NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة ماما من كامل الاحترام الى العهر و دياثتى الجزء الثالث والعشرين

ايرين

نسوانجى قديم
عضو
نسوانجي قديم
الجزء الثانى و العشرين​

بعد ما خرجت من البيت و وانا على السلم سمعت صوت مش غريب عليا . ده صوت اهات ست . انا بقيت خبره في الاهات دى بقى . الصوت كان جاى من فوق . عمارتنا أصلا اربع أدوار و فوق في سطح . السطح ده متقفل فيه حته كده بحيث انها تبقى زى قعده لسكان العماره على السطح لما يكون في حاجة هنتجمع علشانها . و باقى السطح متركب عليه اطباق الدش عادى زى اى سطح . و طبعا السطح ليه باب كل شقه معاها مفتاح ليه . كنا احنا ساكنين في الدور الرابع بس استغربت من الصوت اللى في السطح ده . مين فوق و بيعمل ايه ؟ مكنش معايا مفتاح للسطح و طبعا مش هادخل أقول لماما على اللى بيحصل علشان اخد المفتاح . قررت اطلع و أحاول اسمع اى حاجة و خلاص يمكن اعرف في ايه فوق ؟
حظى كان حلو ان الباب كان مفتوح . واضح ان اللى جوه نسيوا يقفلوه . مدخلتش و فضلت واقف ورا الباب و الصوت بقى واضح مش مجرد اهات دول بيتكلموا . بصيت من الباب المفتوح لقيت عم سعيد . هو نفسه اللى ماما اختارته قبل كده بجسمه الأسمر الواضح و هو رافع جلابيته و لفوق . و وراه واحده ست مش باين منها اى حاجة لأن جسمها اصغر من جسمه بكتير . افتكرت ماما و هي بتقولى انها شافته مع حد من الجيران .
سعيد : مصى حلو بقى . بقالك كام يوم اهه كل ماكلمك تقولى مش فاضيه
هي : مانت عارف انى مش عايشه لوحدى و قولتلك ماينفعش اجيلك و عيلتى في البيت
سعيد : و خرجوا يا شرموطة و انا شايفهم من ساعه و انتى ماتكلمتيش برضه . لولا انى جيتلك بنفسى مكنتيش هاتعبرينى .
هي : معلش يا سعيد . هاصالحك دلوقتى
سعيد : مصى كويس علشان تصالحينى يا لبوة
هي : بموت في زبرك يا سعيد .
سعيد : قومى يا هناء هيجتينى يا شرموطة

