NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

السؤال غريب شويه..

لان اغلب الرجال.. بيدور ع البنت الشهوانيه..

اي دخل نظره المجتمع.. هينظر ليها امتي ومقفول عليها باب ومقفوله عليها متعتها مع شريكها
اللي حوليها قبل ماتلاقي شريكها

• بيضحكني
التفاعلات: غرورك انا
مش شرط قبل الجواز حتي لو بعد لو راجل لقي مرته شهوتها عاليه بيشك فيها
وانا اشك فيها ليه يعني اشك فيها لما تبقي هي شهوتها عاليه ومش بترضى تنام معايا أشك أن في حد تاني في حياتها لكن طالما الدنيا ماشيه عادي يبقي اشك فيها ليه

• عجبني
نظره المجتمع للبنت الشهوانيه انها مش كويسه بالعكس الراجل الشهواني بيبقي مرحب بيه وعادي
لاء هو نظرته ليها ملهاش دعوة بكويس و وحش
هو بس اغلب المجتمع بيعتقد ا
و بقول تاني بيعتقد انها سهلة

نظره المجتمع للبنت الشهوانيه انها مش كويسه بالعكس الراجل الشهواني بيبقي مرحب بيه وعادي
مجتمع ذكوري متعفن 😂

• بيضحكني
لاء هو نظرته ليها ملهاش دعوة بكويس و وحش
هو بس اغلب المجتمع بيعتقد ا
و بقول تاني بيعتقد انها سهلة
فعلا

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
  • عجبني
مش شرط قبل الجواز حتي لو بعد لو راجل لقي مرته شهوتها عاليه بيشك فيها
ده ؤاجل متخلف و مش فاهم يعني ايه جنس اصلا ولا يعرف حاجه عن العلاقات الزوجيه

• أتفق
مش معني ان البنت تكون شهوانية انها تكون وحشه بس تحديد احترامها بيتحدد هي بتفضي شهوتها دي مع مين جوزها ولا عشيقها .. لو جوزها طبعا نعمه كبيره للزوج لأنه بيلاقي مره لبوة معاه في السرير انما لو عشيقها هيه كده شرموطة

نظره المجتمع !! انتي عملتي دارسه علي المجتمع كله ؟؟، و بعدين ده طبيعي عشان احنا في الاغلبيه في المجتمع متحفظ و بنسبه كبيره البنت ال بتتكلم عن شهوتها و قد ايه عايزه تتناك بتكون شرموطه او بتدي الناس انطباع انها شرموطه و معتدقش في بنت عايزه يتقال عليها كده الا لة هيا فعلا كده و معترفه بكده، تاني حاحه برضوا الولاد مبيتكلموش عن شهوتهم قدام الناس او الملاء مش عارف بصراحه انتي مقتنعه ازاي بكده ..ده كله كوم و ان اصلا الثقاقه الجنسيه مش منتشره كتير دي لوحدها كوم تاني

البنت الي مش شهوانيه ناقصة الانوثه​

انا بعشقها شوانيه محبه للجنس وتفعل المستحيل لتنال حقها من الجنس​

• حبيته
ممكن سؤال ازاي الست تبقي شهوانيه وهل ده بيبان عليها في العلاقة بين ولا بيبان بره البيت في تعاملتها ويومها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ميكس من النفاق مع التخلف

هي بصراحه حاجه حلوة مش وحشه واحب ده

لاننا في مجتمع ذكوري

• عجبني
التفاعلات: غرورك انا و Abo hassan

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%