NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
هاي يا حلوين . اتمنى ان تكونوا بصحة و عافية و كامل السعادة بتواجدكم في المنتدى

هذه المتسلسلة من أرض الواقع لا تصل التأليف بشيئ . و كل كلمة هي مما رأت اعيني و سمعت اذاني

فلنبدأ ..

ماما جميلة اوي . في سن الاربعينيات . بشرتها بيضة ملبن . و شعرها بني فاتح . خصرها متوسط و طيزها ممتلئة و كبيره جدا و هنزلكم صور لها قريبا جدا جدا .. الصدر الكبير المنفوخ الطري الحنين . اما بالنسبة لاهم جزء
كسها الابيض الحار الذي لا يشبع من الرجال . ماما اقامت 7 علاقات جنسية حتى الان اعرفهم انا و هي لا تعرف اني اعرف
منهم 4 ازواج و 3 بدون زواج ..

كانت دائما تصرح بهم لصديقتها علي الفيس بوك و هي لا تعلم اني اخترق حسابها من وقت لاخر لأقرأ ماذا تقول لصديقتها مدام نهى صديقة عمرها منذ سنوات طويله جدا ..

حرفيا بدون تجميل . ماما محترفة جنس . محترفة مص . بتعرف ازاي تخلي الراجل اللي معاها يدخل عالم اخر و يتعلق بيها تعلق رهيب بسبب انه مش هيلاقي زيها تاني بسهولة ..

هنبدأ في الجزء ده نتكلم عن اول علاقتين جنس ماما عملتهم و انا واعي و شفت بعيني بعد طلاقها من بابا

كان عندي 8 سنوات .. و كانت ماما متجوزة راجل زميلها في الشغل اسمر البشرة ..

على حد ذاكرتي كان بياخدني معاك الحمام و هو بيستحمى علي اساس اني هستحمى معاه .
و كنت اشوف زبره الضخم جدا .
كان يتحرش بيا و بطيزي البكر البيضاء . يعني الام و ابنها و يستمتع بنا ..

رأيت امي مره واحدة فقط معه علي سرير واحد و هو يضاجعها بقوة . كانت نايمة علي بطنها و هو راكب فوقيها و انا كنت ببص من فتحة الباب بتاعة المفتاح .
و كان يمسك صدرها و يبوسها من خدها و شفايفها و هي ماسكة دراعه . مكنتش فاهم هما بيعملوا ايه .
بس من جوايا كنت ارتعش و فيه لذة بسيطة تسري في عروقي .

اني اشوف ماما عريانه و فيه راجل راكبها و مدخل زبره العملاق في اعماق كسها و بينيك بسرعة اوي .
بعدها بسنة اتطلقت ماما من الراجل ده .

و دي كانت اول علاقة اشوفها بعيني .

العلاقة الثانية الحارة جدا اللي حضرتها بنفسي و كنت كبير و كنت في غاية المتعة بسببها .

كان عندي 15 سنة .

سمعت ماما و هي بتتكلم في الموبايل و بتقول ( ماشي هجيلك النهارده يا حبيبي )

و راحت قايله انا رايحة اشتري طلبات و جاية و احتمال اتأخر ..
نزلت ماما و انا نزلت وراها بس كنت براقبها من بعيد . لحد ما دخلت عمارة معينة و دخلت شقة في الدور الارضي و الباب اتقفل وراها ..

نطيت في البلكونة من غير ما حد يشوفني و كان الباب مفتوح . تسللت بهدوء تام و كانوا بيضحكوا في الحمام .
دخلت المطبخ استخبيت في الضلمة لحد ما شفت راجل طويل البنية مفتول العضلات . طلع الصالة و قفل البلكونة كويس و شد الستاير ..

و رجع تاني الحمام و قفلوا علي نفسهم الحمام .
سمعت صوت مياة الدش شغاله بعد 5 دقائق .
خرجت من المطبخ دخلت اوضة النوم براحة جدا و من حظي كان فيه دولاب كبير و في الركن وراه فيه سجاجيد مخزنة و ستارة طويلة اختبئ خلفها ..
دخلت ورا الستارة و انا احبس انفاسي .
و انتظرت كثيرا حتى خرجوا من الحمام .
دخلوا الاوضة و قفلوا الباب و راح نايم علي ضهره علي السرير . و اغلقوا نور الغرفة و شغلوا النور السهاري الهادئ اللي مستحيل يشوفوني لو بصيت من ورا الستارة
لقيت ماما بتدلع اووووووووي و هي بتقرب منه و بتحط ركبتها اليمين علي السرير و بتطلع بركبتها الشمال لفوق علشان تركب عالراجل ده ..
بدأت احس بشهوة شديدة اوي جوايا اني هشوف ماما بتتمتع ..
ركبت علي زبره و هو نايم و بدات تعمل له ماساج لي بطنه و صدره و كتفه و عضلاته ..
بدأ يسترخى و بيحسس علي طيزها براحة و بحنية ..
راحت قايمة من فوقة و نزلت تمص زبره بكل حنية و حب . و تدخل زبره جوة بقها للاخر و تطلعه تاني

يتبع .....

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%