NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احنا كرجاله ليه بنحب المص بصراحه بلاقي في متعه خاصه كده غير النيك واحساس مختلف عن النيك وفي متعه اه كل واحد ليه متعته سواء البق او الكس او الطيز بس المص بيحلي العلاقه زي اللحس ب الظبط
قولولي بقي رايكو

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى, freemind, Aol و 3 آخرين
احنا كرجاله ليه بنحب المص بصراحه بلاقي في متعه خاصه كده غير النيك واحساس مختلف عن النيك وفي متعه اه كل واحد ليه متعته سواء البق او الكس او الطيز بس المص بيحلي العلاقه زي اللحس ب الظبط
قولولي بقي رايكو
طب انا بحب مص الزب

• عجبني
التفاعلات: محترم ونص، megoohon و Radwakhalid
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Radwakhalid و Amer salm
قولولي بقي رايكو
يمكن عشان المص بيركز على مراكز الاحساس في الراس بتاعت الزبر و حركه اللسان غير احساس الكس خالص
انا بحب المص و لحس الكس يمكن اكتر من النيك 😍😍

• عجبني
التفاعلات: Radwakhalid
قولولي بقي رايكو
ونسيت مص ولحس بزاز ده حكايه لوحده

• عجبني
التفاعلات: انتش
قولولي بقي رايكو
بالنسبة للست متعة كبيرة
وكل مايندرج تحت مداعبات فهو متعة للست ومص الزب خصوصية وحالة فيها كثير من متع الحالة الجنسية ككل
الست بتحس باحتواءها لشريكها لما تمص زبه وبتهيئة لنيك كسها ومتعتها ومتعته

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: zeb8inch, gray, Emperor A و 2 آخرين
يمكن عشان المص بيركز على مراكز الاحساس في الراس بتاعت الزبر و حركه اللسان غير احساس الكس خالص
انا بحب المص و لحس الكس يمكن اكتر من النيك 😍😍
متعه غير صح ❤️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Sosoz و Radwakhalid
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالنسبة للست متعة كبيرة
وكل مايندرج تحت مداعبات فهو متعة للست ومص الزب خصوصية وحالة فيها كثير من متع الحالة الجنسية ككل
الست بتحس باحتواءها لشريكها لما تمص زبه وبتهيئة لنيك كسها ومتعتها ومتعته
دي حقيقه اي حاجه تحت بند المداعبات متعه بنت متناكه وانا بعشق لحس الكس ومداعبته اكتر من النيك نفسه

• عجبني
التفاعلات: talin
دي حقيقه اي حاجه تحت بند المداعبات متعه بنت متناكه وانا بعشق لحس الكس ومداعبته اكتر من النيك نفسه
متعة

انا بعشق مص الزب
فى الاول كنت بعمله متعه للشريك لحد ما اتطور الامر وبقي متعه ليا وانا اللى بعمله من غير ما يطلب واشتاقله كمان

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الأستاذ المنحرف, gasser selim, Teeetoooo و 4 آخرين
قولولي بقي رايكو
حصل مص ابن متناكة نفسي حد يمصلي بتاعي

• عجبني
التفاعلات: off.a7
انا بعشق مص الزب
فى الاول كنت بعمله متعه للشريك لحد ما اتطور الامر وبقي متعه ليا وانا اللى بعمله من غير ما يطلب واشتاقله كمان
طب تعالي مصي زبي 😂

• حبيته
التفاعلات: Lolatity
انا بعشق مص الزب
ازبار المنتدي كله موجوده

• عجبني
التفاعلات: LOSTED

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%