريانه قولت كويس لو علي كدا ويمشب بس أيده بدأت تتسحب يمسك بزازي من الجنب يلمسهم ويمشي أيده علي جنبي ويطلعها فوق تاني وبدأ يحسس علي صدري ويحط ثوابته عالحلمه وينزل أيده لبطني ويطلعها علي صدري تاني ويخربش حلماتي بضوافره وببقي بيدعك صدري جامد ويجي عند الحلمه يعصرها بين صوابعه وميل عليا يبوس صدري ويلحسه ولسانه يلف حوالين الحلمه وهو بيقرص التانيه بصوابعه ووصل أنه بقي بيرضع مني وعضني جامد اوي قولت ااه بصوت عالي قام باسني بسرعه في بوقي وهو بيطلع لسانه يمص ريقي وصوابعه مش سايبه حلماتي وبيقرص جامد ونزل ايد يدعك كسي لقاه مبلول نص نص فبقي يدعك بصابعه اللي في النص ويطلع فوق عند زمبوري يقرصني يهيجني ويرجع يدعك اوي تاني دواير ورأيح جاي وساب شفايفي وبقي يبوس رقبتي ويلحس ورا ودني وايد في كسي وايد علي صدري ودخل صابعه في كسي واحده واحد وبيدعك براحه اوي وفجاه اتحول بقي يدعك كسي جامد اوي ودخل **** كمان وفضل يدعك جامد اوي ويدخل ويخرج لحد ماجبت وغرقت الدنيا قام ساعتها حاضني اوي وانا من غير ماحس حضنته قام بايسني وبدأ يحسس من الاول تاني بس المرادي بزبه اللي كان وقف اوي وبدون مقدمات بقي المرادي روعه جوايا جامد اوي اوي اوي لدرجه اني حسيت أنه هيخرج من بطني وبينيكمي بسرعه اوي اوي لحد ماجاب تاني بس في كسي المرادي وهدي وهو نايم فوقي حاضني وفضلنا كدا ساعه نايم جنبي وحاضني واحنا عريانين لحد ماقام حد دوش ولبس وجاب الفلوس اللي كنت مديهاله رجعها وقالي انا بحبك اوي وانتي تستاهلي أضعاف دول دول مش كتير عليكي وطلعلي رزمه من معاه اكتشفت أنهم خمستلاف بعد ماشي وسابتني ونزل وانا قمت خدت دش انا كمان وروقت الأوضه ولبست وقعدت افكر في كل اللي حصل النهارده

نهايه الجزء الاول.


الجزء الثاني

لاول مره من اول يوم اتناكت فيه اكون شايفه نسبه امل عارفه انكو هتقولو عليا هبله بس مكانش قدامي حاجه تانيه اسامه اللي هو الراجل العجوز قالي انه هيوديني اعمل عمليه ودا املي الوحيد لو سبته هروح لمين هجيب دكتور منين مين هيعمل حاجه كدا لعيله في تالته ثانوي واعرف منين انه مش هيفضحني او يستغلني استغلال ب استغلال مش هروح لواحد جديد وكمان اداني مره الفين ومره خمستلاف الفلوس دي ممكن تنفعني في الكليه السنه الجايه قاطع تفكيري صوت الموبايل امين بيرن مع اني متضايقه بس فرحت انه كلمني رديت عليه
الو
ًايوه يامريم ًًًصوته كان زعلان اويًًً
ايه يا امين
ًليه عملتي كدا ليه مش عايزه تديني فرصه
امين انا مش عايزه اعشمك بحاجه مش هتحصل
ًوليه ماتحصلش انتي فكراني بلعب بيكي عشان لسه في ثانوي
لا مش قصد…..
ًبصي يامريم انا فعلا بحبك وصدقيني انا مش عيل ولا بحب لعب العيال انا عايزك وعلي فكره ميغركيش اني في ثانوي انا ماسك شغل ابويا **** يرحمه والحمد لله مرتاح جدا
……بفكر………
ً يامريم ساكته ليه ردي عليا
ايوه
ًعشان خاطري تديني بس فرصه نقعد نتكلم نشوف بعض دا كل اللي طالبه اي اطمن عليكي كل فتره
حاضر يا امين ر*** يسهل
ًبحبك
فرحت اوي ومردتش عليه
ًماشي مش لازم تردي انا بس فرحان انك هتديني فرصه يلا عايزه اي حاجه انتي تمام دلوقتي
اه تمام
ًطب هتقابليني تاخدي الهديه
لا مش لازم شكرا علي تعبك
ًتعب ايه مانا مش جايبها تتركن انا جايبهالك ولازم تاخديها هشوفك بكره خديها وامشي
تمام ماشي يا امين يلا باي بقي
ًباي ياحبيبتي اشوفك بكره زي المره اللي فاتت نفس المكان والميعاد وقفل
قلبي اتنفض من الفرحه انا بكراش عليه من زمان جريت كلمت البنات وقعدنا للفجر نتكلم فرحانين والمرادي معرفتش انام للصبح صاحيه لحد ماجه المعاد من الفرحه ومن كل حاجه لبست بنطلون اسود جينز سكيني وعليه تيشيرت اوفر سايز ورفعت شعري كحكه سايبه كدا مع القصه نازله كالعاده ولميت حاجتي ونزلت وروحت عند بوابه القريه الاولمبيه ولقيته واقف اصلا بالعربيه فقربت من العربيه نزل بسرعه وفتحلي الباب فوقفت قدامه بقوله لا مش لازم يعني ممكن نقف هنا فقالي لا اركبي بس مش هنقف نتكلم في وسط الشارع يلا ووسع عشان اركب قرلتله تمام وركبت ولف ركب وراح ركن في مكان عالكورنيش نزلنا قعدنا كان المكان فاضي واحنا الاتنين فضلنا ساكتين شويه وبعدين بدأ يتكلم ويقولي علي فكره انا مش مصدق اننا قاعدين كدا عادي وانا لحد من اسبوع بس كنتي بتبصيلي بقرف في الدرس
-انا ببصلك بقرف لا خالص
لا بصيتي
-لا محصلش
يستي انا مزعلتش المهم انك بصيتيلي اصلا وانا اطول
-اتكسفت وقعدت اضحك
مسك ايدي وقالي انا بجد بحبك سحبت ايدي براحه
فقالي طب ممكن اطلب طلب قولتله اطلب قالي ممكن نخرج النهارده سوا كدا كدا مفيش دروس كتير
-اتلخبطت في الكلام وقعدت اقول اصل ومش اصل
يامريم مفيهاش حاجه ماحنا قاعدين اهو مع بعض مفرقتش تعالي نقعد سوا هنجيب حاجه ناكلها نشوف فيلم اعتبرينا بنحتفل بعيد ميلادك يلا بقي
المهم وافقت وروحنا عزمني علي سندوتشات من ماك وروحنا جبنا سناكس ودخلنا مول الجامعه ندخل سينما ف اخترنا اماكن في النص بس مكنش في حد اصلا يعتبر غير عشره مثلا كان فيلم رومانسي كوميدي تقريبا كان اهواك قعدنا نضحك ومسك ايدي في نص الفيلم قالي مريم بصيتله قالي بحبك اول مره يقولها وعينه في عيني اتخطفت وقلبي دق اوي اتبسطت اوي رفع ايدي باسها وبعدين خدها حطها علي قلبه كنت حاسه ان قلبي هيخرج من صدري كنت هموت واترمي في حضنه حنيته عليا عمري ماشفتها رفع ايده اللي جنبي حطها علي كتفي كنت حاسه ان العالم كله محتويني مبسوطه اوي قعدنا كدا لما الفيلم خلص وخرجنا ركبنا عربيته تاني ووصلني اداني الهديه واتفقنا نتقابل تاني الاسبوع الجاي وقبل مانزل باس ايدي نزلت وفضل واقف لحد مادخلت العماره وبعدين مشي كان البواب قاعد سمير سلمت عليه لانه كان مسافر ولسه راجع من البلد قالي منوره ياست مريم قولتله يوه ياسمير ماقلتلك مليون مره مريم بس يبني انت اكبر مني بسنتين اصلا قالي حاضر انتي تؤمري وبص للهديه وقالي كل سنه وانتي طيبه يامريم قولتله وانت طيب ياسمير تشكر سبته ورحت اركب الاسانسير طلعت

