NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا لا طبعا
الانسان بطبعه كسول ودايما ف معركه بينه وبين نفسه انا وانتي واي حد ف الموضوع مش هجوم شخصي خالص
يا إلهي انا بهزر اكيد 🙆🏻‍♀️
قصدي يعني انها علامة ان اكمل مش اكثر 🙆🏻‍♀️

خفت قبل كده من ان العمر يسرقك وتكبر ؟
ولو العمر جري تتخيل هتندم ولا لا وممكن تقول اي لنفسك ؟
الندم يجيي من ايه بقا و يعني ايه يسرقك

• أتفق
التفاعلات: Señora Abeer
يا إلهي انا بهزر اكيد 🙆🏻‍♀️
قصدي يعني انها علامة ان اكمل مش اكثر 🙆🏻‍♀️
بالتوفيق دايما ي هندسه
وتبقي هاكر قد الدنيا😂

• بيضحكني
التفاعلات: Yasmin55
خفت قبل كده من ان العمر يسرقك وتكبر ؟
ولو العمر جري تتخيل هتندم ولا لا وممكن تقول اي لنفسك ؟
مبفكرش في العمر طلاما انا راسمة خارطة طريق وازاى همشي في مستقبلى طلاما في النهاية هوصل لحلمى خلاص عامل الزمن غير مهم بالنسبالى

• عجبني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة
مبفكرش في العمر طلاما انا راسمة خارطة طريق وازاى همشي في مستقبلى طلاما في النهاية هوصل لحلمى خلاص عامل الزمن غير مهم بالنسبالى
اهم حاجه ف الدنيا الوقت

اهم حاجه ف الدنيا الوقت
الا عندي 😂
لا بص الوقت على المدى القصير اللى هو الساعات والايام ماشي دا مهم لانك في بتشتغل على الخطوات الصغيرة وتبدأ تركبها زي puzzle لكن بالنسبالى ماهما طالت المده عشان ينتهى المنتج النهائي مش مهم المهم انه ينتهى ولو هندم على حاجة فهو الندم هيفيد بإيه في حين انى ممكن اقوم واقف تانى وابدأ اشتغل من جديد بدل ما اضيع الوقت على الندم وجلد الذات

اجري 😂😂
ما جايبنلنا الهم غير افكار العمر حيمضي و مضى
انا شخصيا بعالج نفسي من حكاية الزمن الي خلتني لا اعيش الخاطر

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A
الا عندي 😂
لا بص الوقت على المدى القصير اللى هو الساعات والايام ماشي دا مهم لانك في بتشتغل على الخطوات الصغيرة وتبدأ تركبها زي puzzle لكن بالنسبالى ماهما طالت المده عشان ينتهى المنتج النهائي مش مهم المهم انه ينتهى ولو هندم على حاجة فهو الندم هيفيد بإيه في حين انى ممكن اقوم واقف تانى وابدأ اشتغل من جديد بدل ما اضيع الوقت على الندم وجلد الذات
يعني طول م انتي بتعملي الي مفيش ندم

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لما تفوتك حجات كان نفسك تعملها
مفيش حاجه اسمها كده يا جوبا الواقع انك بتسعي و متغيراتك حسب متغيرات تحدياتك كلنا كان نفسنا في حاجات ماتحققش بس اللي بيحصل و الواقع نحمد **** عليه و نسعي بأقصي جهد و فكر بس مش شرط يحصل اللي انت عايزه بالظبط و الندم علي وقت فقط مضيعه للوقت و مالوش لزوم و هيهبط من عزيمتك في اللي انت فيه و هيعمل عندك حالة عدم رضا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: J U B A و Señora Abeer
مفيش حاجه اسمها كده يا جوبا الواقع انك بتسعي و متغيراتك حسب متغيرات تحدياتك كلنا كان نفسنا في حاجات ماتحققش بس اللي بيحصل و الواقع نحمد **** عليه و نسعي بأقصي جهد و فكر بس مش شرط يحصل اللي انت عايزه بالظبط و الندم علي وقت فقط مضيعه للوقت و مالوش لزوم و هيهبط من عزيمتك في اللي انت فيه و هيعمل عندك حالة عدم رضا
ممكن تطمنيني عليكي

• حبيته
التفاعلات: Señora Abeer
نعسانة وفش تركيز ابقى اعملي منشن اجاوب بكرة

هتعرفيه لما تكبرى فى السن ومتلاقيش حد حوليكى وهتحاولى تعوضية مش هتعرفى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%