NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش اشقط ازاي...؟

م

مجهول الهويه..

ضيف
ازيكم ي جماعه زي ما باين من عنوان الموضوع انه السؤال متكرر كتير لاني متابع بس المضمون مختلف انا بحب وبعشق النسوان بطريقه جنونيه وكمان انا شهواني جدا انا عندي ف البلد الي قاعد فيها هي مدينه صغيره البنات والنسوان فيها حاجه فظيعه بطل ملبن تحل من علي حبل المشنقه وخصوصإ ف الافراح مش عايز اقولكم اللبوه والشرموطه بيبان عليها وش وبهيج عليهم اووي انا عامل اكونتات انستا فيك وبنزل ستوريهات نار جنسيه ورومانسيه واسئله جنسيه جريئه وعندي عدد متابعين بالاف وكلهم بنات وحريم من كل الاشكال ومختلف الاعمار فيهم الي بيشوف الاستوريهات ويتابعها ويتفاعل معاها وانا بجيب النسوان دي عن طريق ببعت اضافات عشوائيه من المقترحات الموجوده او اي واحده بدخل علي المتابعين بتوعها واضيفهم بس المشكله اني باخد وبترزع كميه بلوكات بيصعب عليا لان مش هعرف اوصلهم تاني وفي حريم متجوزه بتكون منزله صورها علي الاكونت وبكون عارفهم بس مش معرفه شخصيه والاقيها متابعه اكونتات لاسماء جنسيه صريحه والحريم دي من صورها بيبان انهم محترمين السؤال هنا لاني ميح ومش بعرف اجيبهم ايه الطريقه او الدخله الي تخليني اتعرف باي واحده او اشقطها انا اعرف ان اي واحده لها دخله انا بدخل عليهم ببعتلهم ازيك او عندي مجموعه رسايل تعارف جاهزه في الحافظه ببعتها بس مش بتظبط معايا بيسالو اساله معتاده زي مين او انت تعرفني وكدا ولما برد وببدا اعرف بنفسي بيرفضوا ويقولو اسفه مش بتعرف او مبكلمش ولاد وامثله كتير زي دي محتاج اسمع ارائكم في الطريقه الي بتتعرفوا وبتصاحبو من خلالها وتشقطو

• عجبني
التفاعلات: Ahmed sharqawi
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%