خلوني اعدي الاسبوع دا ملوش لازمه في الاحداث كل اللي حصل فيه ان بقيت انا وامين نتكلم كل يوم وخدنا علي بعض اكتر نروح للاسبوع اللي بعده اللي قابلت فيه امين ♥️

جه المعاد اللي اتفقنا عليه وجه المرادي خدني من قدام البيت وركبت معاه او ماركبت كان فرحان اوي وقعد يقولي كلام حلو ويقولي ان لبسي حلو اوي كنت لابسه بلوزه كت عليها جاكيت بكم بس شفاف وبنطلون قماش واسع و اتحركنا شويه وبعدين ركن نتفق هنروح فين فقولتله اي حته قالي انا وش عايز اعمل حاجه غير اننا نقعد مع بعض قولتله وانا كمان قالي ايه رايك نروح جنينه شجره الدر قولتله بس سمعتها مش حلوه بعد مناقشات وافقت وروحنا وكان في شويه ملاهي صغيرين لعبنا وقعدت اضحك عله لانه كان خايف من الطبق الطاير وفرهدنا لعب وبعدين قعدنا نتمشي احد مكان فاضي خالص كدا قعدنا عالارض سندنا علي شجره وهو حاطت ايده علي كتفي وماسه بيها ايدي وايده التانيه ماسك بيها ايدي التانيه يعني يعتبر حاضني تماما فضل يتغزل فيا وبدأ يتغزل في شكلي وجسمي ويقولي انتي حلوه اوي واحلي ماشافت عيني ورفع ايده علي خدي يرفع وشي يبص لوشه وقام بايسني من خدي اتكسف اوي ونزلت وشي لتحت فرفعه تاني والمرادي باس شفايفي وهو ماسك وشي مثبته وهو عمال يبوسني وايده التانيه حواليا بيضمني عليه كنت متوتره ومخضوضه بس مبسوطه وانا في حضنه عايزه ادخل جواه مش عايزه ابعد عنه تاني ابدا بس من خوفي بعدت واتنفضت وقومت بسرعه امشي قام بسرعه ورايا مسك ايدي يوقفني وانا بشد نفسي امشي بس هو عرف يوقفني ولف ايده حواليا وهو بيهديني وانا بقوله سيبني يا امين لو سمحت وهو ماسكني يعتذر وانا بدات اهدي فعلا مش عايزه اطول في التفاصيل الملخص انه صالحني وعدا اسبوعين من بعد الاسبوع دا مكنتش راضيه اقابله خالص بس كلامنا كان اتطور وبدا يتغزل في جسمي ويعاكسني ويقولي وحشني حضنك نفسي في بوسه من شفايفك بحبك اوي نفسي تبقي في حضني وانا مش هسيبك بعد زن كتير وافقت نتقابل تاني وروحنا الجنينه لنفس المكان تاني المرادي كان الكيميا بينا اكتر كنا ماشين وهو حاطت ايده علي كتفي روحنا عند الشجره الكبيره دي تاني قعدنا وانا قاعده في حضنه المرادي حسيته بيحسس عليا وهو حاضني وباسني تاني بس المرادي اتجاوبت معاه بالعكس بعد ماساب شفايفي بصيتله وانا سرحانه وقولتله بحبك كانت اول مره اقولها من يوم ماعرفته من شهر مكنش بصدق نفسه وبقا يبوس فيا وحرفيا بقي بيدعك جسمي كله وانا سايحه في ايده من عمايله بدأ يبقي اجرأ مانا مبعترضش ونزل ايده علي طيزي الاول كان بيحسس بعدين بقي بيدعك رسمي وقفش فلقات طيزي فلقه فلقه وهو مقطع شفايفي مص ولسانه جوا بوقي وبدأ يميل عليا لما بقي نايم فوقي ودخل ايده مسك طيزي ونزل يبسني في رقبتي وصدري وهوً كل ماياخد نفسه يقولي بحبك بطلنا عشان سمعنا صوت الامن فقمت بسرعه عدلت هدومي وقمنا نمشي من غير مانتكلم ولا كلمه ركبنا العربيه واحنا الاتنين ساكتين وهو ماشي افتكرته هيروحني بس هو راح علي جراش بيته لقيته بيدخل جراش فبقوله انت رايح فين قالي اهدي بس دخلنا وفقل الجراش فبقوله امين انا لازم اروح انا مفهمه مانا ان الدرس هيخلص 5 يعني كمان نص ساعه فقالي تمام واحنا لسه نص ساعه وبعدين انا معرفتش اشبع منك وهو بيقرب مني فقولتله كل دا ومشبعتش فقرب مني اوي وبيقولي هو احنا كنا بنقول ايه صحيح ونفسه علي وشي وانا برجع لورا لحد مازنقني ف الحيطه وهو بيقولي ها فكريني وايده علي طيزي من الجنب قولتله امين احنا كدا زودناها اوي مسابنيش اكمل وباسني في بوقي وايده عماله تدعك في جسمي وانا سايحه عالاخر دخل ايده من البنطلون والبانتي يمسك طيزي عاللحم علطول يفعصها ورفع رجل من رجليا علي وسطه عشان افلقس وبيحاول يوصل لخرم طيزي يبعبصني وخد ايدي يحطها علي زبه ببص لقيته طلعه من غير ماحس فبقوله امين قالي عشان خاطري بس محتاجلك مش هقدر ادعكيه بس وانا بشد ايدي خد ايدي وايده علي ايدي يدعك زبه لما وقف اوي وفضل كدا حبه وساب ايدي ادعك لوحدي وطلع ايده تطلع صدري يمصه كنت خايفه العلاقه تطور ويعرف اني نش بنت فكل شويه كنت اقوله كفايه واقاوم بس هو لف وشي فجاه للحيطه وزانقني في الحيطه وهو ماسك صدري وقام منزل البنطلون بالاندر انا هنا خفت وبقيت بزقه وهو قعد يقولي متخافيش اهدي اهدي وفضل يدعكه بين الفلقين من غير مايدخله وحط ايده علي كسي يدعكه اوي اوي بقيت زي المحمومه انا كسي نقطه ضعفي لحد ماجبت انا وهو في نفس الوقت ولبنه غرق فخادي ولفني خدني في حضنه وفضل يمسح علي شعري ولبسنا وروحني من غير مانتكلم في اي حاجه اليوم دا


