NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

$$$ الحكيم

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه معتش في مصداقيه ف المنتدى ايه الأسباب انا واحد ف المنتدى التاني قابلت كابلز كتير وللاسف هنا كلهم كدابين ايه الاسباب

• عجبني
التفاعلات: طرى ونتاية
مفيش حد يرد

ليه معتش في مصداقيه ف المنتدى ايه الأسباب انا واحد ف المنتدى التاني قابلت كابلز كتير وللاسف هنا كلهم كدابين ايه الاسباب
الخوف من الفضايح و الابتزاز و انتشار الجريمة الرقمية الجنسية .. كل واحد يبيع اهله النهاردة

كنت عايز حد يرد

الفكرة انك انت تتقبل طبيعة المكان ... انت بتقول مقابلة والمكان هنا مش بيدعم النقطة دي ... منصات تاني بناس تاني ممكن تنفذ الي انت بتطلبة دة ..

انما هناااااا (( ترفيهي جنسي ))

يعني لا مجال للاتفاق الجنسي ... انت لك حق الطلب ... والطرف الآخر هو حر في الموافقة أو الكذب .. طلما مش عارض قوانين المكان الي فية .

اخيرا نصيحة من اختك عيش أجواء المرح فقط انما مقابلات هنا انا بقولها لك ... ( مش هيحصل )

ونص الي بيقول قابل للاسف بيكذب كذب بين 🫴

• عجبني
التفاعلات: انا عاشق انوثتك
الفكرة انك انت تتقبل طبيعة المكان ... انت بتقول مقابلة والمكان هنا مش بيدعم النقطة دي ... منصات تاني بناس تاني ممكن تنفذ الي انت بتطلبة دة ..

انما هناااااا (( ترفيهي جنسي ))

يعني لا مجال للاتفاق الجنسي ... انت لك حق الطلب ... والطرف الآخر هو حر في الموافقة أو الكذب .. طلما مش عارض قوانين المكان الي فية .

اخيرا نصيحة من اختك عيش أجواء المرح فقط انما مقابلات هنا انا بقولها لك ... ( مش هيحصل )

ونص الي بيقول قابل للاسف بيكذب كذب بين 🫴
انا قابلت من المنتدى التاني كتير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ديما في كل مكان في وفي ي صحبي

الكابلز الحقيقين بطلو يثقو في حد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%