NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش حارمك من حاجه اهوووه ضحك ونكد واكشن والغاز وسكس وحاجه في منتهي ال mbc2 خالص 😂

قولي انك دمعت وهما بيعاتبو بعض في الاخر
بص يا صاحبى
هاقولك حاجه يمكن متصدقهاش .... احداث كتير اوى من اللى حصلت فى قصتك حصلت معايا لدرجة انى افتكرت انك بتكتب قصة حياتى انا ( بس طبعا مش بكل الاكشن ده و لا كانت ميرنا الملاك دى هى شريكة حياتى ) و ده يمكن اللى وجعنى اوى .

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: ناقد بناء، 7am0 و عضو محذوف 78635
بص يا صاحبى
هاقولك حاجه يمكن متصدقهاش .... احداث كتير اوى من اللى حصلت فى قصتك حصلت معايا لدرجة انى افتكرت انك بتكتب قصة حياتى انا ( بس طبعا مش بكل الاكشن ده و لا كانت ميرنا الملاك دى هى شريكة حياتى ) و ده يمكن اللى وجعنى اوى .
لا هصدقك طبعا لان معظم الاحداث حصلت معانا كلنا او كل واحد فينا لقي نفسه في جزء معين
لا ميرنا دي انساها مش هتلاقي زيها اخر واحده كانت روقه في فيلم العار

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء، 7am0 و Ehab Demian
ادى اخرة النجاسة 😂😂
يا اسطا انت فاجر انا بقالى يومين مطبق على القصة ومش بزهق يخربيتك وحيات **** اعمل سلسلة سابعة او سلسلة جديدة خالص 🖤♥

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 7am0 و عضو محذوف 78635
ادى اخرة النجاسة 😂😂
يا اسطا انت فاجر انا بقالى يومين مطبق على القصة ومش بزهق يخربيتك وحيات **** اعمل سلسلة سابعة او سلسلة جديدة خالص 🖤♥
ماهو فعلا في سلسله سادسه وسابعه نزلو

السادسه اسمها افينجرز
السابعه كابتن اميركا

• عجبني
التفاعلات: 7am0 و برنس الكون
ماهو فعلا في سلسله سادسه وسابعه نزلو

السادسه اسمها افينجرز
السابعه كابتن اميركا
معلش ان خدت بالى بعد ما رديت عليك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 7am0 و عضو محذوف 78635
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و 7am0
تمليح بسيط لو ممكن بعد اذنك كل سلسله تكون الاجزاء فيها خاصه يعني مثلا السلسله الرابعه الجزء الرابع لو امكن

• جامد
التفاعلات: عضو محذوف 78635
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تمليح بسيط لو ممكن بعد اذنك كل سلسله تكون الاجزاء فيها خاصه يعني مثلا السلسله الرابعه الجزء الرابع لو امكن
يعني ايه السلسله الرابعه الجزء الزابع يبقي خاص

مفهمتش معلش حاول تشرح اكتر

اه واخيراااااا خلصت سلسلة مارفل كانوا خمس سلاسل بنت متناكة مش عايز اقراهم تاني 😂😂 لا لا بهزر كانوا حرفيا من اجمد 5 سلاسل قريتهم في حياتي في القصص حرفيا يلا اروح انا لافنجرز بقا يلا اللي اللقاء عم مايكل👋♥️

• حبيته
اه واخيراااااا خلصت سلسلة مارفل كانوا خمس سلاسل بنت متناكة مش عايز اقراهم تاني 😂😂 لا لا بهزر كانوا حرفيا من اجمد 5 سلاسل قريتهم في حياتي في القصص حرفيا يلا اروح انا لافنجرز بقا يلا اللي اللقاء عم مايكل👋♥️
انجززززز احنا في السلسله الثامنه وانت لسا هناااااا.

حابب افاجئك انك هتسب ميه مله ودين في السلسله السابعه وشكرا اديني قلتلك من دلوقتي 😂 😂

انجززززز احنا في السلسله الثامنه وانت لسا هناااااا.

حابب افاجئك انك هتسب ميه مله ودين في السلسله السابعه وشكرا اديني قلتلك من دلوقتي 😂 😂
ياعم عارف بس اتاخرت شوية بس بس متخافش هتلاقيني خلصت علي طول اديني يوم واحد بس وهتلاقيني معاك في الثامن😂😂

انا كدة كدة عمال اسب لام دماغك كل شوية لان دماغك دي ولا بشر ولا جن ولا حيوان ولا اي حاجة مش عارف ايه ده😂😂

• بيضحكني
ياعم عارف بس اتاخرت شوية بس بس متخافش هتلاقيني خلصت علي طول اديني يوم واحد بس وهتلاقيني معاك في الثامن😂😂

انا كدة كدة عمال اسب لام دماغك كل شوية لان دماغك دي ولا بشر ولا جن ولا حيوان ولا اي حاجة مش عارف ايه ده😂😂
يوم واحد كتيييييييييييييير بس ماشي هنستني وامرنا لله

متخافش انا من الجن الطيب 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Elnamr
يوم واحد كتيييييييييييييير بس ماشي هنستني وامرنا لله

متخافش انا من الجن الطيب 😂
كتير ادعي **** ان انا اخلص السلسلتين في يوم اصلا ياعم😂😂

اشك اصلا انك جن كمان انا بقولك انت حاجة غريبة انت ايه قولي😂😂

• بيضحكني
كتير ادعي **** ان انا اخلص السلسلتين في يوم اصلا ياعم😂😂

اشك اصلا انك جن كمان انا بقولك انت حاجة غريبة انت ايه قولي😂😂
لا صعبه صعب افينجرز تخلصها فيوم اساسا 😂 😂 😂 😂

صدقني انا لو اعرف اقول بس انا امي بتقولي ياهباب البرك فممكن اطلع هباب فعلا في الاخر 😁😁😁

لا صعبه صعب افينجرز تخلصها فيوم اساسا 😂 😂 😂 😂

صدقني انا لو اعرف اقول بس انا امي بتقولي ياهباب البرك فممكن اطلع هباب فعلا في الاخر 😁😁😁
ليه بس كدة حرام عليك بس انا قي الجزء الخامس تقريبا مش فاكر بس يعني بحاول اهو يارب اخلصها بسرعة🙂

ممكن بردك طب خلصانة يا هباب يلا روح اقعدلك في اي جمب😂😂

• بيضحكني
ليه بس كدة حرام عليك بس انا قي الجزء الخامس تقريبا مش فاكر بس يعني بحاول اهو يارب اخلصها بسرعة🙂

ممكن بردك طب خلصانة يا هباب يلا روح اقعدلك في اي جمب😂😂
مش قبل يومين عقبال ماتخلص السادسه

ويومين علشان السابعه
وتجيلنا في التامنه

مش قبل يومين عقبال ماتخلص السادسه

ويومين علشان السابعه
وتجيلنا في التامنه
ويومين اكون مت ايه ياعم كل ده انت بتكتب بنفس مفتوحة اوي ليه كدة انا عقبال ما اجيلك هتكون خلصت التامنة احا 🙂😂😂

• بيضحكني
ويومين اكون مت ايه ياعم كل ده انت بتكتب بنفس مفتوحة اوي ليه كدة انا عقبال ما اجيلك هتكون خلصت التامنة احا 🙂😂😂
ادعي ان محدش يشوفك وانت بتنق عليا علشان مش عايز افاجئك ان السلسله السابعه نزلت وبعدين ريحت سنه كامله ونزلت بجزء من التامنه 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%