هناء ؟ مستحيل . هناء دى تبقى أم أمير . هي كمان طلعت بتتناك . و أمير عامل فيها الدكر اللى مفيش منه و بينيك امى . أدى امك هي كمان طلعت بتتناك اهه .
سعيد شد هناء اللى بقت واقفه قدامه و انا كل ده مش شايف منها حاجه بسبب جسم عم سعيد . حظى لتانى مره ان عم سعيد نام على الأرض علشان ينيكها فشوفتها لأول مرة . طبعا انا كنت شوفتها قبل كده كتير لما روحت عندهم و لما هي بتييجى تتكلم مع ماما . لكن اول مرة اشوفها بالشكل ده النهارده . حجابها على الأرض و بتقلع العبايه البيتى اللى لابساها علشان يبان جسمها لأول مرة . كانت هناء اقصر من ماما شوية و تقريبا نفس حجم البزاز و الطيز . لكن لأنها اقصر فتحس ان بزازها اكبر . و كانت بيضه اكتر من ماما شوية . ماما كانت بيضه البياض الطبيعى لكن هناء كانت بيضه جدا تحس انها هتنور من البياض . بقت هناء واقفه عريانه و عم سعيد نايم على ضهره و رافع الجلابيه فوق صدره و بيلعب بايده في زبره . نزلت هناء على جسم عم سعيد و دخلت زبره في كسها و بدأت تتنطط عليه . جسمها الأبيض المنور و طيزها اللى بتترج مع دخول زبر عم سعيد و خروجه من كسها خلانى هيجت و زبرى وقف . بدأت احرك ايدى عليه لكنى وقفت . انا قررت انيكها علشان نبقى خالصين يا عم امير . فضلت اتفرج عليهم لغايه ما عم سعيد بدأ يتهز و يجيب لبنه في كسها .
هناء : برضه نزلت جوه
سعيد : كسك نار لازم اجيب فيه علشان استريح
هناء : خلينى البس بقى علشان الحق انزل و انت ماتنزلش دلوقتى . استنى شوية كده .
سعيد : ماشى هاستنى نص ساعه كده و بعدين انزل .
نزلت انا بسرعه قبل ماهما ينزلوا و استنيت في الدور اللى تحتنا لغايه ماسمعت صوت ام امير و هي بتفتح باب شقتها فعملت انى لسه طالع . طبعا هي اتفاجئت بيا و في نفس الوقت كانت عايزه تدخل بسرعه علشان تنضف كسها الغرقان في لبن عم سعيد . لحقتها و سلمت عليها قبل ماتقفل الباب
انا : ازيك يا طنط
هناء : كويسه . ازيك انت يا محمد
انا : كويس . انا كنت عايز حضرتك في حاجة كده .
كان طبيعى انى بادخل عندهم و مفيش حد في البيت و امير بييجى عندى و مفيش حد في البيت بحكم اننا أصحاب . علشان كده مقدرتش تقولى مادخلش . دخلنا البيت عندهم و قعدت في الصاله . نفس الصاله اللى امير ناك فيها ماما عندهم في البيت . قعدت على الكنبه و انا على أخرى . بين ذكريات نيك ماما و امير هنا و بين ذكريات نيك هناء و عم سعيد فوق و هناء اللى قدامى دلوقتى . قبل ماتقعد قالتلى هاعملك حاجة تشربها . حسيت انها حجه علشان ماتبقاش قدامى . و قومت وراها على طول علشان ماتاخدش فرصه تنضف نفسها و هي في المطبخ . وقفنا في المطبخ دقايق كانت عملت عصير . ورجعنا تانى للصاله . قعدنا و بدأت أتكلم معاها في اى كلام و هي قاعده مش على بعضها . و هي حست انى بقول اى كلام برضه .
هناء : انت عمال تلف و تدور ليه ؟
انا : ليه
هناء : ماتقول عايز ايه على طول
انا : بصراحه
هناء : اه قول بصراحه
انا : بصراحة بحبك
هناء : هههههههه . و انا كمان يا محمد . انت زى امير ابنى . قول عايز ايه بقى
انا : انا بحبك مش زى ما في دماغك
هناء : تقصد ايه
انا : بحبك حب راجل لست . مش فاهمه ايه
هناء : ايه اللى بتقوله ده
انا : بحبك و نفسى فيكى .
قبل ماتتكلم كنت بقيت جنبها و حاضنها . كنت متوقع منها تقاومنى لكن طلعت شرموطة و اتفاعلت معايا على طول . قعدت ابوس فيها و هي كأنها تايهه في عالم تانى لكن فجأه حسيت انها اتكهربت .
هناء : استنى اغير و اجيلك .انا كنت لسه طالعه قبلك
فهمت انها مش عايزانى اعرف انها لسه متناكة قبليها بشويه و عايزة تنضف نفسها لكن ماديتهاش فرصه . معرفش ليه فكره انى انيكها و كسها فيه لبن عم سعيد كانت مهيجانى اكتر . قامت من جنبى و قبل ماتمشى مسكتها من ايدها و قعدتها تانى . و همست في ودنها
انا : انا عايزك زى مانتى .
حسيت انها هاجت من كلمتى . و بدأت تحضنى هي كمان و تبوس فيا . قلعتها العبايه و انا بافكر في الجسم اللى عم سعيد كان راكبه من شوية و انا هاركبه دلوقتى . نيمتها على الكنبه و بدأت الحس كسها . كسها اللى لسه لبن عم سعيد جواه . هي اعتمدت على انى لسه خام و مش هفرق بين عسل كسها و لبن عم سعيد . لحست كسها و بقيت بدخل صوابعى جواه و بعد دقايق كانت جابت شهوتها . قعدت على الكنبه و قلعتنى البنطلون و مسكت زبرى في ايديها . حسيت انها بتقارن بينه و بين زبر عم سعيد و في ثوانى كانت بتمصه . شوية و حسيت انى هاجيب بسبب مصها فخرجت زبرى من بقها و قلعت باقى هدومى . كانت نامت على الكنبه على جنبها و فاتحه رجليها بايدها علشان تبين كسها ليا .

