NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طيب بعيد عن الافلام والمسلسلات وكل الخيالات دي افترض معايا زي منتا بتقول واحدة بالمواصفات اللى بتقول عليها ليه تربط نفسها بزوج وتتجوز مع انها ممكن تعيش حياتها على كيفها وتقضيها مليطة الا بقي اذا كان الزوج فى الحالة دي فاترينة
لانه هيصرف عليها هتخلص من وش اهلها و كلام الناس حاجات كتير هتخلص منهم لو في الصوره العامه في راجل هيكون عندها بيت خاص تنام في براحتها بدل ما تنزل تتسحب من بيتها او تنام مع واحد ممكن تختلف معاها في يوم و هيكون جوزها خاتم في صباعها

انتي متجوزة ؟

لانه هيصرف عليها هتخلص من وش اهلها و كلام الناس حاجات كتير هتخلص منهم لو في الصوره العامه في راجل هيكون عندها بيت خاص تنام في براحتها بدل ما تنزل تتسحب من بيتها او تنام مع واحد ممكن تختلف معاها في يوم و هيكون جوزها خاتم في صباعها
تتجوز قواد يعني

و**** هوا من ناحية المنطق تخلف اه بس في ناس بس بكل بساطه بالنسبه لهم عادي هيا في بيتها و حياتها و بتعمل شات مع ده و ده بعدها فيديو كول مع ده و ده اعجبت بي ده فا نامت معاه حبيت الفكره و شعور النشوه و الشهوه سيطر عليها حبت تعيش حياتها كده و هكذا النوع ده شوفته و قابلته الفكره كلها الجنس بالنسبه لهم زي الاكل شيء عادي فا الراجل الديوث بالنسبهم اوبن بوفيه يوفر لهم اشهى انواع الاكل و كمان هيدهم فلوس
لالاواكيد

تتجوز قواد يعني
اها راجل ديوث عليها تعيش حياتها مليطه اي ما هيا عاوز و تخلص من وش الناس او و كمان معاها فلوس من غير ما تعمل اي حاجه

اها راجل ديوث عليها تعيش حياتها مليطه اي ما هيا عاوز و تخلص من وش الناس او و كمان معاها فلوس من غير ما تعمل اي حاجه
ابليس واقف في الزاوية بيقول انا مليش دعوة

• بيضحكني
التفاعلات: JO277
احساس طبيعي كل بنت جواها الجزء الي تتمناه انها تتناك من ناس كتير قدام شريكها
الموضوع مثير طبعا

احساس طبيعي كل بنت جواها الجزء الي تتمناه انها تتناك من ناس كتير قدام شريكها
الموضوع مثير طبعا
نعم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سرحت فيه لدقايق مش زعل فضول للفكره
سهلة ... لو الموضوع ثار فضولك ... ممكن تقرأي عنه هنا .... لو عجبك بردو هتلاقي الناس كلها هنا بردو 😂

ابليس واقف في الزاوية بيقول انا مليش دعوة
عادي يا ستي الناس دي موجوده و عادي عايش حياتها انتي يمكن بس لسا مشوفتيش كتير ده مصر دي بلد الجنس فيها مليان عموما اهو ناس و بناخذهم عبر

سهلة ... لو الموضوع ثار فضولك ... ممكن تقرأي عنه هنا .... لو عجبك بردو هتلاقي الناس كلها هنا بردو 😂
انت بتوزني للرزيله انت تخرص خالص 😂

• بيضحكني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
معرفش بالنسبالك احساسك هيكون اي انتي نفسك قولتي الموضوع اثارك عن نفسي الموضوع مثير ليا واتمني بنت تحب كده كمان

• عجبني
التفاعلات: maraim96
معرفش بالنسبالك احساسك هيكون اي انتي نفسك قولتي الموضوع اثارك عن نفسي الموضوع مثير ليا واتمني بنت تحب كده كمان
سوال انتي بنت ولا ولد

في حد بعتلي بريفيت وانا مش بفتح ماسجات بفتح رساله حد باعتلي ممكن مساعدة
دخلت لقيتو باعت بيقولي عايز اكون جوزك واديثك ولو عايزه تعملي علاقه مع اي حد قدامي عاادي وهجيلك انا اللي يععمل علاقه معاكي انا مردتش بس المشكله الموضوع ثرني كدا مش عارفه لي حد يعرف السبب
عشااان حاجه جديده و كل الناس عندها حب التجربه ف اثارتك دي بسبب حب التجربه
بس دي افشل تجربه ممكن تجربيها في حياتك هتندمي عليها طول عمرك لو حتي خليتي التفكير ده يدخل دماغك بس
الي بيحب بيغير و الي بيغير مش بيخلي شعرايه من شريكة حياته تظهر

• عجبني
التفاعلات: maraim96

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%