NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه مش بتستخدم الصور الحقيقيه

Talaat167

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
هي المشكله دي معايا انا بس ولا ايه
كل اما اكلم ديوث او خول نتكلم بعدين اسأله معاك صور لاي كان الشخص الي انت ديوث عليه
يقول لا بس عندي صور مشابهه ليهم
لو مش هتورينا محارمك يبقي انت مش ديوث
انت مجرد شخص ممحون

• عجبني
التفاعلات: طيزي ملبن
كل اما اكلم ديوث او خول نتكلم بعدين اسأله معاك صور لاي كان الشخص الي انت ديوث عليه
انت مجرد شخص ممحون
مش شرط فى جبان وفى مبحبش يفضح محارمه وخصوصا لو هما محترمين بجد

• أتفق
التفاعلات: سهام القلب
انا ببعت صور حقيقية وبفتح كام

• عجبني
التفاعلات: عاشق البزااااز الملبن, hessenn hesham, Talaat167 و شخص آخر
انت مجرد شخص ممحون
معظمهم بتوع خيال و تخيلات بس و بيكونوا اجبن من اي كلام هم بيكتبوه في البوستات ،حاجه مقرفه بجد طالما انت مش بتاع فعل ايه بتقول انا عايز حد يفشخ محارمي و بترازي فاللي حوليك ليه،و معظمهم بيكونوا اصلا عيال صغيره بشخه و اصغر اصلا من انهم يكونوا اد كلامهم،مش كفايا انك عرص علي محارمك لا وكمان تكون عرص في كلمتك 😂😂

معظمهم بتوع خيال و تخيلات بس و بيكونوا اجبن من اي كلام هم بيكتبوه في البوستات ،حاجه مقرفه بجد طالما انت مش بتاع فعل ايه بتقول انا عايز حد يفشخ محارمي و بترازي فاللي حوليك ليه،و معظمهم بيكونوا اصلا عيال صغيره بشخه و اصغر اصلا من انهم يكونوا اد كلامهم،مش كفايا انك عرص علي محارمك لا وكمان تكون عرص في كلمتك 😂😂
متبقاش عنيف اوي كده . اكيد كل ديوث بيخاف يتعرف او يتفضح هتبقى مشكلة كبيرة . بس هو كده كده مع الوقت هيبعت فعلا حقيقي . انا كنت بخاف اوي و ببعت تخيلات لحد مجه حد فعلا عرف يولعني اوي مقدرتش غير اني ابعتله بجد صور مامي و اندرتها و لما لبستهم كمان كانت متعة بجد . الفحول لو بيفهموا عندهم عقلية كويسة يعرفوا يتمتعوا كلهم

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عاشق البزااااز الملبن و سهام القلب
متبقاش عنيف اوي كده . اكيد كل ديوث بيخاف يتعرف او يتفضح هتبقى مشكلة كبيرة . بس هو كده كده مع الوقت هيبعت فعلا حقيقي . انا كنت بخاف اوي و ببعت تخيلات لحد مجه حد فعلا عرف يولعني اوي مقدرتش غير اني ابعتله بجد صور مامي و اندرتها و لما لبستهم كمان كانت متعة بجد . الفحول لو بيفهموا عندهم عقلية كويسة يعرفوا يتمتعوا كلهم
متفق معاك جدا👌

• عجبني
التفاعلات: عاشق البزااااز الملبن
انت مجرد شخص ممحون
مفيش ديوث قابلته وكان بيبعت صورة واحدة حقيقية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: عاشق البزااااز الملبن
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%