NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: ░▒▓█🧩𝕵𝖎𝖌🔪𝖘𝖆𝖜🧩█▓▒░
  • عجبني
التفاعلات: Fâŗëş>.Ŝäìf
  • أتفق
التفاعلات: Fâŗëş>.Ŝäìf
انت بتعمم كلامك؟
انت بتعمم كلامك؟
بعمم الاغلبيه من الناس اللي عايشه حاليا بل تكاد تكون النسبه 99% بيدورو على الحجات الصعبه اللي ممكن تجرحهم وتجرح كرامتهم وبيعملوها بدون وعي منهم بل وهما لو بعدو شويه وبصو للي بيعملوه كان حد تاني بيعمله هتلاقيهم بيتنقضو نفسهم وبيندمو وبيقولو احنا ازاي عملنا كده

بعمم الاغلبيه من الناس اللي عايشه حاليا بل تكاد تكون النسبه 99% بيدورو على الحجات الصعبه اللي ممكن تجرحهم وتجرح كرامتهم وبيعملوها بدون وعي منهم بل وهما لو بعدو شويه وبصو للي بيعملوه كان حد تاني بيعمله هتلاقيهم بيتنقضو نفسهم وبيندمو وبيقولو احنا ازاي عملنا كده
ده حقيقي تحس كان الواحد بيبقا اعمي

• عجبني
التفاعلات: STroNG a👑
ليه بيكون وهم
دائما البدايات بتكون مشاعر وهمية .. لهيك الصح انه نحكم عقلنا ونعرف اذا هاي المشاعر حقيقه او مجرد نزوة واختيار غلط .. مع انه الاغلب بختار غلط لهيك اختياراتنا بتوجعنا بالاخر للاسف

دائما البدايات بتكون مشاعر وهمية .. لهيك الصح انه نحكم عقلنا ونعرف اذا هاي المشاعر حقيقه او مجرد نزوة واختيار غلط .. مع انه الاغلب بختار غلط لهيك اختياراتنا بتوجعنا بالاخر للاسف
هو احنا دايما بنتوجع مش ممكن نكون احنا ال بنوجع

ممكن وانا اوجعت اكثر من شخص كانوا بحياتي .. وحاليا بتوجع على تصرفي .. لانه اخسرتهم
ليه زعلان انك خسرتهم

بالظبط كل واحد تحت مواقف معينه وتحت ظروف معينه بتطلع منه حجات غريبه هو نفسه مبيتخيلش انها ممكن تحصل منه
وثقتك في نفسك بتتهز

وثقتك في نفسك بتتهز
لا بالعكس ثقتك بنفسك عمرها ما بتتهز انت اللي بتهز ثقتك بنفسك لما تشوف نفسك ان انت اقل من حد او فلان ده احسن منك او تقول لا اللبش ده مش حلو عليا او تقول مثلا انا مش قد المسئوليه دي كل ده بيهز ثقتك بنفسك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا بالعكس ثقتك بنفسك عمرها ما بتتهز انت اللي بتهز ثقتك بنفسك لما تشوف نفسك ان انت اقل من حد او فلان ده احسن منك او تقول لا اللبش ده مش حلو عليا او تقول مثلا انا مش قد المسئوليه دي كل ده بيهز ثقتك بنفسك
ده حقيقي بس غصب عن الواحد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%