الجزء الثالث

خلصنا في الجراش ولفني حضني شويه وركبنا العربيه من عير مانتكلم وروحني بس قبل مانزل من العرببه ملس بايده علي شعري وقالي بحبك وباس ايدي اخدت حاجتي ونزلت قدام البيت مش هكدب عليكو انا المرادي كنت مبسوطه اوي كنت اول مره احس بحضن راجل وحنيته عليا بحبه اوي ماشيه سرحانه وبفتكر كل حضن وكل بوسه وكل لمسه فوقت وانا بخبط في سمير البواب سمير شاب اسمراني كدا اكلر مني بكام سنه ملامحه خشنه بس وسيم خصوصا بعيونه الخضرا اللي عكس ملامحه لقيته كان واقف باصص وبيضحك سلمت عليه كنت خايفه يكون شافني لا يقول لماما ساعتها هتعملي مشكله كبيره وقفت اساله علي باباه ومامته واتكلمت معاه كلمتين وسبته وطالعه بس ندهلي تاني وقالي ان ماما نزلت وقالتله يقولي انها هتروح لخالتو وهترجع بكره قولتله تمام شكرا لقيته بيمسك ايدي وبيوقفني تاني وبيقولي كنت عايزك في موضوع حدا فشديت ايدي وانا مسغربه ورفعاله حواجبي بقوله خير قالي تعالي بس هوريكي حاجه جبتها وبصراحه معنديش حد اخد رأيه احسن منك هي هنا في الاوضه الاوضه بتاعته تحت السلم فقولتله ماشي هاتها قالي لا ماهي مش بتنحرك دا حاجه كبيره انني خايفه ولا ايه يابنتي تعالي دا ثانيه دخلت وانا متردده وهو ورايا قفل الباب فبقوله انت بتعمل ايه وبعدين بتقفل الباب ليه قالي عشان دي حاجه مينفعش ناس كتير تشوفها ولقيته طلع زبه كان اسود وتخين اوي وراسه كبيره اوي اوي بصيتله كام ثانيه وبعدين استوعبت وقولتله سمير خرجني من هنا حالا قام مدخله وقالي لا استني وقام رايح علي شاشه كمبيوتر قديمه اوي ولقيته بيفتح فيديو تسجيل لليوم اللي اسامه فيه كان عندي فيديو وهو داخل مدخل العماره ومسك طيزي ودخل معايا الاسانسير وانه دخل معايا البيت ومخرجش غير بعد فتره وهو بيعدل هدومه وماسك جزمته في ايده بيلبسها هي والشراب وبيقفل الباب وراه وبعدها بقي يقلب في فيديو تاني وهو بيوصلني بينزلني علي باب العماره هو وامين في كل المرات اللي وصلني فيها وهو بيفرجني وايده بتتسحب علي ضهري وانا مبتكلمش من خوفي انه يوري الحاجات دي لماما وقفل الكمبيوتر وقد قدامي بيقولي فهمتي بقي يامريم انا عايز ايه وقاملي وقف ورايا ولف ايده علي وسطي وزبه علي طيزي وحاضني وبيتكلم في ودني قالي بصي انا ممكن امسح الفيديوهات دي بس تسبقيني علي فوق وانا طالعلك بيقولها وايده بتفرك في كسي وكمل قالي بصي اطلعي خدي دش مطرح ماكنتي موجوده وعايز اطلع الاقيكي عروسه ومش لابسه كل اللي انتي لابساه دا واداني بعبوص نطرني وقام مديني سبانك علي طيزي وقالي يلا بلهجه شديده المرادي وهو بيخبط علي طيزي وفتحلي الباب اخرج وانا بقدم خطوه واخر خطوه لحد ماطلعت مش عارفه اعمل ايه بس قررت اعمله اللي هو عايزه المهم متفضحش ودخلت خدت دوش من لبن امين اللي مغرق فخادي ولبست بيجامه حمالات صدرها مفتوح بهوت شورت وملبستش حاجه تحتها ورفعت شعري كحكه وقعدت مستنيه قضايا وابوقت مبيعديش لحد ما جرس الباب رن قمت وخطوتي تقيله افتح الباب وبمجرد مافتحته زقني سمير وقفل الباب بسرعه وهو بيبص بره وبيقول حد طالع عالسلم كان هيشوفني وبيلفلي وصفر اما لاقاني لابسه كدا وقالي ياوقعه طين انا طول عمري عارف انك فرسه بس مش كدا وعينه متعلقه ببزازي وفخادي واتكلم
مريم انتي اوضتك فين
- وانا صوتي بيترعش شاورت علي اوضتي
مسك ايدي وسحبني في ايده عالاوضه علطول وقفل الباب وقعد علي طرف السرير وانا واقفه وكمل تعالي جنبي
- سمير عشان خاطري الفيديوهات دي هتمسحهم صح
اكيد ياقمر بس حسب يعني كل مره هتبسطيني فيها همسح فيديو من الفيديوهات وانتي وشطارتك
- سمير اللي انت بتقوله دا غلط ومينفعش
ههههههه غلط ايه يامريم انتي فاتحاها عالبحري لا عاتقه اللي قدك ولا اللي قد جدك
- انت فاهمني غلط علي فكره
ششششش لا عايز افهم غلط ولا صح ولا عايز افهم انا عايز انيك تعالي هنا وبيشاور علي زبه تعالي ادعكي دا فوقفت ساكته قالي ها اخلصي يابت قربت منه ونزلت علي ركبي اقلعه البنطلون والبوكسر ومسكت زبه بايدي ادعكه كنت يدوب ماسكاه بالعافيه كبير اوي وقالي ادعكي عدل ومصي انتي عارفه شغلك يامره انتي كسي انقبض وهو بيقولي كدا وقالي بوسيه بوست راسه فعلا وبدأت الحسه كان لسه مش قايم اوي وايدي ماسكاه من تحت وبدأت امص الراس راسه كانت مدوره وحمرا وكبيره وانا بلف لساني حواليها دواير وببوس راس زبه كل شويه ودخلت راسه كلها في بوقي وبمصه دواير باحترافيه وهو شخر وقالي احا دانتي ولا شراميط الفيديوهات بتاعت النت مصيه كله يوسخه دانا هنيك ميتينك النهارده لحد مافشخك نصين اححححححح
ودخلت نص زبه في بوقي مش عارفه ادخله كله من حجمه وعماله ادخله واخرجه وامص فيه وهو عمال يتأوه ويشتم فيا احااا يالبوه ياشرموطه انتي هتتناكي نيك مصي زب سيدك وسيد امك يالبوه يبنت اللبوه احححح وزبه وقف عالاخر وشد اوي في بوقي وقالي بو وقعتي نقطه واحده عالارض هفشخك يوسخههه مصي جامد يلا وبسرعه لحد ماجاب في بوقي ومن قوه دفعه خرج من بوقي وجه علي وشي وهو بيقول اححححح وراح رازعني قلم قالي دا عشان الكام نقطه اللي وقعو وقالي قومي اقلعي قومت قلعت البلوزه والبنطلون ههههههههه خخخخخخ ياشرموطه مش لابسه حاجه تحتهم دانتي جعانه نيك وتقوليلي متفهمنيش غلط دانا فاهم صح وشدني قعدني علي حجره وهو فات رجلي حواليه ومسك شفايفي يبوسني كام عصب وشديد اوي وناشف وايده تقيله عليا وايده علي ضهري وطيزي بيفعص فيها وبيقربني عليه اوي ونزل علي رقبتي بيلحسها بلسانه نزولا لبزازي وقام لاففني وناطط. فوقي يمص صدري ويفعصه وحلمات صدري وقفو من حركاته وبقي يمصها زي العيل ما بيرضع من امه ويلحسها ويمسك صدري يشده اوي وراح. تحت باطي يشمه ويلحسه وباسني فيه ورجع علي بزازي يمصمصهم وهو نازل بلسانه علي بطني بيلحس احد ماوصل كسي اتنفضت وقالي اهدي ياشرموطه الدور عليا انا دلوقتي وبقي بياكل كسي كنت هموت من الهيجان وهو بيدخل لسانه اوي جوا كسي ورفع ايده بيفص صدري وانا من الهيجان مسكت راسه زنقت راسه في كسي وقعدت انزل بكسي علي وشه وهو بيهيج فيا وبعدين ساب كسي بعد ماهيجني وقام نام جنبي ببصله باستغراب فضحك قالي عايزه تعالي وبيشاور علي زبه فاترددت وقمت قعدت وانا ببص باستغراب قالي عايزاه اهو قدامك خلصي نفسك فبتردد لسه هقرب من زبه ضحك تاني وقالي صدقيني عارفه انك متعرفيش تقاومي وشدني رماني عالسرير وبسرعه اوي رزع زبه جوا كسي اوي لدرجه اني صرخت من الصدمه والمتعه وهو كتم نفسي عشان مفضحناش ف بقيت بصوت بصوت مكتوم وهو لسانه جوا بوقي بيمص ريقي ويبوسني وياخد بوقي كله جوا بوقه وطالع داخل بسرعه مبيهدتش ولا بيتهد مش قادره من رزعه جوا كسي وجبت شهوتي مره وهو بينيك بسرعه مبطأش خالص وانا هتجنن تحته بقيت زي الحيه اللي بتتلوي وهو بيرزع جوايا بدون اي رحمه ويخرج زبه للاخر خالص ويدخله تاني اوي لخد ماكسي قمط اوي علي زبه وهو داخل خارج وزنق زبه اوي فيا لحد ماحسيت بحمم بركانيه جوا كسي وكسي جاب للمره التانيه يدوب جاب جوايا وشال زبه واداني ضهره وانا كنت باخد نفسي نش قادره اتبسطت اوي بصراحه معاه ريحنا شويه وقام لبس وانا اتشطفت ولبست وداخله عليه قالي اول فيديو همسحه وهو بيغمز وكمل لبس وقام ينزل بس الاول اداني كام بعبوص قبل مايمشي وانا من حلاوه النيك ومتعتي دخلت روقت الاوضه بسرعه ونمت
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: mido013, El fouly, فحل هايجان و شخص آخر
طب بم انك حلوه كده م تيجي 😉🙂😂
 
