NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماما تخون بابا مع السائق ... ليش يا ماما

انا رشيد 18 وامي رنا 42 سنة جميلة مربربة شوية بس جسمها متناسق تمارس سبور والسولق محمد 38 ... لما كنت خارج من الملعب شفت سياراتنا زاثفة امام الصيدلية وكان في مروان سواقنا ايلي من نيجيريا و امي استغربت خرج حامل بأيديه كيس وراه تبعتهم بالدراجة ووقفو السيارة خلف الأشجار استغرب جدا فجأة خرج السواق و اخرج امي وحملها بين ايديها وراح داخل الغابة إستغربت وعصبت لما حمل أمي خصوصا ان ابي يحبها و اغار عليها بس مكدبش عليكم شعرت بشعور خاص لما شفتو حامل امي
تبعتهم و وقف امي بين اشجار كثيو وهون كانت صدمة عمري كانت راح اسقط في غيبوبة شفتو يمص شفايف والدتي زنخها من الشجر و رفع ايديها و يمص يمص ل دقيقتان تقريبا ... الجزء الأول انتهى

• حبيته
التفاعلات: adhooom
يابخت السواق بامك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا رشيد 18 وامي رنا 42 سنة جميلة مربربة شوية بس جسمها متناسق تمارس سبور والسولق محمد 38 ... لما كنت خارج من الملعب شفت سياراتنا زاثفة امام الصيدلية وكان في مروان سواقنا ايلي من نيجيريا و امي استغربت خرج حامل بأيديه كيس وراه تبعتهم بالدراجة ووقفو السيارة خلف الأشجار استغرب جدا فجأة خرج السواق و اخرج امي وحملها بين ايديها وراح داخل الغابة إستغربت وعصبت لما حمل أمي خصوصا ان ابي يحبها و اغار عليها بس مكدبش عليكم شعرت بشعور خاص لما شفتو حامل امي
تبعتهم و وقف امي بين اشجار كثيو وهون كانت صدمة عمري كانت راح اسقط في غيبوبة شفتو يمص شفايف والدتي زنخها من الشجر و رفع ايديها و يمص يمص ل دقيقتان تقريبا ... الجزء الأول انتهى
امك شافت شي مع السواق وكيفها وابوك شكله مقصر معها فانت سيبها تشوف متعتها وانت تمتع بالدياثه

الغابة دي كانت في اي بلد انت وامك وابوك موجودين فيها؟ ياتري الغابة كانت في احلامك وتخيلاتك والا فعلا كنتم ساكنين قريب من الغابة؟ وهل الحكاية دي اتكررت وشفت امك مع السواق اكتر من مرة عشان كده انت عامل القصة علي حلقات؟ اهم حاجة انت كنت مبسوط وانت شايف السواق شايل امك بين ايديه وزانقها علي الشجر وبيبوسها وبيحضنها وباقي تفصيلات القصة؟

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%