NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه اي ديوث مبيكملش مع حد اكتر من كام يوم مهما كان ميوله او حتى حدوده الحوار في حد من محارمو متجاوب معاه او لا الحوار ده غريب و كلهم كدا بلا استثناء
ايش نوعك

• عجبني
التفاعلات: هاني محمد44
من وجهة نظري ، عشان اللي بيدخل يكلم ديوث او متحرر بيكون متوقع انه هايفتحله لايف على مراته وهي قالعة وكل شوية هايصورهاله ،، مايكونش عايز يتكلم ،، حتى لو اتكلم ما بيصدقش الكلام وبيقول ده كدب وفيلم هندي ومش عارف ايه.

من وجهة نظري ، عشان اللي بيدخل يكلم ديوث او متحرر بيكون متوقع انه هايفتحله لايف على مراته وهي قالعة وكل شوية هايصورهاله ،، مايكونش عايز يتكلم ،، حتى لو اتكلم ما بيصدقش الكلام وبيقول ده كدب وفيلم هندي ومش عارف ايه.
انت روحت ف حتة تانية بعيد عن النقاش

انت روحت ف حتة تانية بعيد عن النقاش
لا خالص ، ماهو اللي انا بقوله ده هو اللي بيخللي الناس ماتكملش كلامها.

• عجبني
التفاعلات: العتبة جزاز
لا خالص ، ماهو اللي انا بقوله ده هو اللي بيخللي الناس ماتكملش كلامها.
افهم انا بتكلم ان الديوث وصلت معاه لمرحلة كويسة وبقالكو فترة ومتطمن وكلو تمام فجأة يختفي ويقفل اي باب تواصل

افهم انا بتكلم ان الديوث وصلت معاه لمرحلة كويسة وبقالكو فترة ومتطمن وكلو تمام فجأة يختفي ويقفل اي باب تواصل
ده بيكون كداب وماعندوش كلام يقوله ، بيكون هايج مع نفسه.

الموضوع دااا بيضايقني جدااا فعلا فترة وبيختفي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه اي ديوث مبيكملش مع حد اكتر من كام يوم مهما كان ميوله او حتى حدوده الحوار في حد من محارمو متجاوب معاه او لا الحوار ده غريب و كلهم كدا بلا استثناء
لا علشان انتو مش بتقدرو ميولنا ومفيش مصدقية وانكم لما بتاخد صور لامي واختي بتجيب لبنك ومتردش وتعلقني يوم واثنين وتقول سوري مشغول ولو رديت مش بتحسسني بميولي ودياثتي ولا بتحرني علي لحم محارمي النجس لدرجة اني كسالب بنوتي وبنام مع شباب وبعمل علاقة مش عارف ادي الثقة لحد منهم انو يديثني ف محارمي علشان هينسوني ومش هيحسسوني بالمتعة والا اني اتناك معاهم وحاليا دا الي بيحصل

لا علشان انتو مش بتقدرو ميولنا ومفيش مصدقية وانكم لما بتاخد صور لامي واختي بتجيب لبنك ومتردش وتعلقني يوم واثنين وتقول سوري مشغول ولو رديت مش بتحسسني بميولي ودياثتي ولا بتحرني علي لحم محارمي النجس لدرجة اني كسالب بنوتي وبنام مع شباب وبعمل علاقة مش عارف ادي الثقة لحد منهم انو يديثني ف محارمي علشان هينسوني ومش هيحسسوني بالمتعة والا اني اتناك معاهم وحاليا دا الي بيحصل
وهل انا عملت معاكي كدا يقلبي؟

وهل انا عملت معاكي كدا يقلبي؟
90 % بيبقو كدا علشان كدا بنخاف ومبنكملش بسبب زعلنا غير ان 90% مننا مش بيحب موضوع برنامج ثاني ف البداية انا ك ديوث اول ما اخد منك صدق هديك رقمي مش حسابي علي تطبيق ثاني في حاجة مهمة اسمها مصدقية

90 % بيبقو كدا علشان كدا بنخاف ومبنكملش بسبب زعلنا غير ان 90% مننا مش بيحب موضوع برنامج ثاني ف البداية انا ك ديوث اول ما اخد منك صدق هديك رقمي مش حسابي علي تطبيق ثاني في حاجة مهمة اسمها مصدقية
ودي رقم واحد بالنسبالي انا و ان اللي يحصل بيني و بين اي ديوث يفضل سر بيننا فقط

ودي رقم واحد بالنسبالي انا و ان اللي يحصل بيني و بين اي ديوث يفضل سر بيننا فقط
بس الباقي مش بيححافظ علي كدا غير انو مش بيمتعني

المهم نفسي ميهمنيش الباقي
زي ما كل راجل بيدور علي سعدتو فكس محرمي وطيزيهم يفكر فسعدتي لما يغتصبني معاهم يفكر انو يقلي كلام يحسسني اني عمري مهبقا راجل واوعد اي حد ف المنتدا هنا انو لو دور علي سعدتي زي ما انا عايز اسعدو هفضل كلبو مدي حياتو وملكو انا ومحرمي بس اهم حاجة السرية والمصدقية

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: برنس اليكس و Young fucker
علشان الفحول اغبياء كل ما اكلم حد بعد تلت دقايق عايز صورها !
الديوث محتاج يستمتع بالكلام لحد ما تدخل دماغه و ساعتها هو هيرتبلك كل حاجة من غير ما تطلب

• عجبني
التفاعلات: bakhou16
حقيقة و كتييييير

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%