NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة سادية واقعية ماستر شريف مع المعيدة - حتي الجزء الرابع 6/8/2022

تم أضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: الحالم10 و ماستر شريف
يسطا طيب ايه عرفك انها هتتجاوب معك مهي كان ممكن اول موقف تلاقيها واجهتك وحرفيا السلطة بايديها مش بايدك
يعني ايه الي خلاك تعمل كدا؟
معنديش حاجه اخسرها 😂😂
 
استمررررر
 
  • عجبني
التفاعلات: ماستر شريف
طول الجزء شوية يعم
 
  • حبيته
التفاعلات: ماستر شريف
قصه فسسسستك مفيش فيها واقعيه بنسبة ١٪
احيانا بتكون القصه خياليه لكن طريقة السرد و الحبكه في القصه تخليك تتغاضي عن الاحداث الخياليه و تعيش فيها علي انها واقعيه و للاسف قصتك تفتقد للحبكة
 
  • عجبني
التفاعلات: ماستر شريف
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه فسسسستك مفيش فيها واقعيه بنسبة ١٪
احيانا بتكون القصه خياليه لكن طريقة السرد و الحبكه في القصه تخليك تتغاضي عن الاحداث الخياليه و تعيش فيها علي انها واقعيه و للاسف قصتك تفتقد للحبكة
شكرا
 
باقي الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: ماستر شريف
أنا حسيت إنك بتروى قصة للأطفال تخوفهم بيها..مش ممكن تكون القصة حقيقية مستحيل.. أحترم ذكائنا شوية يا غالى..متزعلش من كلامى.
مع خالص تحياتى...
 
  • عجبني
التفاعلات: ماستر شريف
استمر يا فنان مبدع
 
  • عجبني
التفاعلات: ماستر شريف
الجزء الأول

اولا دي اول مرة احكي تجربتي و دة كان بناءا علي طلب بعض الاصدقاء علشان ياخدو بعض الخبرة . لما كنت طالب في كليه الهندسه كان في معيدة اسمها مونيكا كانت شخصيتها قويه جدا و معظم الطلبه بيخافوا منها و دة الي عرفته بعدها انا مكنتش اعرفها فا كنت مرة بحضر سكشن مع صحابي عادي و كنت قاعد ورا فا و احنا قاعدين بنضحك صوتنا علي شويه فا هي لاحظت و اتنرفزت جامد و زعقت و قالت لينا اطلعو برة فا انا زمايلي كالعادة خايفين منها قامو من سكات و طلعو برة و هي لاحظت اني معبرتهاش ولا رمشت حتي قامت نازله و جايالي و طول ما هي ماشيه ناحيتي انا تعمدت اني امسك الموبايل و اعمل نفسي بلعب فيه علشان احسسها بالاهانه لغايه ما وصلت عندي و اول ما وصلت جنبي قالتلي انت مطلعتش برة ليه كان ساعتها وشي الغضب بان عليه و قمت باصصلها من فوق لتحت كدة و وقفت جنبها و قومت مقرب منها جامد كأني هحضنها و بصيت في عنيها جامد و ببصه سيطرة حسيتها ارتبكت كدة و قامت رجعت خطوة لورا قمت من سكات ماشي و طلعت و انا واخد قرار اني اخليها عبدة عندي و هي الي تيجي لغايه عندي المهم طلعت و مشيت و عدت الايام و كل ما احضر لها سكشن احس انها بتحاول عدم مواجهتي و بتتجنب تبص في عنيا وجها لوجه و في اخر الترم كان في تسليمات لمشاريع المفروض اننا هنسلمها ليها فا كنا بنخش مكتبها مجموعه ب مجموعه فا انا واقف مستني دوري هي لمحتني و بردة حسيتها ارتبكت و قامت استأذنت و راحت الحمام انا سمعتها و استنيت لغايه ما خرجت و خرجت وراها . الحمام كان في اخر طرقه طويله و غالبا فاضيه استنتها في اول الطرقه دي و هي راجعه من الحمام انا جسمي كبير و مش طويل قوي بس بلعب رياضه و هي قصيرة و جسمها مدملك شبه دينا فؤاد كدة المهم وقفت بالعرض في الطرقه و هي جت تعدي مش عارفه علشان واقف قامت واقفه قدامي بخوف و ارتباك و قالتلي ممكن اعدي يا بشمهندس قربت منها قولي لغايه ما هي قعدت ترجع لغايه ما لزقت ظهرها في الحيطه قمت مقرب منها و هامس في ودنها المشاريع في المكتب عندك و مش عايز انقص درجه و قمت ممشي ايدي علي خدها و وشها و حطيت صباعي بين شفايفها و اول ما عملت كدة هي. غمضت عنيها قمت بعدها شيلت ايدي من علي وشها و لحست صباعي الي كان في بقها و قولتلها هاتي موبايلك قامت من غير ما تنطق مطلعها قمت واخدة من ايديها و كتبت رقمي و قولتلها بعد الساعه ١٢ بصوت واطي و قمت مشيت و انا سايبها دايبه خالص