  • عجبني
التفاعلات: loveyoumissyou
ياريت كل الاجزاء تبقا في نفس السلسله
 
حلوه اوي ❤️
 
قصه جميله نتظر الجزء الجديد
 
تم أضافة الجزء الثاني
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: Xxh
جميله فعلا
 
انتو عارفين قصتي واللي حصلي من استاذ احمد وقصتي مع الراجل العجوز اللي تتحرش بيا مره وناكني مره
النهارده جايه احكي عن اللي حصل بعد المره اللي العجوز ناكني فيها واداني الفين جنيه بصراحه الفلوس زغللت عيوني اوي أيامها لدرجه اني فكرت بدل كدا كدا بقيت مفتوحه ماخد فلوس بدل مابتناك غصب عني اهو استفاد بس طبعا الموضوع مكانش سهل واصلا هعمل كدا ازاي ومع مين قطع تفكيري صوت سلمي صاحبتي في الدرس
انتي فين سرحانه في ايه
-لا مفيش مكنتش فاهمه اللي المستر بيقولوا بس
يعني انتي تمام كويسه اصلك بقالك فتره متغيره من يوم ماكنا عند هديل
-لا ياحبيبتي انا بخير متقفليش انا بس انا وماما شادين كالعاده
امك دي بصراحه متطاقش
-يلا هعمل ايه كدا كدا هي سافرت البلد اسبوع
قاطعتنا هديل .. ياعيال بصو الواد امين عمال يبص عليكي يا مريم حرام عليكي اديله وش بقي الولا هيموت عليكي
قالت سلمي اه بجد يامريم وبعدين انتي مش ناويه تحني عليه شويه الواد يستاهل
- بس بس انتي وهي انا دماغي مش فاضيه لوجع دماغ ويثبت عليه قام ضاحك لفيت وشي
قاطعها مستر تامر وهو بيزعق لنا عشان بنتكلم فسكتنا خلصت دروسي وروحت البيت كان فاضي كسلت اعمل اكل عملت اندومي ودخلت قعدت في اوضتي لقيت رقم عمال يرن عليا رديت محدش بيتكلم قفلت شويه وفضل يرن كتير رديت تاني لقيت صوت واحد
الو
-ايوه مين
ازيك يا مريم
-تمام بخير مين معايا
انا امين
-اتخضيت وعملت نفسي هبله ... امين مين
امين اللي لسه كنت معاكي في الدرس يامريم متحوريش
-اه معلش مكنتش مركزه خير في حاجه
مريم انا بحبك من زمان وانتي عارفه وحاولت كتير اوي اكلمك بلاش تفضلي تبعدي عني انا بجد بحبك
-سكوت تام
مريم عشان خاطري ردي انا مش عايز غير تديني فرصه نتكلم طيب
- ماجنا بنتكلم اهو
لا لو سمحت عايز اقابلك
- اسفه مينفعش
خمس دقايق بس مش هاخرك
-امين قولت مينفعش وانا مليش في لعب العيال دا

