NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت بحلم بأني بنيك امي علي طول
واضح إنك خالط بين الدياثة و المحارم و التحرر كله داخل عندك كمفهوم في بعضه، إنك تحلم إنك بتنيك أمك و تستمتع بذلك مش معناه إنك ديوث و إنك تكون ديوث برضه مش معناه إنك تكون محارم و إنك تكون متحرر ملهاش علاقة لا بدياثة ولا بإشتهاء المحارمكل واحدة في الحالات ديه قصة مختلفة لكن الواضح هنا إن الديوث لازم و حتما ولابد إنه يكون محارم و فجأة كمان تلاقيه أحد لقب سالب في السكة يعني من الأخر هنا كل واحد شايل بتاعه على كتفع و حيران بيه عاوز يدفنه في أي خرم و خلاص حتى في الكلام العادي عاوز ينيك يعني تحص أنه لو وقف قدام المراية غالبا ممكن ينيك المراية أو لو قرصته ناموسة هيديث عليها و يكون عاوز ينيكها لمجرد إنها كلمة نتاية للمرة المليون مش شرط إن المتحرر يكون ديوث و مش شرط الديوث يكون بيشتهي محارمه و المحاؤم مش شرط لا إنه يكون متحر ولا يكون ديوثو في كل الحالات ديه كمان مش شرط أن المتحرر أو المحارم أو الديوث يكون سالب ولا إنه يكون متقبل فكرة إنه يتناك ركزوا شوية لأن الواحد زهق من الخلط و من المنتدى بحاله على ردود الأفعال و الكلام :( :( :( :( :( :( :( :( :(

بسبب لبس اختي

• عجبني
التفاعلات: mayo652، elka2ed و Adham_Hany
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: mayo652
عادي مزاجي و شهوتي لما اشوفها بتتناك من حد غير ابويا

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mayo652، اربعيني و andycat
قول السبب اللي خلاك تبقي ديوث
اسباب كتير بس ماصرت ديوث فجاه
لكن لو قلنا ماما بتمشي شبه عاريانه بالبيت مو كفايه؟

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%