فورا هجمت عليها و دخلت زبرى في كسها و هي في نفس الوضع . إحساس دخول زبرى في وسط عسل كسها و لبن عم سعيد خلانى اهيج اكتر مانا هايج أصلا و بقيت بدخل و اطلع زبرى من كسها و هي بتهيج و تشخر و جابت مرة تانيه . بعد شويه كانت جابت مرة تالته و انا خلاص بقيت مش قادر و لازم اجيب . قلبتها علشان تبقى نايمه على ضهرها و بزازها مرفوعه . كانت فكره انى اجيب في كسها مهيجانى بس بزازها كانت مهيجانى اكتر و علشان كده حطيت زبرى بين بزازها و في ثوانى كنت مغرقها بلبنى .

باست زبرى و قامت علشان تدخل الحمام و انا لبست و خرجت هي من الحمام و وصلتنى للباب على وعد بمقابله تانيه . خرجت و روحت على الشقه على طول و اول مادخلت لقيت ماما مستنيانى .
ماما : كنت بتعمل ايه عند ام امير يا واد
انا : ايه
ماما : ماتستهبلش انا شفتك و انت داخل عندها
انا : خلاص هاحكيلك كل حاجة .
حكيتلها من وقت ماسمعت الاهات على السطح لغايه ماخرجت من عند ام امير .
ماما : بقى كل ده يطلع من الشرموطة دى
انا : انتى اللى بتستهبلى دلوقتى
ماما : ليه
انا : مش قولتى انك شوفتيهم قبل كده
ماما : لأ اللى شوفتها مع سعيد واحده تانيه
انا : احا هو مبيعتقش
ماما : شكله كده
انا : كانت مين
ماما : خلينا دلوقتى في هناء دى
انا : مالها . اوعى تكونى عايزه تمارسى معاها هي كمان
ماما : مش سعيد ناكنى و ناكها . بصراحه عايزة اجرب معاهم هما الاتنين
انا : احا .
ماما : خلاص يبقى سيبنى اظبطها انا بقى
انا : ماشى . بس قوليلى هاتعملى ايه
ماما : ماشى . سيبها بس ترتاح شوية
بعد شوية ماما اتكلمت في التليفون مع ام امير . و بعد ماقفلت فهمتنى ان أبو امير مسافر البلد بتاعته يزور اهله و امير بيتفسح و راجع كمان شوية . و فهمتنى ماما انها عايزانى اقابل امير لما ييجى و اخده و ننزل اى مكان و هي هتروح لأمه و بطريقتها هاتخليهم يظبطوا الموضوع مع سعيد . وافقتها على كلامها و انا بافكر هانفذه فعلا و لا هاعمل ايه ؟
شوية و وصل امير البيت و انا قولتلها هاروحله و اخده و ننزل . روحت فعلا عند امير و فتحلى الباب و دخلنا اوضته .
امير : ازيك يا ميدو .
انا : كويس
امير : عايز حاجة . انا تعبان و عايز انام
انا : لأ . انت لازم تفوقلى كده و تركز في اللى هاقولهولك .
امير : في ايه . قلقتنى
انا : في حاجة لازم تشوفها و لازم تعمل اللى هاقولهولك من غير ماتسأل
امير : ماشى
انا : مامتك فين
امير : دخلت تنام شوية
انا : حلو . انت هاتلبس دلوقتى و هاتروح تقولها انك هاتنزل معايا
امير : هانروح فين
انا : اسمع اللى بقوله بس
امير : ماشى