  • مريم انا مش بقولك تعالي نسافر اسبوع نتقابل في اي مكان عشر دقايق وهاتي اصحابك يستي وهنتقابل في مكان عام
  • هبقي اشوف
بصي لو وافقت هستناكي بكره ناحيه بوابه القريه الالومبيه وصدقيني هما كلمتين وبس
- تمام يا امين **** يسهل
قفلت معاه وجريت كلمت سلمي طبعا فضلت تقنعني لحد ما وافقت فعلا
تاني يوم جه لبست توب اسود بكم بفتحه صدر مربعه بس صدره مش مفتوح اوي يعني وبنطلون ابيض اللي هو الواسع اللي فيه زراير من الجنب ودخلت التوب في البنطلون ورفعت شعري ديل حصان مع القصه بتاعتي سبتها نازله ونزلت الساعه 2 المعاد اللي قال عليه ومخدتش حد معايا وصلت بس مشوفتش وقفت دقيقه وكنت همشي لان اتكسفت ارن عليه بس لقيت حد بيزمرلي ولقيته واقف بالعربيه قدامي بيقولي اركبي قولتله لا طبعا مينفعش وكان موقف الطريق والناس بتزعق وهو عمال يقولي يلا انجزي بس بسرعه مفيهاش حاجه يلا الناس هتعمل مشكله فركبت فعلا وهو اتحرك من غير ماحد فينا بتكلم وانا قاعده مكسوفه ومش عارفه المفروض اعمل ايه مشي بينا دقيقتين لحد مالقي ركنه ركن فيها وبطل العربيه ويصلي بقي فأنا تلقائي بصيتله لقيته بيضحك وبيقولي انا مش مصدق نفسي انك وافقتي
- امين لو سمحت عايز ايه انا مرضيتش اكسفك وجيت
فقالي وانا مش عايز اكتر من كدا انا مش مصدق اصلا أننا قاعدين نتكلم كدا عادي ومد أيده مسك ايدي وقالي انا بحبك اوي يامريم من زمان وقربها منه بأس ايدي انا مع حنيته اللي مفتقداها كنت هعيط وهو خد باله فقالي انا مش قصدي اضايقك انا بجد اسف لو ضايقتك وساب ايدي قبل ماتكلم لقيته مطلع بوكس هدايا وبيقولي كل سنه وانتي طيبه انا عارف ان عيد ميلادك الاسبوع دا وحبيت احتفل بيه معاكي السنادي دا الموضوع اللي كنت عايزك فيه هنا مقدرتش وعيطت فعلا صعب عليا نفسي وهو نفسه صعب عليا أنه يحب بني ادمه زيي لاني شايفه نفسي واحده زباله اصلا هو اتخض وبقي ليحاول يهدي فيا ويقولي طب اهدي الناس طيب هتفهمنا غلط طب انا عملت حاجه طب لو عملت انا اسف في وسط عياطي ونهنهتي قولتلته امين شكرا عالهديه وشكرا علي تقديرك بس انا وانت مينفعش نبقي مع بعض دلوقتي ولا بعدين وسبته ونزلت روحت وانا ماشيه لقيت رقم العجوز عمال يرن عليا مردتش عليه
فضلت ماشيه في الشارع لحد البيت قبل مادخل لقيت العجوز اسمه اسامه بالمناسبه بيندهلي وبيقولي انتي مطنشاني ليه قولتله لو سمحت سيبني في حالي انا مش ناقصه ودخلت المدخل قبل ماقفل الاسانسير كان هو داخل وقالي مش هسيبك ولا انتي متبسطيش اخر مره وبيدعك صوابعه في اشاره لل الفين جنيه قولتله اتفضل هديك فلوسك وسيبني في حالي انا مش عايزه حاجه قالي ماشي طلعت الدور بتاعي قولتله استني هنا ودخلت وقفات الباب دخلت اجيب الفلوس جبتها وخرجت اديهاله ملقتوش فطلعت خطوه ابص عالاسانسير ملقتش حد برجع لقيت اللي بيزقني يدخلني كان واقف عالسلم من تحت وطلع بسرعه ودخلني البيت وقفل الباب وبيقولي عايزه فلوس اكتر فبتسوقي النقل ولا ايه
وانا بحاول افلفص من أيده بس هو ماسكني اوي وقالي البيت شكله كمان فاضي احسن من العربيه بردو وانا بصوت بس هو كاتم نفسي وسحبني عالاوضه اللي جنبه كانت اوضتي وبيقولي عايزه ترميلي الألفين جنيه مستقلياهم عايزه اكتر ولا ايه وانا برفص قالي طب واللي يقولك فكره احلي من الفلوس ايه رايك اني صاحبي دكتور يعملن عمليه يرجعك بنت بنوت من تاني بس طبعا بعد ما عمو اسامه ياخد اللي هو عايزه فقلت حركتي وبدأت اركز فقالي شفتي عرفت انتي عايزه ايه عايزه تتجوزي ياشرموطه وشال أيده خالص قولتله يعني بجد هو ينفع وقعدت افكر في امين وان ساعتها ممكن ابقي معاه لكن دلوقتي أخري ايه هلعب بمشاعره واسيبه سواء هو أو غيره فقولتله انا موافقه هتخليني اعملها أمتي فمد أيده علي رجلي يحسس عليها وقالي لا صاحبي في موتمر هيرجع بعد شهرين ورفع أيده لوسطي وبيقولي وبعدين انتي مستعجله ليه انا عايز اشبع منك الاول قبل العمليه شهر واتنين وتلاته كمان وهديكي فوق العمليه شويه فلوس حلوين بيقولوا وهو أيده بتحسس علي صدري وانا يبعد عنه لورا قام مقرب مني وقلي لا كدا نغير رأي ومش هوصلك بالدكتور فقولتله لا خلاص حاضر وسبت نفسي ليه المرادي قلعني كل هدومه ووقف يقلع المرادي كان لابس بدله وفيها عبايه اللي هي زي بتاعت العمده دي قلع كله وقالي قومي اقعدي علي ركبك يلا قومت وزبه مواجه لوشي فقالي يلا خلصي شوفي شغلك مسكت زبه ادعكه وامصه زي مستر احمد ماكان معلمتي فقالي مش بقولك شرموطه وبتتمنيكي عالواحد مصدقتنيش وانا بلحس راس زبه وبعدين ادخله كله في بوقي وأخرجه وأيدي ماسكاه من تحت عند البضان ولساني بيلعب في رأسه كله في نفس الوقت هو هاج اوي ولف شعري علي أيده ونيمني علي ضهري وقعد علي صدري وبقي يمسكني في بوقي كانه بينيك كسي بظبط جامد اوي وبسرعه مكملش خمس دقائق وجاب في بوقي وقام من علي صدري قعد جني بينهج اوي وريح عشر دقايق وانا جنبه عريانه قولت كويس لو علي كدا ويمشب بس أيده بدأت تتسحب يمسك بزازي من الجنب يلمسهم ويمشي أيده علي جنبي ويطلعها فوق تاني وبدأ يحسس علي صدري ويحط ثوابته عالحلمه وينزل أيده لبطني ويطلعها علي صدري تاني ويخربش حلماتي بضوافره وببقي بيدعك صدري جامد ويجي عند الحلمه يعصرها بين صوابعه وميل عليا يبوس صدري ويلحسه ولسانه يلف حوالين الحلمه وهو بيقرص التانيه بصوابعه ووصل أنه بقي بيرضع مني وعضني جامد اوي قولت ااه بصوت عالي قام باسني بسرعه في بوقي وهو بيطلع لسانه يمص ريقي وصوابعه مش سايبه حلماتي وبيقرص جامد ونزل ايد يدعك كسي لقاه مبلول نص نص فبقي يدعك بصابعه اللي في النص ويطلع فوق عند زمبوري يقرصني يهيجني ويرجع يدعك اوي تاني دواير ورأيح جاي وساب شفايفي وبقي يبوس رقبتي ويلحس ورا ودني وايد في كسي وايد علي صدري ودخل صابعه في كسي واحده واحد وبيدعك براحه اوي وفجاه اتحول بقي يدعك كسي جامد اوي ودخل **** كمان وفضل يدعك جامد اوي ويدخل ويخرج لحد ماجبت وغرقت الدنيا قام ساعتها حاضني اوي وانا من غير ماحس حضنته قام بايسني وبدأ يحسس من الاول تاني بس المرادي بزبه اللي كان وقف اوي وبدون مقدمات بقي المرادي روعه جوايا جامد اوي اوي اوي لدرجه اني حسيت أنه هيخرج من بطني وبينيكمي بسرعه اوي اوي لحد ماجاب تاني بس في كسي المرادي وهدي وهو نايم فوقي حاضني وفضلنا كدا ساعه نايم جنبي وحاضني واحنا عريانين لحد ماقام حد دوش ولبس وجاب الفلوس اللي كنت مديهاله رجعها وقالي انا بحبك اوي وانتي تستاهلي أضعاف دول دول مش كتير عليكي وطلعلي رزمه من معاه اكتشفت أنهم خمستلاف بعد ماشي وسابتني ونزل وانا قمت خدت دش انا كمان وروقت الأوضه ولبست وقعدت افكر في كل اللي حصل النهارده

نهايه الجزء الاول.


