NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

𝒬𝓊ℯℯ𝓃 ℛℯℯ𝓂

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: نور سامي, BraveHeart, Nermin Banouti و 2 آخرين
انسانه محترمه .محددة ميولك الجنسي و لا تبحثين عن غيره بغرض خلق متعه جديده و تعلمين ما تريدين جيدا 👍

• عجبني
التفاعلات: ملك الصمت
انسانه محترمه .محددة ميولك الجنسي و لا تبحثين عن غيره بغرض خلق متعه جديده و تعلمين ما تريدين جيدا 👍
شكرا ❤️ انا عيوبي ان افهم كل شئ

شكرا ❤️ انا عيوبي ان افهم كل شئ
بالعكس هده ميزة و ليست عيب أن تفهمي افضل من أن تكوني تابعه بغرض إرضاء شهوة حتى لو لم تكوني مقتنعه بها

حلو انك داخلة عارفة انتي عايزة ايه و مبتشذيش عن الي انتي عايزاه و كمان معظم الوقت بتتكلمي عن فهم و لو كان قرائة بسيطة عن الموضوع
بس احيانا بتقلش منك و بتقلب معاكي بغباوة 😅

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلو انك داخلة عارفة انتي عايزة ايه و مبتشذيش عن الي انتي عايزاه و كمان معظم الوقت بتتكلمي عن فهم و لو كان قرائة بسيطة عن الموضوع
بس احيانا بتقلش منك و بتقلب معاكي بغباوة 😅
الموضوع أكون اعرفه ومتاكده أنها صحيح لهيك ما بحب احد يغلطني

مابعرفك انا بس من تعليقاتك يلي شفتها وكل تعليق الك بوقف بقرأو بنت قد حالك ومابتحبي الدبقة وكلامك بتعرفي كيف تحكي تحياتي

الموضوع أكون اعرفه ومتاكده أنها صحيح لهيك ما بحب احد يغلطني
اه ما انا خدت بالي 😅
لما حد بيقولك انتي غلط بيندم 😂😂

شكرا ❤️ علي مرورك

مقدرش اكون راي كامل عمري ما اتكلمت معاكي فمتخديش كلامي راي ثاقب يدايئك او يجرحك،،،بس من مواضيعك و تعليقاتك بحس انك ذكية، لماحة ، و بتحبي الهزار

• حبيته
التفاعلات: Prince Magdi
معرفكيش و لا عمرى اتكلمت معاكي

بحسك ولا شي نكرة عايزة تفرض نفسها عالفاضي... وكلهم بيجاملوكي بس

• عجبني
التفاعلات: SARAH ANOCHA
انا عندي احساس انك انسان خلوقه مهذبه مثقفه. محدده اهدافك من المنتدي او ما تريدي ان تصلي اليه و ما تريدي ان توصليه الي باقي الاعضاء في المنتدي كما انك جميله في اسلوبك

بحسك ولا شي نكرة عايزة تفرض نفسها عالفاضي... وكلهم بيجاملوكي بس
نفس الشعور انت لا شئ يتجاهل شخصيتك هههههههههههه ونا منهم انت نكرة +٥٠

• حبيته
التفاعلات: الصقر (الصياد)
بتعملى حدود لكل شئ حتى ولو فموقع جنسى وده حاجه عظيمه فيكى

رأيك في بي كل صراحة ❤️👑
انا مقدرش احكم عليكي لاني متعاملتش معاكي أو اتكلمنا وبعدين متخديش برأي حد من اللي ف النت لأن أغلبهم مش هم نفسهم ف الحقيقه وبعدين ده واقع افتراضي فممكن تكون ولد وعامل نفسك بنت وده افتراض وبعدين ممكن تكوني بره المنتدى محترمه وع خلق وف المنتدى واخده راحتك ف اللي انا أقصده انك مش الناس اللي وره الشاشات هم اللي يحكمون عليكي وبعدين المنتدى اتعمل ل الترفيه فكبري دماغك ومش شكل قدام الناس المهم شكلك قدام نفسك

انا مقدرش احكم عليكي لاني متعاملتش معاكي أو اتكلمنا وبعدين متخديش برأي حد من اللي ف النت لأن أغلبهم مش هم نفسهم ف الحقيقه وبعدين ده واقع افتراضي فممكن تكون ولد وعامل نفسك بنت وده افتراض وبعدين ممكن تكوني بره المنتدى محترمه وع خلق وف المنتدى واخده راحتك ف اللي انا أقصده انك مش الناس اللي وره الشاشات هم اللي يحكمون عليكي وبعدين المنتدى اتعمل ل الترفيه فكبري دماغك ومش شكل قدام الناس المهم شكلك قدام نفسك
مش بهتم بي أحد الصراحة بس عوزه الناس بتقول عني اي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%