لبس امير و راح قال لأمه اللى انا قولتهولى و جالى كنت مستنيه عند باب الشقه . فتحت الباب و قفلته تانى و احنا جوه الشقه و من غير مانتكلم دخلنا اوضه امير و قولتله يقفل الباب
انا : قولت لمامتك اللى اتفقنا عليه
امير : اه بس هي كانت نايمه
انا : تمام . احنا هانستنى و هنشوف كل حاجة
امير : هنشوف ايه
انا : اصبر بس
بعد شوية سمعنا صوت جرس الباب و خرجت ام امير فتحت الباب . كانت ماما زى ماتوقعت و دخلت و قعدوا مع بعض في الصاله
ماما : امير موجود
هناء : لأ . نزل مع محمد من شوية
ماما : كويس . اللى جايلك فيه لازم تكونى لوحدك
هناء : ايه
ماما : انا شوفتك النهارده على السطح مع سعيد
هناء : يالهوى
ماما : اهدى . احنا أصحاب و انا مش هافضحك
هناء : يا داليا انا .. انا ..
ماما : ماتهدى يا بت . احنا ستر و غطا على بعض . و كويس ان انا اللى شوفتك مش حد غريب .
هناء : اه . طبعا
ماما : و انا هاديكى سرى انا كمان . انا كمان عملت كده مع سعيد
هناء : يالهوى . و انا اللى كنت فاكرة انى بس اللى كده .
ماما : مش قولتلك اهدى . ماتكلميه ييجى شوية
هناء : شكلك هايجه و عايزاه . ماشى يا داليا
قامت هناء تكلم سعيد و امير قاعد متفاجئ بكل اللى بيسمعه .
انا : سمعت بنفسك
امير : انا مش مصدق نفسى
انا : لأ صدق
امير : يعنى سعيد الراجل اللى كنت فاكره طيب و كبير طلع عنتيل و نايك امى و امك
انا : اه
امير : انا مش هاسكت . انا لازم اخرج
انا : اهدى كده . انت نفسك عارف رغبات الستات في السن ده و مجرب بنفسك . ليه مش قابل على نفسك اللى قبلته لغيرك
امير : انا ..
انا : خليك هادى و عدى الموضوع زى مانا عديته . سيبها تستمع زى مانت بتستمع .
امير : بس ..
انا : خد بالك ان خروجك دلوقتى معناه انك هتفضح الكل و محدش هيسلم من الموضوع ده
امير : ماشى . مش هخرج . بس ماتقوليش اتفرج على اللى هيحصل
انا : براحتك . انا عن نفسى هاتفرج .
كانت هناء كلمت سعيد اللى اكدلها انه جاى و قامت هي و ماما دخلوا اوضتها . بعد شوية جه عم سعيد و رن الجرس و خرجوا علشان يفتحوله . كنت متشوق اشوف لابسين ايه يهيجوه بيه لكن المفاجأه انهم خرجوا ملط هما الاتنين . واضح انهم بدأوا لعب من غيره جوه في الاوضه . دخل عم سعيد اللى اتفاجئ لما دخل و شافهم كده و قلع هدومه و بقى ملط زيهم في ثوانى . لدقايق كانوا بيبوسوا في بعض هما التلاته و اتفاجئت ان امير بقى جنبى و بيتفرج معايا . بعد شوية بوس وقف عم سعيد و خلى ماما توطى قدامه و دخل زبره في كسها . جت ام امير و وقفت قدام ماما و وطت زيها علشان تخلى ماما تلحسلها كسها و سعيد بينكيها .

