NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: عاشق الجنس 10
حلو السؤال دا
مش هحاول اتعرف عليه و لكن هيكون عندي فضول اركز اكتر و اتطفل اكتر علشان اعرف اسمه على المنتدى و اعرف هو أو هي مين 😁

انت فين ياعمهم
مفتقدك بجد
صاحبي الجدع اللي فاضلي من الطقم القديم هنا
مصمم اختفي وماستر تاه باين ولايف مش فاضيلنا وانت مش لاقيك
ما انت لو قريت كلامى هتقول عبدليا بضحك عليك قسماً ب**** كنت لسه بقول راح فين البوص و چو و عم لايف منورنا طول الوقت الحمد...
و انا الكنت مختفى ورجعت بعد العيد اشوف ايه المنتدى ووصل لفيت .

المهم عوده حميده لصديقى و صاحبى البوص

• أتفق
التفاعلات: خبير معتزل (الخال)
احه دا انا بفتح نسوانجى عادى فاى مكان بس بوطى الاضاءه عشان محدش يشوف الصور وكدا
انما انا لو لقيت هتعرف
قلبك ميت 😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ahmed.09
ما انت لو قريت كلامى هتقول عبدليا بضحك عليك قسماً ب**** كنت لسه بقول راح فين البوص و چو و عم لايف منورنا طول الوقت الحمد...
و انا الكنت مختفى ورجعت بعد العيد اشوف ايه المنتدى ووصل لفيت .

المهم عوده حميده لصديقى و صاحبى البوص
المنتدي اتغير كتير يا صديق والناس الكويسه اللي كنا نعرفها اختفت وظهر ناس تانيه
دوام الحال من المحال ياصديق
ولكن يبقي لنا دوما عوده

• أتفق
التفاعلات: مرحب
  • أتفق
التفاعلات: 卍 فرعون卍
بيني وبينك لو عجبتني هتعرف عليها ومش هفضحها ولو قالت لا برضو هسكت ومش هفضحها

مممم مظنش اني احب اتعرف ع حد من هنا خصوصا أن الهيشفني هيشوف صورتي المبينها هنا مش الحقيقي...والحقيقي اني محترمه جدا ف الواقع...😂💔

J8Nmun9.md.webp

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja و ناقد بناء
لو فرضا وانت فى الشارع او المواصلات او اى مكان عام
لاقيت الى جنبك فاتح نسوانجى من موبايلو
هتحاول تتعرف عليه ولا هتنشط ؟؟
ع حسب الاسم علشان يبقي عندي فكره مبدايا عن ميوله وبعظها ممكن اتغرف عليه او ممكن لا

هعمل نفسى مش واخد بالى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يمكن افتح جمبه وابينله ف الخباثة او اراقب هو مين وابعتله بعد كدة

انا مثل اي ديوث يحب يستمتع وينهان وينذل من الفحول ومن زمن طويل بدور على فحل يكون مثل ما بتنمناودائما بدور واوقات بلاقي فحول كويسين
مرةدخل فحل حكا معاي انستقرام وبدينا نحكي شوي شوي ونحنا فنص الحديث حكالي انه هو حاسس انه حاكي معاي من قبل انا سئلته كيف يعني؟حكالي من سنتين او اكثر ديثت واحد على فيسبوك وكان نفس اسلوبك ونفس كلامك.انا ارتعبت شوي وترددت بس كملت.بعدين صار يحكيلي انه هو متأكد انه ديثني فيسبك من سنتين وانه انا نفس الشخص.وصار يحكيلي تفاصيل كثير وانه انا ارسلتله صورةاختي وانه حلب زبه وجاب لبنه اكثر من مليون مرة على صورة اختي.انا ظليت متردد ومش متأكد ومش عارف شو لازم اتصرف.وممكن يكون كذاب ويحكي مجرد كلام.طلبت منه يرسلي صورةاختي لو كان صادق حكالي انه راحه الصور ماعنده بس هو متذكر كويس انه جاب لبنه على صورةاختي كثير ومستحيل ينساها.ظليت محتار ومش عارف كيف أتأكد ومتردد لحد ما جه فبالي اقترح علي انه ارسله صورةفيها اختي مع صاحباتها اكثر من واحدةولو عرف مين فيهم اختي يبقاصادق ولو لا يبقاكذاب.وبالفعل رسلتله صورةوبثواني رجع ارسلي صورةنفسها وعليهادائرة على اختي حكالي هاي اختك وطلع كلامه صح فعلا انا اتوترت كثير وما عرفت اتصرف.
اعطوني رأيكم اتصرفت خطأ؟كان ممكن اتصرف بطريقة احسن؟وكيف قدر يتذكر اختي بعد سنتين ومن صورة واحدة بس؟ارجوكم
بما انه جاب لبنه على اختك اكتر من مليون مرة، اختك لازم تكون سكسية ومثيرة ومغرية وانت كديوث لازم تفتخر بأختك لأنها اكيد بتمتعك بمواقفها المغرية، لو انت ديوث فعلا قوللي اختك اسمها ايه وعندها كام سنة ونفسي احلب زوبري على صورها العارية وامتعك لو تسمح ترسل لي صورتها عشان انزل لبني على جسمها، ممكن؟

بما انه جاب لبنه على اختك اكتر من مليون مرة، اختك لازم تكون سكسية ومثيرة ومغرية وانت كديوث لازم تفتخر بأختك لأنها اكيد بتمتعك بمواقفها المغرية، لو انت ديوث فعلا قوللي اختك اسمها ايه وعندها كام سنة ونفسي احلب زوبري على صورها العارية وامتعك لو تسمح ترسل لي صورتها عشان انزل لبني على جسمها، ممكن؟
ارسلي

على حسب هو مين...يعني لو مدام دعاء أكيد هحاول أتعرف عليها!! 😃

فكرت ف النقطه دي قبل كدا.. والاغرب منها

ان ممكن اتنين يكونوا بيتكلموا هنا وعارفين بعض كويس وتصادف انهم ممكن يتعاملوا مع بعض باي طربقه كانت من غير ما حد فيهم يعرف التاني

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
مرة حصلت معايا على جوجل كنت ببحث عن معلومة دخلت لقيت اخر صفحة كانت هو ومحدش خد باله

هاتعرف عليه عادي ، هو فاتح موقع كيفية تصنيع قنبلة 🥴

علي حسب انا اعرفه ولا لا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%