NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Karim Ayman 22

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بلاحظ ان شباب كتير منزله صوره بنات او حريم ليه نعمل كده ف واحده وثقت فيك وبعتتلك صورها بنستفاد اي اصلا لما ننزلها ونفضحها ولا حاجه المفروض دي حريه شخصيه هي عاوزه تنزل صور ليه تمام مش عاوزه خلاص

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: adham44, 𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜, Maxxx_PlayerxXx و 3 آخرين
احترم كلامك
بس هجبهالك بطريقه اخرى

هيا ليه مصانتش نفسها وامانتها

• معجبنيش
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و بيكهام الاسمر
احترم كلامك
بس هجبهالك بطريقه اخرى

غصب عنها ضعفت لما زنيت عليها وهي عاوزه تمتعك مثلا مش تمتع الشعب كله !

مش شرط دا اللي منزلها ممكن حد تاني ياخد الصور من موبيله وينزلهت مش لازم يكون هو اللي سرب

مش شرط دا اللي منزلها ممكن حد تاني ياخد الصور من موبيله وينزلهت مش لازم يكون هو اللي سرب
ممكن بتحصل

اري كل الاحترام من كلام ولكنك تتكلم عن عقول صغيره ينقصها النضج الفكري

• أتفق
التفاعلات: Karim Ayman 22
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
احترم كلامك
بس هجبهالك بطريقه اخرى

هي وثقت فى الشخص ده على أساس إنه راجل سوى بيغير على البنت اللى معاه و بيحبها له لوحده...هي فعلاً غلطانة أنا معاك ، بس مش علشان بعتتله الصور ، بس علشان وثقت فى واحد أمه زانية ديوث بن عرص!!

بيتباها بيها و عاوز تعليقات عليها و كمان اللى بيعمل كدا مبيعرفش ربننا ولا عندو ضمير

سؤال إلى الآن مش قادر الاقى له اجابه
وكتير من الفيديوهات دى بتكون اصلا بتكلم جوزها او بتتصور له
يتسرق التليفون أو يتهكر وتتنشر الفيديوهات ويتقال عليها الفاظ منتهى الادب طبعا مع انها فى الأساس بتكلم جوزها فعلا

اقولك ع معلومه ف يوم من الايام كان عندى محل صيانه موبيلات ٩٠ % من الموبايلات اللى مسكتها كان لازم تلاقى لصاحبة التلفون نودز كبير و صغير بس عمرى ما فكرت اخاد الصور دى لان كما تدين تدان

شخصيا انا مقبلش ان الفضيحه تبتدى من عندى لانى طول عمرى بحب اى شىء فى علاقاتى تكون محجوبه عن الناس و مش كل الناس بتقدر كلمه امانه دى

هي وثقت فى الشخص ده على أساس إنه راجل سوى بيغير على البنت اللى معاه و بيحبها له لوحده...هي فعلاً غلطانة أنا معاك ، بس مش علشان بعتتله الصور ، بس علشان وثقت فى واحد أمه زانية ديوث بن عرص!!
حصل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: شريف باشا
سؤال إلى الآن مش قادر الاقى له اجابه
وكتير من الفيديوهات دى بتكون اصلا بتكلم جوزها او بتتصور له
يتسرق التليفون أو يتهكر وتتنشر الفيديوهات ويتقال عليها الفاظ منتهى الادب طبعا مع انها فى الأساس بتكلم جوزها فعلا
ولاد الحرام كتير جدا

اقولك ع معلومه ف يوم من الايام كان عندى محل صيانه موبيلات ٩٠ % من الموبايلات اللى مسكتها كان لازم تلاقى لصاحبة التلفون نودز كبير و صغير بس عمرى ما فكرت اخاد الصور دى لان كما تدين تدان
ابن اصول❤️

• عجبني
التفاعلات: محب الغموض
شخصيا انا مقبلش ان الفضيحه تبتدى من عندى لانى طول عمرى بحب اى شىء فى علاقاتى تكون محجوبه عن الناس و مش كل الناس بتقدر كلمه امانه دى
اكيد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%