NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماهو بالحالة اللى الشباب فيها دلوقتى أحسن لهم ميدخلوش
أكيد الجيل اللى هيجيي من ذريتهم هيبقى جيل أنيل منهم
تخيلى حضرتك جيل أنيل من الجيل الموجود دلوقتى هيبقى شكله إيه
:ROFLMAO: :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
صحيح

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و aahmedegypt
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و aahmedegypt
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
عندي فوبيا م الاماكن المقفولة
،،،
لو فرضا حصل وركبت اسانسير ولقيت واحدة زي مابتقول (وهي موافقة) مش هعمل حاجه ،،، الحديد مبيحبش النجاسه يابيه ومش ناقصة اخرتها تكون ع حبل اتقطع 😂
😂👍

• عجبني
عندي فوبيا م الاماكن المقفولة
،،،
لو فرضا حصل وركبت اسانسير ولقيت واحدة زي مابتقول (وهي موافقة) مش هعمل حاجه ،،، الحديد مبيحبش النجاسه يابيه ومش ناقصة اخرتها تكون ع حبل اتقطع 😂
معاك حق

كل المصاعد فيها كاميرات غير الفضيحة وفي الشرطة
ممكن معاكسة في الاخر تاخد الرقم بعدها تعيش حياتك

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: بت النيل
كل المصاعد فيها كاميرات غير الفضيحة وفي الشرطة
ممكن معاكسة في الاخر تاخد الرقم بعدها تعيش حياتك
مش كلها وبيبان

• عجبني
التفاعلات: DR Hamdan و بت النيل

سؤال للنسواجيه رجال ونساء:-​

• للرجال لو انت راكب في المصعد وركب امامك إمراة راعئة الجمال ومتفجرة الانوثه والأخدود بين بزازها ظاهر امامك ماذا تفعل​

• وللنساء لو انتي مثل المراة التي أصفها وركب امامك رجل ووجدتي انه عنييه هوت داخل الأخدود بين بزازك كيف تشعري وماذا تفعلي​

بعمل من بنها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هقولك علي حاجه انا كل يوم بحكم شغلي في ماركت مشهور في اسكندرية و في حي راقي قريب من البحر بيجيلنا شريحه خاصة كدا اللي هما معندهمش قيود خالص تلاقي ست كبيرة ولابسه ليجن شفاف او شورت و مش باين عليها السن اوي بحكم انهم ناس مترافاهين جدا و بنات صغيرين في السن نفس الكلام و بنشوف من نوعيه المثيرات دي المئات كل يوم بس بنقدر نتحكم في نفسنا كويس كلنا اخرنا البص و نفس الموقف اللي بتحكيه حصل معايا في الاسانسير و كانو 3 بنات مش 1 لان الاسانسير بيستوعب لحد 6 اشخاص او اكتر و التزمت النظر بعيد منعا للمشاكل برضو و الوحد ياما شاف بلاوي في نفس الاسانسير ده من اوضه الكاميرات بتاعه الامن تجاوزات بين واحد و مراته و فاكرين ان الاسانسير مفيهوش كاميره و شذوذ جنسي بين بنتين و ولاد برضو حصل بينهم شذوذ جوه الاسانسير و فاكرين ان محدش شايفهم وانا دايما مش بركز لاني لو ركزت هتعب و محدش هيساعدني في تعبي :ROFLMAO:

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
هقولك علي حاجه انا كل يوم بحكم شغلي في ماركت مشهور في اسكندرية و في حي راقي قريب من البحر بيجيلنا شريحه خاصة كدا اللي هما معندهمش قيود خالص تلاقي ست كبيرة ولابسه ليجن شفاف او شورت و مش باين عليها السن اوي بحكم انهم ناس مترافاهين جدا و بنات صغيرين في السن نفس الكلام و بنشوف من نوعيه المثيرات دي المئات كل يوم بس بنقدر نتحكم في نفسنا كويس كلنا اخرنا البص و نفس الموقف اللي بتحكيه حصل معايا في الاسانسير و كانو 3 بنات مش 1 لان الاسانسير بيستوعب لحد 6 اشخاص او اكتر و التزمت النظر بعيد منعا للمشاكل برضو و الوحد ياما شاف بلاوي في نفس الاسانسير ده من اوضه الكاميرات بتاعه الامن تجاوزات بين واحد و مراته و فاكرين ان الاسانسير مفيهوش كاميره و شذوذ جنسي بين بنتين و ولاد برضو حصل بينهم شذوذ جوه الاسانسير و فاكرين ان محدش شايفهم وانا دايما مش بركز لاني لو ركزت هتعب و محدش هيساعدني في تعبي :ROFLMAO:
المصاعد في المحلات التجاريه والشركات فيها كاميرات لكن بتاع الاهالي غالبا بيكون لا

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و MrA7medxXx
مشاركه رائعة
شرفني مرورك

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و MrA7medxXx

سؤال للنسواجيه رجال ونساء:-​

• للرجال لو انت راكب في المصعد وركب امامك إمراة راعئة الجمال ومتفجرة الانوثه والأخدود بين بزازها ظاهر امامك ماذا تفعل​

• وللنساء لو انتي مثل المراة التي أصفها وركب امامك رجل ووجدتي انه عنييه هوت داخل الأخدود بين بزازك كيف تشعري وماذا تفعلي​

مبركبش مع راجاله

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: چومانه❤️🔥
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%