NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش مهم الشرف المهم خلصنا من الإيجار
بحب الأنسان المتفهم مثلك انا ماما خلصنا من الأجار البارح بس تعبت اوي

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
شكرا انك مش بتاخد الاجار فلوس

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: خنيث ابن المتناكه و غريب عن العالم
ماتخليش امك تروح لوحدها ابدا تلم الايجار من اللي السكان اللي في عمارتكم خصوصا لو ساكن عندكو شاب لوحده لانها هترجع بالايجار بس من غير شرف

اوففففففففف... لا ياعم خلي امك تيجى تلم الايجار وانا محضرلها شوية ازبار اخليها تلم فيهم ليل ونهار.. وهنيك في امك نيك جبار وهى بتاخد الايجار وهملا كسها وطيزها لبن سخن نااار وانت خليك مرتاح وابعت امك وبلاش تحتار انت بس قولها روحى لمى الايجار وانتى راجعه هاتى خيار وهى هتيجى افضل اقبضها الايجار طول الليل لحد ميطلع النهار وطبعا مش هاكل حقها.. ولازم افضل ادقهاااا
ومتبقاش انانى.. وابعتها ومتجيش انت تانى متخليهاش تحتار وتيجى وتجيلى تتناك طول النهار.. وكله طبعا على حس الايجاار. ايه رايك؟ بقى الفلوس دى كلها اللى خدتها مع ان مفيش غيرى ساكن فى بيتهااااا
ههههههه... ححححححححححح

• عجبني
التفاعلات: حبحان و وليد سالب سوفت
نفسي تخدي معاها المره الي جايه

ماتخليش امك تروح لوحدها ابدا تلم الايجار من اللي السكان اللي في عمارتكم خصوصا لو ساكن عندكو شاب لوحده لانها هترجع بالايجار بس من غير شرف

ده انا هبعتا علي طول و مش بس كده لا ده انا هبعتها ملفوفه لفت هدايا كمان

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: عاشق البزااااز الملبن و غريب عن العالم
ههههههههه يا واد يا جامد

• عجبني
التفاعلات: كوكي بوتوم بنوتي
  • عجبني
التفاعلات: خنيث ابن المتناكه
  • عجبني
التفاعلات: 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
نفسي تخدي معاها المره الي جايه
ماشى ياحبيبى.. هات امك وتعالى وانا هقولها تبقى تجيبك معاها المره الجايه بس تقعد تتفرج وتتمتع من بعيد طبعا... مستنييكك اووى انت وامك ضرورى وبسرعه ودلوقتى كمان حتى لو عايز انت وامك.المهم تعالى خاص او تليجرام بس يلا
ححححححححححح

• عجبني
اوفففففففف.. وانا مستنيها على طول وخليها تعمل حسابها كمان على اقامه اسبوع كده ولا حاجه عشان لازم احبلها نيك واجيبلك اخين تلاته ولا حاجه برضه يعنى
مستنييكك خاص ضرورى ونكلم براحتنا طبعا.. بس هات امك بسرعه اهم حاجه. مستنيييييييكك
ححححححححح

هبعت خطيبتي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%