NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكلة ليه ده غلط في نظر الناس

ما يمكن انت بس اللى شايف كدا
بس يسطا أنا شايف كدا وبتثبت ليا لما يوقفوني ويسألوا انت بتعمل ايه بتجري ليه

• بيضحكني
التفاعلات: ZEUS I
لا انا مبسوطة هنا شكرا😂
خلاص يا ستي بس على فكره الريف مش وحش كفايه جدا المناظر الطبيعيه و الهوي المضيف وشكرا على مرورك 😂😂

خلاص يا ستي بس على فكره الريف مش وحش كفايه جدا المناظر الطبيعيه و الهوي المضيف وشكرا على مرورك 😂😂
عادي سهل تلاقيه بس في اماكن معينة

• بيضحكني
بس يسطا أنا شايف كدا وبتثبت ليا لما يوقفوني ويسألوا انت بتعمل ايه بتجري ليه
انت من سكان وجه قبلي مثلا ؟

عادي سهل تلاقيه بس في اماكن معينة
بجد أنا مثلا مخنوق امشي في الأماكن اللي مفيهاش بشر واريح حالي واسمع اغاني المفضلة واللي هي اجنبي عشان كدا محدش بيحب زوقي الموسيقي فبرتاح في الأماكن اللي مفيهاش حد يزعجني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مصر العليا وبيوقفوك يسألوك انت بتعمل ايه ؟
انت بتنزل تجرى فى المطرية طيب ؟
🤣🤣🤣 No in the countryside
I will not say anything else
bay

ليه بجد الناس بتبص علي اللي بيجري أو يتمرن أو يعمل نشاط بدراجة نظره غريبة
ليه الناس بتبص للي بتمشي يغير جو علي انو رايح يحشش في حته لوحديه بجد أنا بحس كدا لما مثلا أجري في الليل أو الصبح بحس الناس بتقول ايه الهبل اللي بتعمله ده ايه الغريب في أن الواحد يتمرن أو يحافظ على صحته او يتعلم يدافع عن نفسه ؟؟!!!؟
للاسف ثقافة الرياضة مش موجودة عند اغلب الناس فبتالي يحسسك انك غريب

• أتفق
  • بيضحكني
كل الانجليزى دا وفالاخر bay ؟
معلش يا صديقي بس انا مضايق شويه دلوقتي لما افوق هكلمك **** يسامحه اللي كان السبب 😐

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Bisexuality
ليه بجد الناس بتبص علي اللي بيجري أو يتمرن أو يعمل نشاط بدراجة نظره غريبة
ليه الناس بتبص للي بتمشي يغير جو علي انو رايح يحشش في حته لوحديه بجد أنا بحس كدا لما مثلا أجري في الليل أو الصبح بحس الناس بتقول ايه الهبل اللي بتعمله ده ايه الغريب في أن الواحد يتمرن أو يحافظ على صحته او يتعلم يدافع عن نفسه ؟؟!!!؟
ممكن علشان البيئة نفسها الي انتا فيها هي دي دماغهم بس عادي فية مناطق و ناس كتير فعلا بتنزل تعمل كدة و دا طبيعي عندهم و **** يرزقك و تجيب حاجة في حتة كويسة و يبقي جرانك هما الي يشجعوك و تنزل معاهم

• عجبني
ممكن علشان البيئة نفسها الي انتا فيها هي دي دماغهم بس عادي فية مناطق و ناس كتير فعلا بتنزل تعمل كدة و دا طبيعي عندهم و **** يرزقك و تجيب حاجة في حتة كويسة و يبقي جرانك هما الي يشجعوك و تنزل معاهم
فعلاً البيئة عندنا كدا
حبيبي **** يكرمك 🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: The King👑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%