الجزء الثاني

هاي ازيكم

وقفنا المرة الي فاتت لما اديت لمونيكا رقمي و قولتلها بعد الساعه ١٢ و اليوم عدي عادي و تاني يوم مروحتش الكليه و كنت عارف انها بتتسوي علي نار هاديه و جه ثالث يوم روحت الكليه و عرفت انها غايبه بقالها يومين مجتش و لما حسيت ان الامور عادي و محدش عارف حاجه عرفت انها وقعت خلاص المهم في اليوم دة بليل علي الساعه ١٢ و ربع كدة تيليفوني رن و كان رقم مش متسجل رديت لقيت صوت بنت رفيع و مبحوح كدة لما قولت مين قالتلي انا بشمهندسه مونيكا قومت رديت مين بس بصوت عالي شويه هي قامت ردت بسرعه بتوتر و صوت مبحوح مونيكا المعيدة قولتلها ازيك قالتلي الحمد لله قولتلها مبتجيش الكليه بقالك يومين ليه قالت تعبانه شويه قولتلها انتي لسه شوفتي تعب هي مرديتش و فضلت ساكته شويه و بعدين سألتني انت بتعاملني كدة ليه قولتلها انا بحب افرض سيطرتي علي امثالك و بستمتع بكدة قالتلي اي درجه من المتعه قولتلها لما نبقي لوحدنا هقولك سكتت قولتلها انا عارف انك بتستمتعي بكدة اعملي حسابك بكرة بعد الشغل هتروحي معايا جهزي نفسك و قفلت السكه علطول و هي رنت بعدها كذا مرة و انا مرديتش جه تاني يوم قضيت اليوم في الكليه عادي و انا قاعد في شقه لوحدي جنب الكليه علشان كنت ساعتها مغترب و كدة المهم بعد الكليه روحت وقفت عند البوابه و مسكت الموبايل قعدت العب فيه و لقيتها بترن عليا رديت عليها قبل ما تنطق بكلمه قولنلها انا وقف قدام البوابه قدامك دقيقه و تكوني قدامي و قفلت و فعلا بعد دقيقه لقيتها جايه قومت خدت جنب بعيد عن الناس علشان محدش ياخد باله مننا اول ما وصلت لقيتها لسه جايه تتكلم و بتقولي انت فاكرني ايه و فاكر نفسك .... قبل ما تكمل الجمله ضربتها قلم علي وشها جامد لدرجه ان وشها احمر و دمعت قولتلها لما تكلمي سيدك تبصي في الارض و تتكلمي بأدب و قولت حاطط ايدي علي وشها و ماسح خدها و دموعها و واخدها في ايدي و ماشي هي فضلت خمس دقائق كدة ماشيه و مش حاسه بحاجه و انا ساحبها زي الكلب في ايدي لغايه ما وقفت و وقفتني و قالتلي انت واخدتي علي فين قمت بصيت ليها بنرفزة قامت بصت في الارض علطول قولتلها وصلنا خلاص و كنت وصلت عند الشقه طلعنا و فتحت الباب و شاورتلها تدخل اول ما دخلت انا قفلت الباب وراها و قومت جاي عند ودنها و قولنلها علي رجلك يا متناكله هي بصت مش فاهمه قصدي قمت ضربها جامد علي طيزها و مسكت بزازها جامد و قارصهم في ايدي قولتلها كلامي يتنفذ بدون نقاش نزلت علي رجلها زي الكلبه قولتلها انا هخش اخد شاور عايز اخرج الاقيكي قالعه ملط و مستنياني قدام باب الحمام و دخلت خدت شاور و خرجت لقيتها لابسه البرا و الاندر بتوعها معبرتهاش و دخلت الاوضه و خرجت قي ايدي حزام طوق و كرباج خفيف كدة قولتلها منفذتيش كلامي ليه هي اول ما شافت الحزام قالتلي انا اسفه و بدات تعيط و قامت قالعه هدومها كلها قربت منها و قولنلها متخافيش انا مسامحك و قومت بايسها من بقها و قلتلها تعالي ورايا لقيتها جت ورايا مشي قمت ادورت و مسكت الكرباج و ضربتها علي طيزها جامد و قولنلها مش قولتلك علي ايدك و رجلك يا متناكه طول ما انتي معايا هتفضلي علي ايدك و رجلك نزلت و هي بتأن من الوجع و جت ورايا قعدت علي الكنبه و هي تحت رجلي و انا كنت لابس روب البيت علي اللحم لما قعدت فضلت املس علي شعرها براحه و قولتلها انتي فيرجن يا مونيكا قالتلي اه قولتلها حابه تفضلي فيرجن و لا لا قالتلي الي تشوفها وطيت جنب ودنها و قولتلها اسمها الي تشوفه يا سيدي قالتي حاضر يا سيدي قمت وقفت وورحت ناحيه الاوضه و دخلت و ناديت عليها قولنلها تعالي اول ما دخلت الاوضه برقت جامد من الخضه .....

