NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه اي ديوث مبيكملش مع حد اكتر من كام يوم مهما كان ميوله او حتى حدوده الحوار في حد من محارمو متجاوب معاه او لا الحوار ده غريب و كلهم كدا بلا استثناء
علي حسب انا بتكلم مع واحد من اربع شهور لانه حابب اتكلم معاه براحتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي حسب انا بتكلم مع واحد من اربع شهور لانه حابب اتكلم معاه براحتي
انت فاهم غلط يعني هو لو مش حابب الكلام معايا مثلاً مكانش هيتكلم لا انا بتكلم انهم بيقعده مع الشخص مدة بتختلف من واحد للتاني

• عجبني
التفاعلات: العتبة جزاز
انت فاهم غلط يعني هو لو مش حابب الكلام معايا مثلاً مكانش هيتكلم لا انا بتكلم انهم بيقعده مع الشخص مدة بتختلف من واحد للتاني
ايوا انا كنت بتكلم مع ناس عاملة فحول وبتاع ومعحبونيش

الموضوع صعب وانك تلاقي حد ثقة الايام ده بقي قليل

• عجبني
التفاعلات: ماجد الجامد فشخ
ليه اي ديوث مبيكملش مع حد اكتر من كام يوم مهما كان ميوله او حتى حدوده الحوار في حد من محارمو متجاوب معاه او لا الحوار ده غريب و كلهم كدا بلا استثناء
انا بقالى كتييير مع ناس

• حبيته
التفاعلات: متحرر المعادي
  • حبيته
التفاعلات: Young fucker
الموضوع مش انو بيختفى اغلب الناس الي بتديثهم بيكون عايزينو يثق فيهم من اول لمه يكلمهم و بعدها بيوم بيقعد يزن انو يفتحلو سكه معى الي بيديث عليها فا الموضوع بيبضن

الموضوع مش انو بيختفى اغلب الناس الي بتديثهم بيكون عايزينو يثق فيهم من اول لمه يكلمهم و بعدها بيوم بيقعد يزن انو يفتحلو سكه معى الي بيديث عليها فا الموضوع بيبضن
وهو في حد هيعمل كدا ل يوم؟! طبعاً مستحيل

وهو في حد هيعمل كدا ل يوم؟! طبعاً مستحيل
كنت بكلم ناس عايزني اثق فيهم من اول لمه فتحنا كلام و عايزني لديهم رقمها او عايزني اخليهم يكلموها

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: العتبة جزاز و Young fucker
  • عجبني
التفاعلات: العتبة جزاز
لا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%