الجزء الثاني

لاول مره من اول يوم اتناكت فيه اكون شايفه نسبه امل عارفه انكو هتقولو عليا هبله بس مكانش قدامي حاجه تانيه اسامه اللي هو الراجل العجوز قالي انه هيوديني اعمل عمليه ودا املي الوحيد لو سبته هروح لمين هجيب دكتور منين مين هيعمل حاجه كدا لعيله في تالته ثانوي واعرف منين انه مش هيفضحني او يستغلني استغلال ب استغلال مش هروح لواحد جديد وكمان اداني مره الفين ومره خمستلاف الفلوس دي ممكن تنفعني في الكليه السنه الجايه قاطع تفكيري صوت الموبايل امين بيرن مع اني متضايقه بس فرحت انه كلمني رديت عليه
الو
ًايوه يامريم ًًًصوته كان زعلان اويًًً
ايه يا امين
ًليه عملتي كدا ليه مش عايزه تديني فرصه
امين انا مش عايزه اعشمك بحاجه مش هتحصل
ًوليه ماتحصلش انتي فكراني بلعب بيكي عشان لسه في ثانوي
لا مش قصد…..
ًبصي يامريم انا فعلا بحبك وصدقيني انا مش عيل ولا بحب لعب العيال انا عايزك وعلي فكره ميغركيش اني في ثانوي انا ماسك شغل ابويا **** يرحمه والحمد لله مرتاح جدا
……بفكر………
ً يامريم ساكته ليه ردي عليا
ايوه
ًعشان خاطري تديني بس فرصه نقعد نتكلم نشوف بعض دا كل اللي طالبه اي اطمن عليكي كل فتره
حاضر يا امين ر*** يسهل
ًبحبك
فرحت اوي ومردتش عليه
ًماشي مش لازم تردي انا بس فرحان انك هتديني فرصه يلا عايزه اي حاجه انتي تمام دلوقتي
اه تمام
ًطب هتقابليني تاخدي الهديه
لا مش لازم شكرا علي تعبك
ًتعب ايه مانا مش جايبها تتركن انا جايبهالك ولازم تاخديها هشوفك بكره خديها وامشي
تمام ماشي يا امين يلا باي بقي
ًباي ياحبيبتي اشوفك بكره زي المره اللي فاتت نفس المكان والميعاد وقفل
قلبي اتنفض من الفرحه انا بكراش عليه من زمان جريت كلمت البنات وقعدنا للفجر نتكلم فرحانين والمرادي معرفتش انام للصبح صاحيه لحد ماجه المعاد من الفرحه ومن كل حاجه لبست بنطلون اسود جينز سكيني وعليه تيشيرت اوفر سايز ورفعت شعري كحكه سايبه كدا مع القصه نازله كالعاده ولميت حاجتي ونزلت وروحت عند بوابه القريه الاولمبيه ولقيته واقف اصلا بالعربيه فقربت من العربيه نزل بسرعه وفتحلي الباب فوقفت قدامه بقوله لا مش لازم يعني ممكن نقف هنا فقالي لا اركبي بس مش هنقف نتكلم في وسط الشارع يلا ووسع عشان اركب قرلتله تمام وركبت ولف ركب وراح ركن في مكان عالكورنيش نزلنا قعدنا كان المكان فاضي واحنا الاتنين فضلنا ساكتين شويه وبعدين بدأ يتكلم ويقولي علي فكره انا مش مصدق اننا قاعدين كدا عادي وانا لحد من اسبوع بس كنتي بتبصيلي بقرف في الدرس
-انا ببصلك بقرف لا خالص
لا بصيتي
-لا محصلش
يستي انا مزعلتش المهم انك بصيتيلي اصلا وانا اطول
-اتكسفت وقعدت اضحك
مسك ايدي وقالي انا بجد بحبك سحبت ايدي براحه
فقالي طب ممكن اطلب طلب قولتله اطلب قالي ممكن نخرج النهارده سوا كدا كدا مفيش دروس كتير
-اتلخبطت في الكلام وقعدت اقول اصل ومش اصل
يامريم مفيهاش حاجه ماحنا قاعدين اهو مع بعض مفرقتش تعالي نقعد سوا هنجيب حاجه ناكلها نشوف فيلم اعتبرينا بنحتفل بعيد ميلادك يلا بقي
المهم وافقت وروحنا عزمني علي سندوتشات من ماك وروحنا جبنا سناكس ودخلنا مول الجامعه ندخل سينما ف اخترنا اماكن في النص بس مكنش في حد اصلا يعتبر غير عشره مثلا كان فيلم رومانسي كوميدي تقريبا كان اهواك قعدنا نضحك ومسك ايدي في نص الفيلم قالي مريم بصيتله قالي بحبك اول مره يقولها وعينه في عيني اتخطفت وقلبي دق اوي اتبسطت اوي رفع ايدي باسها وبعدين خدها حطها علي قلبه كنت حاسه ان قلبي هيخرج من صدري كنت هموت واترمي في حضنه حنيته عليا عمري ماشفتها رفع ايده اللي جنبي حطها علي كتفي كنت حاسه ان العالم كله محتويني مبسوطه اوي قعدنا كدا لما الفيلم خلص وخرجنا ركبنا عربيته تاني ووصلني اداني الهديه واتفقنا نتقابل تاني الاسبوع الجاي وقبل مانزل باس ايدي نزلت وفضل واقف لحد مادخلت العماره وبعدين مشي كان البواب قاعد سمير سلمت عليه لانه كان مسافر ولسه راجع من البلد قالي منوره ياست مريم قولتله يوه ياسمير ماقلتلك مليون مره مريم بس يبني انت اكبر مني بسنتين اصلا قالي حاضر انتي تؤمري وبص للهديه وقالي كل سنه وانتي طيبه يامريم قولتله وانت طيب ياسمير تشكر سبته ورحت اركب الاسانسير طلعت

خلوني اعدي الاسبوع دا ملوش لازمه في الاحداث كل اللي حصل فيه ان بقيت انا وامين نتكلم كل يوم وخدنا علي بعض اكتر نروح للاسبوع اللي بعده اللي قابلت فيه امين ♥️

