NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واقعية ماما المحترمه و انفصام الشخصيه بسبب الشهوه

samirovich

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ده مجرد بدايه بحاول اشرح فيها كل حاجه بتحصلى
انا اسمى سامى 25 سنه و ماما اسمها خديجه 45 سنه و بابا متوفى من 45 سنين و مليش اخوات
ماما المفروض ست متدينه بتصلى كل **** فى معادها تقريبا و محجبه .. بس دايما مشكلتها معايا لبسها فى البيت الى بيكون قمصان نوم و مش بتلبس تحتيها ملابس داخليه , و ده صوره بتوضح لبس ماما فى البيت .. بس بصراحه هيا عندها شعر عانه مش كتير بس موجود

طبعا بسبب لبسها فى البيت ببقى غصب عنى هيجان طول الوقت بسببها و بفكر فى حاجات شيطانيه ناحيتها .. انا عارف انها امى و انا اتولدت من موطن عفافها .. بس الشهوه هى الى غلابه

طبعا بقيت اتجسس عليها و اشوفها فى الحمام كتير من خرم باب الحمام و ده صوره شبه جسمها

انا بس ده اول مره اكتب و اطلع الى جوايا و هكملكم ان شاء ****

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: الفارس المقداد, ليلي احمددد, يوسف 55 و 10 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده مجرد بدايه بحاول اشرح فيها كل حاجه بتحصلى
انا اسمى سامى 25 سنه و ماما اسمها خديجه 45 سنه و بابا متوفى من 45 سنين و مليش اخوات
ماما المفروض ست متدينه بتصلى كل **** فى معادها تقريبا و محجبه .. بس دايما مشكلتها معايا لبسها فى البيت الى بيكون قمصان نوم و مش بتلبس تحتيها ملابس داخليه , و ده صوره بتوضح لبس ماما فى البيت .. بس بصراحه هيا عندها شعر عانه مش كتير بس موجود

طبعا بسبب لبسها فى البيت ببقى غصب عنى هيجان طول الوقت بسببها و بفكر فى حاجات شيطانيه ناحيتها .. انا عارف انها امى و انا اتولدت من موطن عفافها .. بس الشهوه هى الى غلابه

طبعا بقيت اتجسس عليها و اشوفها فى الحمام كتير من خرم باب الحمام و ده صوره شبه جسمها

انا بس ده اول مره اكتب و اطلع الى جوايا و هكملكم ان شاء ****
انت اللى مريض مش امك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%