الجزء الثاني خلص اتمني يعجبكم و اتمني وجود تفاعل


الجزء الثالث

خلصت المرة الي فاتت لما مونيكا برقت من الخضه
اول ما دخلت الغرفه لقت واحدة مربوطه بالحبل من ايديها و رجليها علي السرير و خافت اول ما شافتها و كانت هتقف لولا انها خافت مني بصيت ليها و قلتلها متخفيش دي ليلي الخدامه بتاعتي بس هي بتتعاقب دلوقتي
حسيت بخوف جامد في عنيها قربت منها و قلتلها بصوت هادي جنب ودنها . دة مصير الي ينرفزني
ليلي كان جسمها و طيزها بالذات حمرا من كتر الضرب و ليلي تقريبا كانت نايمه لاني سايبها كدة من الصبح قربت منها و ضربتها بالكرباج جامد علي طيزها اتنفضت جامد و فلفصت بس مكنتش عارفه تتحرك علشان مكتفها و فكيت البلوج الي كان في بقها و قلتلها المرة الجايه هرميكي في الحمام يا متناكه فاهمه . قالتلي تحت امرك يا سيدي انا اسفه فكيتها و قلتلها تروح تستحما و تحضر اكل و بوستها من بقها و هي انبسطت اوي و هي ماشيه روحت ضاربها بكف ايدي علي طيزها قامت مصوته و طلعت تجري من غير ما تبص علي مونيكا حتي روحت نمت علي السرير و شاورت لمونيكا بإيدي راحت مقربه مني علي ايديها و رجلها قلتلها متخفيش اوي كدة انا بدلع كل البنات الي معايا قالتلي حاضر يا سيدي قلتلها اطلعي يا متناكه اقعدي جنبي و روحت فاتح الروب و مبينلها زبي هي شافته راحت بصت لعيني قمت ضاربها بالقلم علي وشها جامد قلتلها هتتفرجي عليه مصي يا قحبه قامت نازله عليه تمصه و هي شكلها كانت لسه جديدة قعدت تمص فيه حبه و انا ايدي بتبعبص طيزها قامت ليلي جت علي ايديها و رجلها زي الكلبه بعد ما استحمت لسه جايه تتكلم قتلتها اخرسي يا متناكه و تعالي هنا قامت قربت قلتلها ايه رايك في الطيز دي و ضربت طيز مونيكا قامت بصت عليها وقالنلي حلوة يا سيدي قلتلها بس انا خاسسها ضيقه شويه روحي هاتي حاجه توسعيها بيها
قامت فتحت الدولاب و فتحت علبه كدة مقفوله بقفل و جت اخدت المفتاح من جنب السرير اول ما فاتحتها مونيكا شهقت و اتخضت من المنظر كان زب صناعي كبير كنت طالبه من علي النت قالتلي هتعمل ايه قمت ضاربها علي وشها و قلتلها انا قلتلك تبطي مص يا بنت المتناكه و مسكت راسها جامد و حطيت زبي في بقها و قلت لليلي يلا و اديتها فازلين قامت داهنه فازلين علي طيز مونيكا و علي راس الصناعي و لسه بتدخل براحه خالص و بهدوء علشان تتعود عليه قملت قايلها انتي هتلعبي معاها يا شرموطه و ضربتها علي بزازها و اخدت منها الصناعي و حطيته مرة واحدة في طيز مونيكا قامت صوتت جامد و شهقت و قعدت تتلوي علي السرير زي الي قرصه تعبان قمت وقفت و مسكت ليلي من شعرها و قلتلها سكتيها بدل ما افشخكم انتم الاتنين قمات مسكت راسها و قعدت عليها و حطت كسها علي وش مونيكا جامد و هي قعدت تفلفص تحتها لغايه ما كانت هتقطع النفس خالص و قامت من عليها و مسكت الصناعي من طيزها و شدته قلتلها قومي يا متناكه انتي لسه شوفتي حاجه ...
خلص الجزء الثالث اتمني انه يعجبكم
و الي تحب تعيش المتعه الحقيقيه دي تكلمني و انا هدلعها