جه المعاد اللي اتفقنا عليه وجه المرادي خدني من قدام البيت وركبت معاه او ماركبت كان فرحان اوي وقعد يقولي كلام حلو ويقولي ان لبسي حلو اوي كنت لابسه بلوزه كت عليها جاكيت بكم بس شفاف وبنطلون قماش واسع و اتحركنا شويه وبعدين ركن نتفق هنروح فين فقولتله اي حته قالي انا وش عايز اعمل حاجه غير اننا نقعد مع بعض قولتله وانا كمان قالي ايه رايك نروح جنينه شجره الدر قولتله بس سمعتها مش حلوه بعد مناقشات وافقت وروحنا وكان في شويه ملاهي صغيرين لعبنا وقعدت اضحك عله لانه كان خايف من الطبق الطاير وفرهدنا لعب وبعدين قعدنا نتمشي احد مكان فاضي خالص كدا قعدنا عالارض سندنا علي شجره وهو حاطت ايده علي كتفي وماسه بيها ايدي وايده التانيه ماسك بيها ايدي التانيه يعني يعتبر حاضني تماما فضل يتغزل فيا وبدأ يتغزل في شكلي وجسمي ويقولي انتي حلوه اوي واحلي ماشافت عيني ورفع ايده علي خدي يرفع وشي يبص لوشه وقام بايسني من خدي اتكسف اوي ونزلت وشي لتحت فرفعه تاني والمرادي باس شفايفي وهو ماسك وشي مثبته وهو عمال يبوسني وايده التانيه حواليا بيضمني عليه كنت متوتره ومخضوضه بس مبسوطه وانا في حضنه عايزه ادخل جواه مش عايزه ابعد عنه تاني ابدا بس من خوفي بعدت واتنفضت وقومت بسرعه امشي قام بسرعه ورايا مسك ايدي يوقفني وانا بشد نفسي امشي بس هو عرف يوقفني ولف ايده حواليا وهو بيهديني وانا بقوله سيبني يا امين لو سمحت وهو ماسكني يعتذر وانا بدات اهدي فعلا مش عايزه اطول في التفاصيل الملخص انه صالحني وعدا اسبوعين من بعد الاسبوع دا مكنتش راضيه اقابله خالص بس كلامنا كان اتطور وبدا يتغزل في جسمي ويعاكسني ويقولي وحشني حضنك نفسي في بوسه من شفايفك بحبك اوي نفسي تبقي في حضني وانا مش هسيبك بعد زن كتير وافقت نتقابل تاني وروحنا الجنينه لنفس المكان تاني المرادي كان الكيميا بينا اكتر كنا ماشين وهو حاطت ايده علي كتفي روحنا عند الشجره الكبيره دي تاني قعدنا وانا قاعده في حضنه المرادي حسيته بيحسس عليا وهو حاضني وباسني تاني بس المرادي اتجاوبت معاه بالعكس بعد ماساب شفايفي بصيتله وانا سرحانه وقولتله بحبك كانت اول مره اقولها من يوم ماعرفته من شهر مكنش بصدق نفسه وبقا يبوس فيا وحرفيا بقي بيدعك جسمي كله وانا سايحه في ايده من عمايله بدأ يبقي اجرأ مانا مبعترضش ونزل ايده علي طيزي الاول كان بيحسس بعدين بقي بيدعك رسمي وقفش فلقات طيزي فلقه فلقه وهو مقطع شفايفي مص ولسانه جوا بوقي وبدأ يميل عليا لما بقي نايم فوقي ودخل ايده مسك طيزي ونزل يبسني في رقبتي وصدري وهوً كل ماياخد نفسه يقولي بحبك بطلنا عشان سمعنا صوت الامن فقمت بسرعه عدلت هدومي وقمنا نمشي من غير مانتكلم ولا كلمه ركبنا العربيه واحنا الاتنين ساكتين وهو ماشي افتكرته هيروحني بس هو راح علي جراش بيته لقيته بيدخل جراش فبقوله انت رايح فين قالي اهدي بس دخلنا وفقل الجراش فبقوله امين انا لازم اروح انا مفهمه مانا ان الدرس هيخلص 5 يعني كمان نص ساعه فقالي تمام واحنا لسه نص ساعه وبعدين انا معرفتش اشبع منك وهو بيقرب مني فقولتله كل دا ومشبعتش فقرب مني اوي وبيقولي هو احنا كنا بنقول ايه صحيح ونفسه علي وشي وانا برجع لورا لحد مازنقني ف الحيطه وهو بيقولي ها فكريني وايده علي طيزي من الجنب قولتله امين احنا كدا زودناها اوي مسابنيش اكمل وباسني في بوقي وايده عماله تدعك في جسمي وانا سايحه عالاخر دخل ايده من البنطلون والبانتي يمسك طيزي عاللحم علطول يفعصها ورفع رجل من رجليا علي وسطه عشان افلقس وبيحاول يوصل لخرم طيزي يبعبصني وخد ايدي يحطها علي زبه ببص لقيته طلعه من غير ماحس فبقوله امين قالي عشان خاطري بس محتاجلك مش هقدر ادعكيه بس وانا بشد ايدي خد ايدي وايده علي ايدي يدعك زبه لما وقف اوي وفضل كدا حبه وساب ايدي ادعك لوحدي وطلع ايده تطلع صدري يمصه كنت خايفه العلاقه تطور ويعرف اني نش بنت فكل شويه كنت اقوله كفايه واقاوم بس هو لف وشي فجاه للحيطه وزانقني في الحيطه وهو ماسك صدري وقام منزل البنطلون بالاندر انا هنا خفت وبقيت بزقه وهو قعد يقولي متخافيش اهدي اهدي وفضل يدعكه بين الفلقين من غير مايدخله وحط ايده علي كسي يدعكه اوي اوي بقيت زي المحمومه انا كسي نقطه ضعفي لحد ماجبت انا وهو في نفس الوقت ولبنه غرق فخادي ولفني خدني في حضنه وفضل يمسح علي شعري ولبسنا وروحني من غير مانتكلم في اي حاجه اليوم دا


