NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في حد بعتلي بريفيت وانا مش بفتح ماسجات بفتح رساله حد باعتلي ممكن مساعدة
دخلت لقيتو باعت بيقولي عايز اكون جوزك واديثك ولو عايزه تعملي علاقه مع اي حد قدامي عاادي وهجيلك انا اللي يععمل علاقه معاكي انا مردتش بس المشكله الموضوع ثرني كدا مش عارفه لي حد يعرف السبب
بصى بردوا الموضوع ليه كذا شكل انا مش متجوز بس حصل معايا الموضوع دا مرا من حد و مراته

عشااان حاجه جديده و كل الناس عندها حب التجربه ف اثارتك دي بسبب حب التجربه
بس دي افشل تجربه ممكن تجربيها في حياتك هتندمي عليها طول عمرك لو حتي خليتي التفكير ده يدخل دماغك بس
الي بيحب بيغير و الي بيغير مش بيخلي شعرايه من شريكة حياته تظهر
واي كمان يارومانسي 😂
اكيد بهزر كلامك كله صح

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
وهل تحب شريكة حياتك تكون في علاقه مع حد
لا طبعا تكون فيه علاقه معايا مراتي انا لكن احبها تهيج علي فطغيري ونبقا متحررين ونعمل كل حاجه تبسطنا يعني انا ديوث واحب كده لكن مراتي لو موافقتش علي كده يبقا بلاش ومش هيحصل واخلي تخيلاتي لنفسي بس احب اوي مراتي تكون متحرره وتحب تنام مع غيري قدامي

لا طبعا تكون فيه علاقه معايا مراتي انا لكن احبها تهيج علي فطغيري ونبقا متحررين ونعمل كل حاجه تبسطنا يعني انا ديوث واحب كده لكن مراتي لو موافقتش علي كده يبقا بلاش ومش هيحصل واخلي تخيلاتي لنفسي بس احب اوي مراتي تكون متحرره وتحب تنام مع غيري قدامي
احيييه

• بيضحكني
التفاعلات: shnno
انا كنت زيك كده مكنتش متخيل بس عملتها بنفس السبب الى انتى مريتى بيه لما تخيلتها حسيت باثاره و كنت عايز اجرب

فكره جديده وصحت اللى جواكى

واي كمان يارومانسي 😂
اكيد بهزر كلامك كله صح
ماله الرومانسي يااختي 😂
مش بيحب شريكة حياته و دي اهم حاجه ولا انتي عاوزه واحد يصحا الصبح يشتمك و يضربك و يكرهك في نفسك 😂

شكرا لتفهمك وجهه نظري 😁✌

دخلت لقيتو باعت بيقولي عايز اكون جوزك واديثك ولو عايزه تعملي علاقه مع اي حد قدامي عاادي وهجيلك انا اللي يععمل علاقه معاكي انا مردتش بس المشكله الموضوع ثرني كدا مش عارفه لي حد يعرف السبب
بسبب احساسك بعدم وجود قيود بتاتا

فالحرية المطلقة و التحكم و الهيمنه في خيوط الللعبة تخلق الاثارة عند البشر

لاكن وقعها في تجربتها بحدث فوضى في حياتهم دون ان يعوا ذلك

ممكن مش من الفكره دي ممكن الجنس نفسه فاهمه ؟ يعني مش لازم اني اسمع فيديو بتاع اخوات مثلا واحبه لا انا حابب الجنس اللي داير والقصه مش اكتر

عالم مريضه بجد هو في حد يعمل كده في شرفه صدقيني ما تردي عليه وشيلي الفكره من دماغك

الموضوع ببساطة زى ما الناس بتقول انك عندك استعداد
بس محتاجة اللى يحطك على بداية الطريق

عادي تخيلات يامريومه ولكم باك فينك من زمان مايتقتحيش ليه

انا كدا متحرر وبحب كدا

انت بتوزني للرزيله انت تخرص خالص 😂
فكرتيني بمحمد هنيدي 😂
انتي بتجريني للرزيلة..... وانا الصراحة بحبها 😂🤣

انا بقالى اكتر من سنه اهو بدور على بنت متحررة توافق تتجوز وتقبل ميولى فى كدا وليها مطلق الحرية براحتها يعنى فى اللبس سواء خروجها كدا يعنى وبالنسبة للعلاقة أنا حلو وكل حاجة ومعنديش مانع يكون فى واحد تالت معانا تبق متعه احلى

• بيضحكني
التفاعلات: Twink lover
بسبب احساسك بعدم وجود قيود بتاتا

فالحرية المطلقة و التحكم و الهيمنه في خيوط الللعبة تخلق الاثارة عند البشر

لاكن وقعها في تجربتها بحدث فوضى في حياتهم دون ان يعوا ذلك
القيود

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن مش من الفكره دي ممكن الجنس نفسه فاهمه ؟ يعني مش لازم اني اسمع فيديو بتاع اخوات مثلا واحبه لا انا حابب الجنس اللي داير والقصه مش اكتر
ممكن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%