NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Alex 45
  • عجبني
التفاعلات: ابن المنيا
لم تلحس لوحده كسها احساس جميل حد عيزنى الحس كسها

حلو
وبذات لما ترمي الحمم في فمي
بكون احلى شئ

• أتفق
التفاعلات: zeb8inch
احنا كرجاله ليه بنحب المص بصراحه بلاقي في متعه خاصه كده غير النيك واحساس مختلف عن النيك وفي متعه اه كل واحد ليه متعته سواء البق او الكس او الطيز بس المص بيحلي العلاقه زي اللحس ب الظبط
قولولي بقي رايكو
أنا فعلا يتمتع بجميع انواع المص بعيد عن متعت الست. بس هي متعة للراجل اكتر من النيك على الاقل بالنسبه لي

بحب ألحس جسم اللي معايا عشان اتمتع بيه ، بكون شايفها حاجه فعليا (ينفع تتاكل) فممكن عضة خفيفة شفشفة مص بزاز وألحس وسطها وانزل (للكنز 😍) ،، دى متعة قبل متعة النيك نفسها

بالنسبة للست متعة كبيرة
وكل مايندرج تحت مداعبات فهو متعة للست ومص الزب خصوصية وحالة فيها كثير من متع الحالة الجنسية ككل
الست بتحس باحتواءها لشريكها لما تمص زبه وبتهيئة لنيك كسها ومتعتها ومتعته
انا بحس ركوع الست ومصلها ليا هو تقدير وحب لشهوتي وشهوتها وهو انها بتعبر عن انوثتها ليا وحبها

احنا كرجاله ليه بنحب المص بصراحه بلاقي في متعه خاصه كده غير النيك واحساس مختلف عن النيك وفي متعه اه كل واحد ليه متعته سواء البق او الكس او الطيز بس المص بيحلي العلاقه زي اللحس ب الظبط
قولولي بقي رايكو
بعشق اللحس والبوس واحبها تمصلي زبي

قولولي بقي رايكو
بحب اللحس والبوس اوي خصوصا كعب رجلها واحبها تمص زبي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%