الجزء الثالث

خلصنا في الجراش ولفني حضني شويه وركبنا العربيه من عير مانتكلم وروحني بس قبل مانزل من العرببه ملس بايده علي شعري وقالي بحبك وباس ايدي اخدت حاجتي ونزلت قدام البيت مش هكدب عليكو انا المرادي كنت مبسوطه اوي كنت اول مره احس بحضن راجل وحنيته عليا بحبه اوي ماشيه سرحانه وبفتكر كل حضن وكل بوسه وكل لمسه فوقت وانا بخبط في سمير البواب سمير شاب اسمراني كدا اكلر مني بكام سنه ملامحه خشنه بس وسيم خصوصا بعيونه الخضرا اللي عكس ملامحه لقيته كان واقف باصص وبيضحك سلمت عليه كنت خايفه يكون شافني لا يقول لماما ساعتها هتعملي مشكله كبيره وقفت اساله علي باباه ومامته واتكلمت معاه كلمتين وسبته وطالعه بس ندهلي تاني وقالي ان ماما نزلت وقالتله يقولي انها هتروح لخالتو وهترجع بكره قولتله تمام شكرا لقيته بيمسك ايدي وبيوقفني تاني وبيقولي كنت عايزك في موضوع حدا فشديت ايدي وانا مسغربه ورفعاله حواجبي بقوله خير قالي تعالي بس هوريكي حاجه جبتها وبصراحه معنديش حد اخد رأيه احسن منك هي هنا في الاوضه الاوضه بتاعته تحت السلم فقولتله ماشي هاتها قالي لا ماهي مش بتنحرك دا حاجه كبيره انني خايفه ولا ايه يابنتي تعالي دا ثانيه دخلت وانا متردده وهو ورايا قفل الباب فبقوله انت بتعمل ايه وبعدين بتقفل الباب ليه قالي عشان دي حاجه مينفعش ناس كتير تشوفها ولقيته طلع زبه كان اسود وتخين اوي وراسه كبيره اوي اوي بصيتله كام ثانيه وبعدين استوعبت وقولتله سمير خرجني من هنا حالا قام مدخله وقالي لا استني وقام رايح علي شاشه كمبيوتر قديمه اوي ولقيته بيفتح فيديو تسجيل لليوم اللي اسامه فيه كان عندي فيديو وهو داخل مدخل العماره ومسك طيزي ودخل معايا الاسانسير وانه دخل معايا البيت ومخرجش غير بعد فتره وهو بيعدل هدومه وماسك جزمته في ايده بيلبسها هي والشراب وبيقفل الباب وراه وبعدها بقي يقلب في فيديو تاني وهو بيوصلني بينزلني علي باب العماره هو وامين في كل المرات اللي وصلني فيها وهو بيفرجني وايده بتتسحب علي ضهري وانا مبتكلمش من خوفي انه يوري الحاجات دي لماما وقفل الكمبيوتر وقد قدامي بيقولي فهمتي بقي يامريم انا عايز ايه وقاملي وقف ورايا ولف ايده علي وسطي وزبه علي طيزي وحاضني وبيتكلم في ودني قالي بصي انا ممكن امسح الفيديوهات دي بس تسبقيني علي فوق وانا طالعلك بيقولها وايده بتفرك في كسي وكمل قالي بصي اطلعي خدي دش مطرح ماكنتي موجوده وعايز اطلع الاقيكي عروسه ومش لابسه كل اللي انتي لابساه دا واداني بعبوص نطرني وقام مديني سبانك علي طيزي وقالي يلا بلهجه شديده المرادي وهو بيخبط علي طيزي وفتحلي الباب اخرج وانا بقدم خطوه واخر خطوه لحد ماطلعت مش عارفه اعمل ايه بس قررت اعمله اللي هو عايزه المهم متفضحش ودخلت خدت دوش من لبن امين اللي مغرق فخادي ولبست بيجامه حمالات صدرها مفتوح بهوت شورت وملبستش حاجه تحتها ورفعت شعري كحكه وقعدت مستنيه قضايا وابوقت مبيعديش لحد ما جرس الباب رن قمت وخطوتي تقيله افتح الباب وبمجرد مافتحته زقني سمير وقفل الباب بسرعه وهو بيبص بره وبيقول حد طالع عالسلم كان هيشوفني وبيلفلي وصفر اما لاقاني لابسه كدا وقالي ياوقعه طين انا طول عمري عارف انك فرسه بس مش كدا وعينه متعلقه ببزازي وفخادي واتكلم
مريم انتي اوضتك فين
- وانا صوتي بيترعش شاورت علي اوضتي
مسك ايدي وسحبني في ايده عالاوضه علطول وقفل الباب وقعد علي طرف السرير وانا واقفه وكمل تعالي جنبي
- سمير عشان خاطري الفيديوهات دي هتمسحهم صح
اكيد ياقمر بس حسب يعني كل مره هتبسطيني فيها همسح فيديو من الفيديوهات وانتي وشطارتك
- سمير اللي انت بتقوله دا غلط ومينفعش
ههههههه غلط ايه يامريم انتي فاتحاها عالبحري لا عاتقه اللي قدك ولا اللي قد جدك
- انت فاهمني غلط علي فكره
ششششش لا عايز افهم غلط ولا صح ولا عايز افهم انا عايز انيك تعالي هنا وبيشاور علي زبه تعالي ادعكي دا فوقفت ساكته قالي ها اخلصي يابت قربت منه ونزلت علي ركبي اقلعه البنطلون والبوكسر ومسكت زبه بايدي ادعكه كنت يدوب ماسكاه بالعافيه كبير اوي وقالي ادعكي عدل ومصي انتي عارفه شغلك يامره انتي كسي انقبض وهو بيقولي كدا وقالي بوسيه بوست راسه فعلا وبدأت الحسه كان لسه مش قايم اوي وايدي ماسكاه من تحت وبدأت امص الراس راسه كانت مدوره وحمرا وكبيره وانا بلف لساني حواليها دواير وببوس راس زبه كل شويه ودخلت راسه كلها في بوقي وبمصه دواير باحترافيه وهو شخر وقالي احا دانتي ولا شراميط الفيديوهات بتاعت النت مصيه كله يوسخه دانا هنيك ميتينك النهارده لحد مافشخك نصين اححححححح
ودخلت نص زبه في بوقي مش عارفه ادخله كله من حجمه وعماله ادخله واخرجه وامص فيه وهو عمال يتأوه ويشتم فيا احااا يالبوه ياشرموطه انتي هتتناكي نيك مصي زب سيدك وسيد امك يالبوه يبنت اللبوه احححح وزبه وقف عالاخر وشد اوي في بوقي وقالي بو وقعتي نقطه واحده عالارض هفشخك يوسخههه مصي جامد يلا وبسرعه لحد ماجاب في بوقي ومن قوه دفعه خرج من بوقي وجه علي وشي وهو بيقول اححححح وراح رازعني قلم قالي دا عشان الكام نقطه اللي وقعو وقالي قومي اقلعي قومت قلعت البلوزه والبنطلون ههههههههه خخخخخخ ياشرموطه مش لابسه حاجه تحتهم دانتي جعانه نيك وتقوليلي متفهمنيش غلط دانا فاهم صح وشدني قعدني علي حجره وهو فات رجلي حواليه ومسك شفايفي يبوسني كام عصب وشديد اوي وناشف وايده تقيله عليا وايده علي ضهري وطيزي بيفعص فيها وبيقربني عليه اوي ونزل علي رقبتي بيلحسها بلسانه نزولا لبزازي وقام لاففني وناطط. فوقي يمص صدري ويفعصه وحلمات صدري وقفو من حركاته وبقي يمصها زي العيل ما بيرضع من امه ويلحسها ويمسك صدري يشده اوي وراح. تحت باطي يشمه ويلحسه وباسني فيه ورجع علي بزازي يمصمصهم وهو نازل بلسانه علي بطني بيلحس احد ماوصل كسي اتنفضت وقالي اهدي ياشرموطه الدور عليا انا دلوقتي وبقي بياكل كسي كنت هموت من الهيجان وهو بيدخل لسانه اوي جوا كسي ورفع ايده بيفص صدري وانا من الهيجان مسكت راسه زنقت راسه في كسي وقعدت انزل بكسي علي وشه وهو بيهيج فيا وبعدين ساب كسي بعد ماهيجني وقام نام جنبي ببصله باستغراب فضحك قالي عايزه تعالي وبيشاور علي زبه فاترددت وقمت قعدت وانا ببص باستغراب قالي عايزاه اهو قدامك خلصي نفسك فبتردد لسه هقرب من زبه ضحك تاني وقالي صدقيني عارفه انك متعرفيش تقاومي وشدني رماني عالسرير وبسرعه اوي رزع زبه جوا كسي اوي لدرجه اني صرخت من الصدمه والمتعه وهو كتم نفسي عشان مفضحناش ف بقيت بصوت بصوت مكتوم وهو لسانه جوا بوقي بيمص ريقي ويبوسني وياخد بوقي كله جوا بوقه وطالع داخل بسرعه مبيهدتش ولا بيتهد مش قادره من رزعه جوا كسي وجبت شهوتي مره وهو بينيك بسرعه مبطأش خالص وانا هتجنن تحته بقيت زي الحيه اللي بتتلوي وهو بيرزع جوايا بدون اي رحمه ويخرج زبه للاخر خالص ويدخله تاني اوي لخد ماكسي قمط اوي علي زبه وهو داخل خارج وزنق زبه اوي فيا لحد ماحسيت بحمم بركانيه جوا كسي وكسي جاب للمره التانيه يدوب جاب جوايا وشال زبه واداني ضهره وانا كنت باخد نفسي نش قادره اتبسطت اوي بصراحه معاه ريحنا شويه وقام لبس وانا اتشطفت ولبست وداخله عليه قالي اول فيديو همسحه وهو بيغمز وكمل لبس وقام ينزل بس الاول اداني كام بعبوص قبل مايمشي وانا من حلاوه النيك ومتعتي دخلت روقت الاوضه بسرعه ونمت
حلوة فشخ
 
متى ستكمل قصتك هذه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%