الجزء الرابع


وقفنا المرة الي فاتت لما شديت الصناعي من طيز مونيكا و قلتلها انتي لسه شوفتي حاجه
كانت في اللحظه دي طيز مونيكا جابت شويه ددمم بسيط علشان الزب كان كبير و كانت اول مرة تتناك من طيزها قلتلها تروح الحمام تغسل طيزها كويس من الدم و تنضفها من جوا و تجيلي بعدها و قلت لليلي تروح تساعدها بعدين تروح تحضر اكل و تستناني لما اندة عليها و مشيوا الاثنين و قبل ما مونيكا تطلع من الاوضه ندهت عليها و سألتها مبوسطه ؟
ابتسمت ابتسامه خفيفه كدة و بصت في الارض و قالت الي تشوفه يا سيدي قلتلها لسه هتتبسطي اكتر خلصي تعالي بسرعه و تعالي علشان دخلتك كمان شويه و دورت وشي و رجعت هي مشيت قعدت تقريبا ثلث ساعه و لقيت الباب بيخبط قلتلها ادخلي لقيتها داخله علي ايديها و رجلها زي الكلبه
قلتلها شاطرة يا مونيكا شكلك بتتعلمي بسرعه
كنت انا ساعتها قالع ملط و قاعد علي الكنبه قلتلها تعالي قربي و هي قربت كان فيه في ايدي مشابك حديد بتاعه الورق
قلتلها من دلوقتي مش عايز اسمع صوت عالي ليكي علشان الفضايح يا متناكه قربي و قمت وهي علي وضعها ادورت و قمت حاطط ايدي علي كسها لقيته مبلول قمت ضربه ضربه خفيفه كدة و قلتلها شكلك عايزة تتفتحي بسرعه يا متناكه و قمت ماسك مشبكين حاطتهم علي كسها كل مشبك علي شفرة لقيتها بدات تأن و تتهز و تتلوي قلتلها اثبتي يا بنت المتناكه و قمت ضاربها جامد علي طيزها كل دة و هي في وضع الدوجي و قمت مدور و حاطط بردة مشبكين علي حلمات بزازها الاثنين بدأ صوتها يعلي و انا وقف قدامها و هي زي الكلب قدامه قمت حاطت زبي في بقها جامد وحاشرة فيها و قلتلها مش قلتلك صوتك ميعلاش يا متناكة و قمت ضاربها قلم و دخلت زبي للاخر في بقها و قلتها دي هتبقي جايزتك لما تسمعي الكلام بعد كدة بقيت أن وشها بدا يحمر و بدات تتخنق قمت خرجت زبي من بقها و قلتلها شاطرة هي كانت بدات دموع تنزل من عنيها و بدات تغمض من الالم قربت من وشها و بوستها في بقها جامد و قلتلها استحملي للاخر و هديكي مكافأه قالتلي تحت امرك يا سيدي قمت قلتلها شاطرة
