NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بجد كسم العظمة جزء جامد فشخ انت بتعمل عظمة و**** يرزقك بفدانين خيار علي العظمة ديه 😂😂
مش عارف اقولك ايه بجد وربي علي الدعوه الجامده دي. ☺️ ☺️ ❤️ 🤝 😂

• حبيته
التفاعلات: Medo said
كدة يا معلم ليا في أمتك 100جنية وازازة بيبسي البيبسي قبل ال100جنية 😂😉
لا انت اختفيت ، المفروض كان قبل الجزء بيوم ناكد الرهان وانت ركبت الناقه وشرخت 😂

انا بجد مش عارف ققول ايه من العظمه الي لسه مخلصها ديه بس بجد شبوه علي الجزء الفاجر ده واحا عزوز طلع ميكل احا بجد👌👌👌👌👌
احا متقنعنيش انك متوقعتش ان عزوز هو مايكل 😂

ياخي اغيب اغيب وارجع الاقيك زي ما انت
انا لو حسبتها هلاقي نفسي عاشرتك اكتر ما عاشرت البيت عندي من وانا ف ٢ث لحد ماخلصت ٢ جامعة وانا معاك
ايه مش هنخلص من ام قصتك
منكرش ان قصتك وحشتني فشششخ بس ياعم ارحم ابونا والتزم بميعاد ده انا فاكر انت قعدت ٧ شهور منزلتش فيهم غير حلقة
يادين اميييي ٤ سنين احا انت من اول مانزلت اول جزء وانت معايا بقي ❤️ ❤️

٧ شهور احا انت محضرتش الجزء اللي نزلته بعد سنه بالظبط 😂😂

بقولك ايه ماتفكرني بيك علشان انا بقيت ذاكره سمك خالص 🥺

اخويا يا ماااااايييييككككلللل هو كسم العظمه اللى انت قدمتها حرفيا فى الجزء دة وان مايكل عايش وعزوز هو مايكل يعنى تفكير ابن متناكه وجامد بس خخخخخخخخخخخ انا كسم بضانى خللت على ما نزلت الجزء دةانا كنت قربت اعيد من الجزء الاول تيجى نعمل اتفاق لو متاخرتش فى تنزيل القصه هجيبلك شكاير خيار امين😂😂
عضمضضضضضضضم اخويا ابو عضمااااااااااااا

منكو لله وربي انا كنت خلاص موته وهكمل عادي ، جيتوا بعبصتولي دماغي خلتوني ارجعو واديني بهبد 😂 😂 😂

لا انا هنزل الاجزاء بسرعه لان انا في حاجه في دماغي كنت عايز اكتبها واوصلها في القصه دي بس برجوع مايكل دا اخر كسمها فعايز انجز علشان اوصل لكتابتها ، وديني لاخليكو تكرهوه 😂😂

• حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635
دانا استنيت الاسبوع دا بالعافية هستني شهرين تلاتة خخخ دانا اموت فيها 😂

وبعدين خد هنا أول ما مايكل شاف جونيور شك في مرنا كدا احا فين الثقة دا شوية وكان هيطلع السنايبر ويديها هيد شوت 😂😂😂
لا امسك نفسك كدا اومال احنا لسا بنسسسسخن 😂 😂

😂😂😂 احا ماليه حق يشك تخيل تموت وترجع تلاقي مراتك مخلفه 🥺

• بيضحكني
التفاعلات: Pregoo
خخخخخخخخخخ احا انا اول ما عرفت ان عزوز هو مايكل اقعدت تشخر بجد مش كتابة وخلاص كسم الفجر يا جدع ب** عليك حاول تنزل الجزء الخامس دلوقتي او خلال ساعات ب** عليك او بكرة بالكتييير اوي 😢😢😢😢
طب شخرت ليه طيب فهمني دي حاجه حلوه ولا وحشه 😂 😂 وتفيت العصير من بقك زي الافلام ولا شخرت بس 😅😅

تصدق وتامن ب**** انا بكتب في الخامس من بعد مانزلت الرابع علطول علشان عارف ان الرابع ابن وسخه بدايه المعركه فالتشويق علي عينه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت حاسس كنت حاسس يقولولي مات اقولهم عايش يقولولي راح اقولهم جاي 😂😂
لا بس عاش جزء فشيخ ومتعة ومزيكا كدة عاش عليك يامااااااايكل واحلي خيار ليك علشان تتفنن في الجزء الخامس زي الرابع كدة 🥒🥒🥒🥒🥒🥒
هو في بطل بيموت برضو 🥺

منهم لله اللي كانو عايزينه يرجع ، بوظوا الخطه اللي كنت حاطتها

من يد مانعدمها ☺️

وبصراحة انا مكنتش متوقع خالص يافا كنت فاكرها مونيكا اخت ميرنا بس كنت بردك هسال علي يافا واديها طلعت من نفسها وباين الاجزاء الجاية دمار دمار دمار 🔥♥️
كله قعد يدور علي مايكل ومحدش دور مين عزيزه 😂

هات
حبيب قلبي و**** ❤
بس حلوة حتة عزوز هو مايكل دى انت خليتنا نصدق ان بهجت هو مايل لا حلوه تستاهل بوسة 💋
انت شكيت في بهجت واستبعدت عزوز رغم انك كنت حاسس انه عزوز بس وجود عزيزه اخت عزوز هو اللي خلاك تستبعد عزوز 😂 😂 🤝

هات بوسه مش هقولك لا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
يسطا دول عشر سنين احا دا اتعذب فشخ 😂
أنا متأكد من حوار ازاي رجع من الموت دا هيكون ليه حبكه جامده
حاسس ان القصه دخلت في الجد شويه ومايكل ولا بقيت الشله بطلو هزار خالص وشخصيه مايكل فيها حاجه متغيره بس معرفش هي اي 😂
انا بعشق الناس اللي بتشغل دماغها دي عاااااش نيك وربي

حبكه الرجوع من الموت دي للاسف انا مش محضرها نهائي لان انا كنت راسم في دماغي حوار تاني خالص مكنش فيه رجوع مايكل اساسا فغيرت كل دا علشان ارجعه 😅

القصه دخلت في الجد نييييييك لان المفروض دي كانت تكون ( مارفل النهايه ) بس غيرت احداثها ومخلتهاش النهايه

شخصيه مايكل وصلت لاعلي ليفل خلااااص مش عايز اصدمك بس انت يا اما هتكرهه نييييك يااما هتحبه نيييييك من اول السلسله دي فمش هيبقي فيه وسط نهائي

بالنسبه للشله تقريبا هما اخرهم السلسله دي او الجزء الللي جاي 😁 ومايكل هيكمل بطوله بعد كدا احا انا حرقت 😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: مـْـْْـْوُڛــتـٌـٌٌـي ✿〄࿐ و Neswangy2dem
رجعو مايكي
هو ف الشقه عند بيتر
وحتى بتاعت عزوز لم بقا مايكل شوماخر ظهر نفسه
وهو بيعط عشان يشوف ميرنا وعيل
هو كل اللي قلته حلو بس حته العياط بتاعت بنته انا كروتها الصراحه 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%