NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت شكيت في بهجت واستبعدت عزوز رغم انك كنت حاسس انه عزوز بس وجود عزيزه اخت عزوز هو اللي خلاك تستبعد عزوز 😂 😂 🤝

هات بوسه مش هقولك لا 😂
هو ده بالظبط الى حصل اصل مايل طايرة منه وعادى يعمل فيها اهبل وعبيط 10 سنين بس الى مش عادى والى خلانى اقول مش هو ان مايكل مش بيستحمل الاهانة وبردو عزيزة بس لا دماغ دماغ يعنى بس ياريت مش تتاخر علينا عشان بتوحشنا وبعدين قصة زغللة دى انت زغللتنا كده وخلتنا مش فاهمين حاجه ومش كملت ليه انت عايز تجننا وخلاص 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
حلوووو اوووووي الكلام دا
احنا هنعمل اتفاق كل شخره هتشخرها هتاخر يوم في الاجزاء 😂
لااااااااااا خلاص احنا اسفين ياصلاح حرام عليك ياقاسي خلاص مش هاشخر تاااااانى

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian و عضو محذوف 78635
لسا هتنبهر اكتر لما تعرف هو طلع عايش ازاي 😁
انا عاارف ومتااكد انك هاتفاجنا بحوار جااامد .. بس بلاش تكرهنا في ماايكل انا قولت خلاص مات والحوار خلص 👍😅

• بيضحكني
وانا بحبك و**** ياابو السيد بس فكك من مشهور علي المجهود وشكرا لمرورك وخرا المنتديات ابن القحبه دا احا احنا طلعنا القمر ياعم اصحي 😂
ماشي يعم ومن قدك

• بيضحكني
بحاول علي قد مااقدر كل يوم بفتح اهوه وبرد علي حبايبي واخواتي وربي ❤️
مش ناوي تنزل ف باقي القصص بقا اخواتك مستنين من زمان

طب شخرت ليه طيب فهمني دي حاجه حلوه ولا وحشه 😂 😂 وتفيت العصير من بقك زي الافلام ولا شخرت بس 😅😅

تصدق وتامن ب**** انا بكتب في الخامس من بعد مانزلت الرابع علطول علشان عارف ان الرابع ابن وسخه بدايه المعركه فالتشويق علي عينه
لا انت حظك اني كنت في بريك لأني لو كنت في الشغل كنت اكيد هترفد وانجز بق بدى ما تضرب

• بيضحكني
انا بعشق الناس اللي بتشغل دماغها دي عاااااش نيك وربي

حبكه الرجوع من الموت دي للاسف انا مش محضرها نهائي لان انا كنت راسم في دماغي حوار تاني خالص مكنش فيه رجوع مايكل اساسا فغيرت كل دا علشان ارجعه 😅

القصه دخلت في الجد نييييييك لان المفروض دي كانت تكون ( مارفل النهايه ) بس غيرت احداثها ومخلتهاش النهايه

شخصيه مايكل وصلت لاعلي ليفل خلااااص مش عايز اصدمك بس انت يا اما هتكرهه نييييك يااما هتحبه نيييييك من اول السلسله دي فمش هيبقي فيه وسط نهائي

بالنسبه للشله تقريبا هما اخرهم السلسله دي او الجزء الللي جاي 😁 ومايكل هيكمل بطوله بعد كدا احا انا حرقت 😂
خخخخخخخخ احا تاني بجد يا جدع انا لتاني مرة بشهر بجد في البريك حرام عليك نزل كسم الجزء بق يا مكموكتي

• بيضحكني
خخخخخخخخ احا تاني بجد يا جدع انا لتاني مرة بشهر بجد في البريك حرام عليك نزل كسم الجزء بق يا مكموكتي
انا لحد دلوقتي مش عارف انت بتشخر ليييييه 😂 😂
بريكك خلص ارجع علي شغلك يابيييه وبطلع دلع

• بيضحكني
التفاعلات: Neswangy2dem
انا عاارف ومتااكد انك هاتفاجنا بحوار جااامد .. بس بلاش تكرهنا في ماايكل انا قولت خلاص مات والحوار خلص 👍😅
مش عايزينه يرجع انا هخليكو تسبو ميه مله علي رجوعه دا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: عاشق الامتااع
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا انت اختفيت ، المفروض كان قبل الجزء بيوم ناكد الرهان وانت ركبت الناقه وشرخت 😂
بهزر معاك يا كبير واختفيت علشان الفون باظ وجبت واحد جديد ولو عاوزين اكرف للرهان تنزل جزء جديد بسرعة 😉😂😂

• بيضحكني
هو ده بالظبط الى حصل اصل مايل طايرة منه وعادى يعمل فيها اهبل وعبيط 10 سنين بس الى مش عادى والى خلانى اقول مش هو ان مايكل مش بيستحمل الاهانة وبردو عزيزة بس لا دماغ دماغ يعنى بس ياريت مش تتاخر علينا عشان بتوحشنا وبعدين قصة زغللة دى انت زغللتنا كده وخلتنا مش فاهمين حاجه ومش كملت ليه انت عايز تجننا وخلاص 😂😂
حوار الاهانه دا هتعرفو ليه بالتفصيل في الفلاش باك ، انا اصلا مكنتش هحط عزيزه بس قلت لو محطتهاش هتبان اوي انه مايكل فقلت بقي ايييييه العب في دماغكو شويه 😂 😂

زغلله دي بتجيبلي صرع وانا بكتبها 😂

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
بهزر معاك يا كبير واختفيت علشان الفون باظ وجبت واحد جديد ولو عاوزين اكرف للرهان تنزل جزء جديد بسرعة 😉😂😂
لا انت اختفيت
اختفييييييييييييت
رااااااااح
خد قلبي وراااااااااااح

كسم دا احساس ان الموبايل يبوظ يارب مايكتبه علينا ابدا 😂
لا خد الرهان اسهل 😂

عيب خلقي ولا مين ؟
انا بالنسبه ليا اهم قصتين بعد مارفل عيب خلقي ولسبيان من صغري بس مفيش مانع جزء من الوصيه والباقي يعني 😂😂😂

• جامد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%