ادورت و جيت عند طيزها و هي في وضع الدوجي و جمت جاي ممشي زبي علي كسها شويه لغايه ما اتبل من مايه كسها و قمت ممشيه علي طيزها شويه و فجأه قمت رازعه كله في طيزها طبعا كان اسهل من المرة الي فاتت علشان الصناعي وسع طيزها بس بردة كان صعب عليها و هي شهقت جامد و كانت هتصوت قمت ضاربها علي طيزها قلتلها اياك اسمع صوت و فضلت شويه ثابت علي ما طيزها اتعودت علي زبي و بعدها قعد اطلع و ادخل فيه براحه في الاول و بعدين لما حسيتها دخلت معايا في للمود و بدات تتجاوب و سمعت تأوه منها خفيف عرفت انها خلاص بتستمتع بكدة قمت زودت السرعه شويه و قعدت انيك فيها نص ساعه و بعدها قلتلها شاطرة يا مونيكا دلوقتي ليكي مكافأه مني غمضي عنيكي و افتحي بقك قمت لافف و رايح نايحتها و جايب لبني كله في بقها و علي وشها و قلتلها مش عايز نقطه واحدة علي الارض قالتلي خاضر و بلعته كله و ساعتها طلعت قلتلها هروح اخد دش تحبي تيجي معايا قالتلي اه قلتلها تعالي و انا خارج لقيت ليلي بتقولي الاكل جهز قلتلها هاخد دش مع المتناكه الجديدة و نخرج ناكل كلنا دخلنا الحمام اخدنا دش سوا بس طبعا هي كانت علي ارض الحمام وانا في البانيو خلصنا و نشفنا انا لبست الروب و هي لبست هدومها و دخلنا ناكل و انا قعدت علي التربيزة هي جت تقعد جنبي قمت ضارها علي وشها قلتلها عمرك شوفتي كلب بيقعد جنب صاحبه علي ترابيزة قالتلي انا اسفه خليت تقعد جنبي علي رجلين اتنين زي الكللابب و هي علي يميني و ليلي علي شمالي و كنت بأكلهم بإيدي و بعد الاكل خليتها تروح و قلتلها اتبسطي يا مونيكا قالتلي جدا يا سيدي قلتلها اعملي حسابك المرة الي جايه مش هتخرجي من هنا فيرجن و بوستها جامد و خرجت و قفلت الباب
هنا ادورت و بصيت علي ليلي الي كانت بتنضف الترابيزة
قلتلها دكتورة ليلي الليله هتبقي عليكي انتي يا جميل هتستحملي ضحت و قالت الي حضرتك تؤمر بيه يا سيدي
و هنا خلص الجزء الرابع اتمتي انه الاقي تفاعل مش زي الاجزاء الاولي
مستني ارأكم في التعليقات او الخاص
قصة زي الزفت، ماتساويش مليم
 
فين باقي الاجزاء
 
متى ستكمل قصتك هذه
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
لن يكمل شئ.
فات اكثر من عام مضي ولم يضيف حرف جديد للقصه.
شئ محبط.
عام كامل و مش لاقي اي تفاعل
تفتكري دة شئ يدعوني اني اكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%