فضلوا على الوضع ده شوية قبل مايبدلوا و يبقى عم سعيد بينيك ام امير و ام امير بتلحس لماما كسها . فضلوا شوية على الوضع ده و كان واضح ان عم سعيد منسيش وعد ماما ليه قبل كده انه ينيك طيزها .
سعيد : انا لازم انيك طيزك النهاردة يا داليا
ماما : لأ خليها بعدين
سعيد : كل مرة تقولى بعدين
ماما : خايفه من زبرك يعورنى
هناء : ماتقلقيش مش هيعورك . انا جربته قبل كده
ماما : اه يا وسخه . خلاص نجرب
نام عم سعيد على ضهره و طلعت ماما فوقيه و وقفت ام امير وراهم . ضربت ام امير ماما على طيزها .
هناء : ليه حق يهيج على طيزك دى يا داليا
مسكتها ام امير و وجهت زبر عم سعيد لغايه مابدأ يدخل في طيز ماما . بدأت ماما تنزل عليه واحده واحده لغايه مابقى كله في طيزها . بقت ماما بتتطلع و تنزل على زبر عم سعيد و ام امير بتمسك جسمها و تهزها اكتر .

فضلوا على الوضع ده شوية قبل مايبدلوا و يبقى عم سعيد بينيك ام امير و ام امير بتلحس لماما كسها . فضلوا شوية على الوضع ده و كان واضح ان عم سعيد منسيش وعد ماما ليه قبل كده انه ينيك طيزها .
سعيد : انا لازم انيك طيزك النهاردة يا داليا
ماما : لأ خليها بعدين
سعيد : كل مرة تقولى بعدين
ماما : خايفه من زبرك يعورنى
هناء : ماتقلقيش مش هيعورك . انا جربته قبل كده
ماما : اه يا وسخه . خلاص نجرب
نام عم سعيد على ضهره و طلعت ماما فوقيه و وقفت ام امير وراهم . ضربت ام امير ماما على طيزها .
هناء : ليه حق يهيج على طيزك دى يا داليا
مسكتها ام امير و وجهت زبر عم سعيد لغايه مابدأ يدخل في طيز ماما . بدأت ماما تنزل عليه واحده واحده لغايه مابقى كله في طيزها . بقت ماما بتتطلع و تنزل على زبر عم سعيد و ام امير بتمسك جسمها و تهزها اكتر .

بعد شوية بدأ عم سعيد يشخر .
سعيد : هاجيب يا شراميط يا لباوى
نزلت ماما و ام امير على الأرض قدام زبر عم سعيد و بقوا بيمصوا هما الاتنين في زبره لغايه ماعم سعيد بقى على اخره و هيجيب فعلا .

جاب لبنه كله جوه بق ماما . و ماما مخرجتش ولا نقطه بره . و راحت لأم امير اللى فتحت بوقها و نزلت ماما شوية من لبن عم سعيد في بوق ام امير و بقوا بيلعبوا بلبنه و هما بيبوسوا بعض و ماما بتحرك لسانها على لسان ام امير الغرقانين في اللبن . بعد شوية لعب بلعوا هما الاتنين لبن عم سعيد و قاموا يدخلوا الحمام و لبس عم سعيد هدومه و نزل . بصيت لأمير و انا مستنى اشوف رد فعله على اللى حصل ده و لقيته مطلع زبره و بيلعب فيه . لما شافنى حسيت انه اتكسف شوية . طلعت زبرى انا كمان علشان اضيع الكسوف ده و بقينا بنلعب في ازبارنا احنا الاتنين و امهاتنا في الحمام بيستحموا بعد نيك عم سعيد فيهم . بعد ماجيبنا لبنا احنا الاتنين خرجنا بسرعه قبل ماهما يخرجوا من الحمام و نزلنا الشارع .
امير : محمد انت لازم تساعدنى
انا : اساعدك في ايه
امير : لازم ننتقم .

القصة دى مش أنا اللى كاتباها دى منقولة من المنتدى التاني وأنا نشرتها بناء على طلب بعض الأعضاء

• عجبني
التفاعلات: ahmedalasiry85
انت كررتي جزء الثاني و العشرين عزين جزء جديد معه جزء هدية هههه

• عجبني
التفاعلات: ايرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مكرر ليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%