NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحكاية دي بسبب الفراغ عند الشباب.... معظم الوقت فاضي و كمان فراغ عاطفي.
و فراغ عند الستات سواء مطلقه او غيره

• عجبني
التفاعلات: سامح حسين 11 و أحمد السويسي
الست لما بتتجوز و تتناك جسمها بيبقي اجمد و بتعرف تبسط الراجل اكتر ...مش ف كل الحالات بس الاغلبيه كده

• عجبني
التفاعلات: سامح حسين 11
  • عجبني
التفاعلات: سامح حسين 11
طيب ونتا اي واحد من كل واحد قلت عليهم دول
حبيت تعرف تعالا اعرفني حقيقي وانت هتتاكد لاكن شات و كده ميجيش معايا لاني دكر و مش كلام حبيت تشوف تعالا + اشمعنا اتحمقت اووي كده😂

• بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER
أذواق مش اكتر من كده

حبيت تعرف تعالا اعرفني حقيقي وانت هتتاكد لاكن شات و كده ميجيش معايا لاني دكر و مش كلام حبيت تشوف تعالا + اشمعنا اتحمقت اووي كده😂
يا صديقي أنا سألتك سؤال وموجهتش ليك اي ألفاظ ولا تلميح + أنتا دكر لنفسك مش دكر لنفسك = أنا مش محموق الي علي كلمه كلهم وجمعت لكن صاحب المنشور حدد نسبة ومش زيك عمم الكلام .

يا صديقي أنا سألتك سؤال وموجهتش ليك اي ألفاظ ولا تلميح + أنتا دكر لنفسك مش دكر لنفسك = أنا مش محموق الي علي كلمه كلهم وجمعت لكن صاحب المنشور حدد نسبة ومش زيك عمم الكلام .
وانا اقصد الكل اللي هما بيعملو مفيش منهم لاكن مش لازم نسبه يعني و بعدين ولا تزعل نفسك المنتدي كله فحوله و عنتيله ولا تزعل نفسك😂

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
همه ياعيني بيبقوا عمرهم ما مارسوا الجنس اصلا ولا شاف كس قطة في حياته بس لما يقول كده قدام الناس فالناس تفكرة كده الواد الخبرة الي بيحب ينام مع ميلفاية .. واهو كله كلام ابن عم حديت 😂😂

وانا اقصد الكل اللي هما بيعملو مفيش منهم لاكن مش لازم نسبه يعني و بعدين ولا تزعل نفسك المنتدي كله فحوله و عنتيله ولا تزعل نفسك😂
يا صديقي أنا مش زعلان بصدق

واستمتع
🤝

• عجبني
التفاعلات: Elzaber1 و أحمد السويسي
الست لما بتتجوز و تتناك جسمها بيبقي اجمد و بتعرف تبسط الراجل اكتر ...مش ف كل الحالات بس الاغلبيه كده
يمكن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
همه ياعيني بيبقوا عمرهم ما مارسوا الجنس اصلا ولا شاف كس قطة في حياته بس لما يقول كده قدام الناس فالناس تفكرة كده الواد الخبرة الي بيحب ينام مع ميلفاية .. واهو كله كلام ابن عم حديت 😂😂
😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: SHITOS_25
ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
لاء علشان معتقد انه حياخد الي هو عايزه بكس سهوله و السمة مفتوحه
و سينجو من اي عواقب
معتقد انها متعة سهلة بدون ما يدفع مقابل او وش او وجع دماغ
بس دي كلها معتقدات مش حقائق

هي الفكره إن الميلفايه ده بتعرف تجيب من الي قدامها أخره عكس الاندر ايدج حتي لو كانت خبره فليها حدود انما الملفايه ده زي مابيقولو الدهن في العتاقي ده ميمنعش ان الاندر ايدج ليها متعه تانيه لواحدها

كل حاجه و ليها طعمها و حلاوتها اولا الكبيره معروف مهما ليها خبرتها برضه ثانيا بيبقى كل واحد عارف غرضه اللي ايه مش قصص حب و روايات و شغل ***** شويه الصغيره ليها حلاوتها و شقاوتها برضه و الجسم المظبوط اكتر بس الكبير ليه متعته برضه و الصراحه انا بحب الاتنين 😅😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%