NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش أختي صورة متحركة GIF كام شخص هنا بيشتهي أخته و مفتون بجمالها و نفسه ينام معاها ؟

جمال جميل

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اللي حابب يتكلم يحكي ايه السبب أو السر اللي خلاك انت تبقي هائج علي اختك و بتبص عليها و نفسك تنام معاها اكيد كل واحد ليه قصة مختلفة أو مشكلة مختلفة عن التاني

JUXJPX2.webp

• عجبني
التفاعلات: Mo1980, exboy, Mahanon و 3 آخرين
انا اشتهي اختي من زمان والسبب كنت احاول اشوف اجزاء من جسمها كل ما حصلت فرصة
ولما جاء النت وفتحت مواقع الجنس طحت على مقطع ولد ينيك حرمة كبيرة على طاولة بلياردو ومن بعدها بديت اتخيل اختي واشتهيها اكثر بحكم انها اكبر من ب 18 سنة تقريبا

• عجبني
التفاعلات: قلبي ابيض
اللي حابب يتكلم يحكي ايه السبب أو السر اللي خلاك انت تبقي هائج علي اختك و بتبص عليها و نفسك تنام معاها اكيد كل واحد ليه قصة مختلفة أو مشكلة مختلفة عن التاني

JUXJPX2.webp
انا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ديوث علي امي عشان شرموطه وبتغير قدامي ويتلزق طيزها فيا وبزازها

JUXJPX2.webp
هايج علي اختي علشان طيزها كبيره اوي و تهيج الحجر

انا اشتهي اختي من زمان والسبب كنت احاول اشوف اجزاء من جسمها كل ما حصلت فرصة
ولما جاء النت وفتحت مواقع الجنس طحت على مقطع ولد ينيك حرمة كبيرة على طاولة بلياردو ومن بعدها بديت اتخيل اختي واشتهيها اكثر بحكم انها اكبر من ب 18 سنة تقريبا
نفسك تنيك فيها و انت بتتناك فى نفس الوقت ؟

نفسي انيك منى اخت مراتى ورنا صاحبه مراتى كده

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%