NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابن سامية

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
نزلت معاها السوق لاول مرة وشوفت المنظر دا ماقدرتش مصورش ليكم الصراحة، بتقعد تهزر مع البياعين وتضحك اوي وبكون مكسوف فبلاقي الراجل يقولي خلي بالك من سامية احنا بنعزها اوي ولقيتها خبطته فكتفه قالته محنا بنعزك برده يابو ادهم

كل يوم هنزل معاها وادلعكم

لو شوفتوها كدا هتعملوا ايه؟

• عجبني
  • حبيته
  • ماااشي
التفاعلات: NinjaH, Henish, العراب و 26 آخرين
شوفت فلق طيازها اللى هناك دا
هاخلى كل فردة طيز فى ناحية من كتر ما هانيك فيها

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: السالب ابن اللبوه و ابن سامية
شوفت فلق طيازها اللى هناك دا
هاخلى كل فردة طيز فى ناحية من كتر ما هانيك فيها
الكلام دا فالسوق؟

• عجبني
التفاعلات: السالب ابن اللبوه
  • انا سخنت كده ليه
  • عجبني
دي تتناك فى سوق تجار الخضار

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: اسامه ابن فاطمه و ابن سامية
ازاي الكلام دا
هاقولها ازيك يا ست سامية.. عاملة ايه.. تعالى اتفرجى على شوية حلل المونيوم لية جاية م المصنع.. وموجودة عندى فى المخزن وسعرها كويس
وطبعا امك شاطرة.. وهاتيجى على طول عشان تشوف الحلل

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
هاقولها ازيك يا ست سامية.. عاملة ايه.. تعالى اتفرجى على شوية حلل المونيوم لية جاية م المصنع.. وموجودة عندى فى المخزن وسعرها كويس
وطبعا امك شاطرة.. وهاتيجى على طول عشان تشوف الحلل
بسهولة كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بسهولة كدا
ايوة.. لأن سامية بتحب تجيب الحاجات الحلوة وفى نفس الوقت مش غالية.. وانا هالعب ع النقطة دى لحد ما اصطادها فى المخزن

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ابن سامية
ايوة.. لأن سامية بتحب تجيب الحاجات الحلوة وفى نفس الوقت مش غالية.. وانا هالعب ع النقطة دى لحد ما اصطادها فى المخزن
جدع

• عجبني
التفاعلات: kemet
هتعرف تتعامل فعلا

• عجبني
التفاعلات: kemet
دى الاول تستنها تجيب كل حاجه وبعد كده تشيل منها كل حاجه عشان مينفعش البطل يشيل حاجه واول ما توصل البيت وهى بالبس ده ارفع العبايه دى وهى عل اللحم اكيد وانيكها وهى عرقانه كده احلى نيكه فى طيزها المضوحه دى وكسها الملبن ده وبعدها نستحمى انا وهى ❤❤

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
دى الاول تستنها تجيب كل حاجه وبعد كده تشيل منها كل حاجه عشان مينفعش البطل يشيل حاجه واول ما توصل البيت وهى بالبس ده ارفع العبايه دى وهى عل اللحم اكيد وانيكها وهى عرقانه كده احلى نيكه فى طيزها المضوحه دى وكسها الملبن ده وبعدها نستحمى انا وهى ❤❤
ايه الفيلم دا للدرجادي بتحبها

• حبيته
التفاعلات: El8a4eem
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%