NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اى خيانه صدقنى بتدمر اجدعها حياه

انك تكون نايم مع واحده وتتخيل اخري معاك بيدمر علاقتك بمن هي معك بعيدا عن انها خيانه​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
التخيل في وقت العلاقة بداية الكارثة من وجهة نظري. يعني اية ابقي في حضن جوزي وعقلي مع غيرة أو تخلي حد مكانة. ونفس الكلام مع الزوج ازاي يقبل بواحدة. مكان مراتة وان كان خيل. مع احترامي الكامل للجميع. التخيل بداية خطوة نحوا الدياثة. موضوع رائع بجد 🥰🥰🥰
موافقون 😂😂😂
تقريبا دى اول مره اوافقك على حاجه 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
مع احترامي لكلامك، لكن التخيل بيكون ليه تاثير حلو ومثير جدا وبيعطي متعة كبيرة للزوج والزوجة اثناء العلاقة، وده نوع من التجديد والاثارة، وكل اللي جربه يعرف كده وبيحس فعلا بمتعة واثارة كبيرة

@مجنونة مطرقعة 😁😁 وضحت ليك انه خطوه نحو الدياثه ...بتستمتع صحيح في البدايه لكن بيقتل فيك كل حاجه حلوه​

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
انا ومراتي نتخيل معنا زوجين منمارس سوى واوقات شخص واوقات ست تانية مع مراتي وانا بنيك فيهم واحيانا نتخيل حفل جماعي كلو نيك

الموضوع ممكن يتحول بجد​

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بتخيل أنه معنا حدا

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Cpl4fun، الصقر_الجارح و White_Wolf
مع احترامي لكلامك، لكن التخيل بيكون ليه تاثير حلو ومثير جدا وبيعطي متعة كبيرة للزوج والزوجة اثناء العلاقة، وده نوع من التجديد والاثارة، وكل اللي جربه يعرف كده وبيحس فعلا بمتعة واثارة كبيرة
انا بحترم الميول وبقدرها. ولكن بمقت الفعل نفسة. صدقني يا صديقي. أصدقاء كتيييييييير اوي بيتهم اتخربت بسبب الموضوع دة بالاخص. معلش مش هقدر ادخل معاك في جدال كتير. عشان كلامي ميتفهمش غلط. في الاخر كل واحد حر طبعا ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun و الصقر_الجارح
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
بكون مركز في اللي بنكها😍

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
انا بحترم الميول وبقدرها. ولكن بمقت الفعل نفسة. صدقني يا صديقي. أصدقاء كتيييييييير اوي بيتهم اتخربت بسبب الموضوع دة بالاخص. معلش مش هقدر ادخل معاك في جدال كتير. عشان كلامي ميتفهمش غلط. في الاخر كل واحد حر طبعا ✌️✌️
احسنتي بجد يا رودي

• عجبني
  • عجبني

وانتي مع جوزك و /أو وانت مع مراتك أثناء النيك اكيد خيالكم بيروح في حته البعض بيتخيل مكان مختلف بنييك فيه والبعض الآخر ببيتخيل ان فيه شخص بيتفرج عليه البعض بيتخيل انه ينيك أو يتناك من شخص أخر ...ياريت كل واحد يحب يشارك يقول بيتخيله عشان نناقش تأثير ده علي المدي البعيد ...​

تحياتي للجميع​

اقسم ب**** م كنت بكون فاضي اتخيل بكون مركز ف التيك ساعتها وبس 😂

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: White_Wolf و Mahmood Abdo

وانتي مع جوزك و /أو وانت مع مراتك أثناء النيك اكيد خيالكم بيروح في حته البعض بيتخيل مكان مختلف بنييك فيه والبعض الآخر ببيتخيل ان فيه شخص بيتفرج عليه البعض بيتخيل انه ينيك أو يتناك من شخص أخر ...ياريت كل واحد يحب يشارك يقول بيتخيله عشان نناقش تأثير ده علي المدي البعيد ...​

تحياتي للجميع​

انا بفكر بس غي مراتي، وهل هي مبسوطة ولت لاه

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%