NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماهو الكلام دة قبل ما الاندر ايدج بقى متوحش كدة :ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: Lola vro
بتعرف تسحرك يبوووي متقارنيييش😂😂😂

• بيضحكني
ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
أعتقد فيه أسباب مختلفة غير موضوع الخبرة اللى قولتى عليها دى زى مثلا أن الاربعينية دى فيه احتمال أنها متتعبوش لأن الصغيرة بسنها الصغير ممكن تفرهده و هو عايز يبان فشيخ و كمان الاسطورة بتقول أن جسم الست هيكون فى فى العالى فى الفترة دى قبل ما تبدأ تدخل فى مرحلة الهبوط بسبب عوامل السن لو هى مش واخدة بالها من نفسها و كمان وسط اصحابه لما يقول أنا نكت واحدة كبيرة بيتبص له أنه مختلف مش زى الباقى على أساس أن الاكتر هيحبوا واحدة قدهم كمان و لما يقول أنه متعها و أنها مش قادرة تستغنى عنه هيبقا الواد الواو و كمان الاربعينية دى يا أما هتكون واحدة مش متجوزة و هو يقولك طب ما أحاول يمكن تيجى معايا سكة على أساس أنها كل ده مدخلتش علاقة أو أنها هتكون واحدة متجوزة من بدرى و بعد كام سنة من الجواز فيه أحتمالية أن جوزها مش هيكون مكفيها أو حياتهم بقا فيه سكس قليل فالعشرينى يقولك فرصة أحل محله و كمان متنسيش لو واحدة متجوزة أو مطلقة مش هيخاف أنها ممكن تتفتح على أيده و يبقا حوار و المتجوزة أو المطلقة غالبا مش هتقوله يا جواز غير لو حبته و فيه حالات بس مش كتير هنا بالذات ممكن الست دى تصرف عليه

ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
أنا عن نفسى مش ببص للسن لكن ببص للجسم

من الاخر مفييش مشاكل وعقلها كبير ونضج والعلاقه بتبقى راحة ودلع وكدا كدا الخبره موجوده 😂😂❤️

مش الولاد بس

اصل مش هتبقى محتاجة حاجة غير النيكة مش هتهتم لحب ورومانسيه ولفلفة .. هترفع رجليها تاخد واحد الراجل اتبسط هي اتبسطت بس شكرا
انتوا فاهمين الحوار غلط

هي ازواق انا بميل للاندر ايدج اكتر

• عجبني
التفاعلات: Shadyz911
  • عجبني
التفاعلات: Shadyz911
ممكن تجديد و تغيير

من الاسباب ان المشاكل و التوقعات و الحواارات اقل شوية

مش قصة خبره وكدا ما فى بنات خبره عن ستات ومفتوحين عادى القصه ان حد يكون فاهمك وبيديكى زى ما بتديه ودنيتو تكون مرتاحه مش عليه رقابه يعنى الستات الكبيره بيبقى هما الرقابه ف بتكونى ف امان

هههههههههههه حقيقى فعلا بس الموضوع مش خبره بس على فكره الموضوع ان الست فى السن ده بتبقى نار ما بتتعبش من النيك ابد

• حبيته
الست الكبيره ناضحه ف التعامل مع الشاب العشرينات انما الاندر صعب تفهم وتتعامل مع الشاب وممكن تلاقيها لما تسبها تكلم عليك
مين قال كده يا جدعان

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Zoro
جسمهم بيبقا فاجررر وفاهمين الدنيا اخرها اى

• بيضحكني
التفاعلات: ياسمين الجندول
الخبره بتفرق بتهيج تخليه يطلع كل ال عنده م مكسوفه زى الصغيره بس لو الصغيره تعرف تهيجه كدا يبق احسن ميه مره
برضو يقولو خبره 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عن نفسي بحب الاندر ايدج بيبقي عندهم هيجان غير طبيعي بالمره بتبقي عايزه تخرج احساسها كله بطبيعتها علشان تبسط اللي معاها لكن الستات الكبيره هي ممكن تحسسك انك عنتر زمانك وانت ولا أثرت فيها بربع جنيه وانا محبش كدا انا احب ان الاحساس يبقي طالع طبيعي

علشان الاندر ايدج أصعب وطلباتهم للعلاقة مش زي طلباتهم للمديات خروجات وهدايا انما الستات الكبيرة هدفها المتعة

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%