NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: hason، drsniper666 و msaied13
ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
ممكن عشان الصغيره بتخاف تخرج مثلا وبتخاف تتفتح اما الكبيره فاهمه هيا بتعمل ايه

ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
دى ميول ومش كل الناس زى بعض طبعا
والسبب الأكبر علشان تبقى منفتحه اكتر انها تقبل بيه ويكون هو متأكد انها مطلقه ومحتاجه لشاب فى حياتها وفى الحاله دى ببقى الشباب مش لاقى فبيجرى ورا اى حاجه مع الاسف

شهوتها بتبقي عاليه ومستويه ومهما الصغيره شافت سكس عمرها م هتبقي عمليه زي الست الكبيره

برضو يقولو خبره 😂
اومال انتي رايك اى
انا عامتها مش بعتمد سن انا بعتمد شكل وشخصيه بس بقولك الي بيحصل

الدافع لممارسه الجنس البنات قله قليله بيمارس لمتعته بدون مقابل والاغلب بيستغل جسمه ماديا او عاطفيا لعلاقه جواز وغيره ووجع دماغ
انما الاربعينيه عايزه تتمتع لشهوتها ومتعتها
فرص الشاب انو يلاقي الاربعينيه ااكبر من العشرينيه بدون مقابل
انما ف الواقع ال بيلاقي اي لحمه بيعض فيها لانه محروووم

في اعتقادي بما اني ٣١ ومن وانا عندي ١٨ زوقي الست الكبيرة لحد دلوقتي احساس الكبيرة انها ناضجة مريحة نفسيا مش قلقان مش خايف تقدتر تحتويك

انا عندي مش بتفرق بحب كلو 😂

الموضوع نفسي اكتر منه جنسي
الشاب الصغير لما يلاقي ميلف عاوزه تتناك منه بيديه احساس انه رجوله وسيطره وده احساس متعه اضافي

لان الاندر ايدج او البنات الصغيره بمعني اصح مش بتبقي ليها داخله معينه انما الكيبره هتيجي وتعمل كل حاجة شهوته عايزاها مع العلم الاندر ايدج هتعمل اكتر بس هو تريح دماغ بس

مثال مثلا نا دلوقتي انتي عجبتيني وعايز انام معاكي مثلا هجرب مره واتنين وتلاته بس انتي عندك كتير يعملو ده معاكي فهماني؟
لما الشخص بيروح للكبيره بتبقي خبره اكتر والكلام ده كله في نفس الوقت بتبقي محتاجه حد يحسسها بااحب او الامان او المتعه اي ان يكن هي عايزه تحس ب اي وهو شهوته فعشان كدا الميل الاكتر للاكبر حاليا

التفكير بيفرق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شهوتها بتبقي عاليه ومستويه ومهما الصغيره شافت سكس عمرها م هتبقي عمليه زي الست الكبيره
غلط غلط غلط

• عجبني
التفاعلات: 🛡آلَدٍيَبً🛡
بصي اهم حاجه تكون كامله النضوج فلعقل مش مهم جنس وكدا المهم التفكير بتاعها وثقافتها

مثال مثلا نا دلوقتي انتي عجبتيني وعايز انام معاكي مثلا هجرب مره واتنين وتلاته بس انتي عندك كتير يعملو ده معاكي فهماني؟
لما الشخص بيروح للكبيره بتبقي خبره اكتر والكلام ده كله في نفس الوقت بتبقي محتاجه حد يحسسها بااحب او الامان او المتعه اي ان يكن هي عايزه تحس ب اي وهو شهوته فعشان كدا الميل الاكتر للاكبر حاليا
انتو محسسني ان الكبار دول بيدللو علي اي واحد و انتو بتروحو عشان مش سالكين مع الصغيرين ده اللي فهتمه و عرفته من البوست ده

• عجبني
التفاعلات: 🛡آلَدٍيَبً🛡
بالعكس على فكره
انا بحبهم كلهم

ربما عندهم نقصان ثقة بالنفس، وخوف من عدم القدرة على اشباع الاندر ايدج... 🤣😝

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%