NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Battout

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
22 فبراير 2023
المشاركات
7
مستوى التفاعل
12
نقاط
0
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مقدمة....
في البداية أنا كريم ٢٦ سنة وماما ميرڤت ٤٦ سنة ست فلاحة مصرية ***** وجسمها مجرد ما تمشي بس كل حتة فيه بتترج لوحدها. وبابا ٥٧ سنة ودا دوره هامشي في القصة وباقي الناس هنذكرها في الأجزاء الجاية مع القصة بقى.
..



الجزء الأول مجرد بس مقدمة ووصف قبل الدخول في الأحداث 😍


(البداية دائماً من الخيال)

بداية القصة من ثانوية عامة وبداية تحولي من الفرجة على أفلام السكس لتخيل ماما والتركيز مع جسمها وحلاوته اللي احسن واطرى وأكبر من أفلام السكس لدرجة إني وانا بكتب دلوقتي تخيلته وزوبري ابتدأ يقف !!
ماما ***** وجوه البيت مش بتحب حتى تلبس بنطلون تحت العباية عشان على حد وصفها (جسمها مش يسستحمل البنطلونات والخنقة) فأمي على طول عبايتها يعتبر ع اللحم ومفيش تحتها غير القميص.. وانا مش بحب الحر خالص فعلى طول كنت في اوضتي بالبوكسر بس وبذاكر أو عامل نفسي بذاكر لحد ما ابتدت الخيالات تسحبني لعالم المتعة مع لحم امي اللي العبايات وكل قماش الدنيا ميقدرش يلمه. وكان الموضوع بيننا طبيعي خالص زي أي ابن وامه لكن اللي كنت على طول مستغربه هي نوم أبويا على طول في الصاله وحتى لو نام جوه في الشتا على طول باب أوضة نومهم مفتوح و ده كان مخلي امي صعبانه عليا وشايف أن من حقها متكونش محرومة وتستمتع ببلوغي وسخونة شبابي ومراهقتي واني من حقي اتمتع بكل حتة فيها .. صدرها المدلدل وبزازها اللي كل واحدة فيهم تسوى نعيم الدنيا كلها ولا طيازها اللي زوبري كان بس بيتمنى يغوص فييهم ١٠٠ سنة ميطلعش. اه نسيت اوصفلكم امي مرفت زي ما قولتلكم ٤٦ سنة لكن الجسم بلدي .. حاجه كده فلاحي بالسمنة البلدي جسم طري مربرب وابيض زي اللبن وملامح جميله قوي قوي غلبانه وكيووووت اوووي. العود كيرڤي وهي لا طويلة ولا قصيره والطياز عرضها بيخليها تقعد تملأ مكانها ولما تقوم شكل طيازها وحجمها بيشد كل العيون وبزازها بلدي تشبعك وتكفيك لبن وحنان وسخونة.
......
لحد هنا خلص الوصف والمرة الجاية هندخل في الأحداث 😍
قولولي رأيكم وامدحوا في امي في الكومنتات وقوولي خيالاتكم عنها... ده هيشجعني أكمل لاني اول مرة اكتب
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: MADAM SOSO, ahlawy77, ramito و 5 آخرين
شوقتني ليا بجسمها الفتاك ده مستني باقي القصة على نار
 
بص على اسمي ، اسمي عاشق ميرفت
انا هايج على مامتك مرفوته ونفسي ازنقها ، تيجي نزنقها سوا
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%