NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لاء مش حر ، لما تبقي حاجه بره المجتمع وعاداته وقيوده والأديان ف متبقاش حر ومش تخلي حاسه اننا في جامع احنا ف منتدي جنسي يعني خطائين مش ملايكة ما بالك ب ال انت كاتبه كفايه ال ف المجتمع

وحضرتك جايه في منتدي جنسي وتدعى الفضيله ؟؟

المكان مفتوح لجميع الآراء والميول الجنسيه أن كنتي رافضه وجودهم لما وجودك وسطهم ؟؟

انا بحط بوستات من تفكيري انا حر في كلامي وتصرفاتي...
انا داخل هنا اطلع الي جوايا من غير قيود ولا رقيب انا خر الي عايزه هعمله وهقوله والي مش عاجبه يمشي لكن حد يدخل يشتمني وشغل عيال سرسجيه انا سني ٤٠ سنه
انا موجب و محارم وديوث ومعرص وخول وكل حاجه
انا حر اقراء وانت ساكت انا مارست كل انواع الجنس انا اتولدت وشفت ابويا وامي كتير مع بعض انا نكت شباب ورجاله و طبيعي وسوفت كمان نكت اجانب وعرب وعيال وكبار
انا الفااااجر
انا القاااادر
انا ابو جلابية اللى مبشوفش 😂😂😂😂😂

هو دا التنمر الغير مرحب به اكيد...صاحب الموضوع يقصد ان اللي ينتقد لشخصي وميولي وعلي فكره الغالبيه منهم اكثر منه فجر وعهر لكن يدعوا الانكار ههه.كلنا في تخيلاتنا خصوصا هنا بنبقي قالعين بلبوص نبحث عن المتعه للمتعه متناسين اغلي ما نملك.ونبحث عن الفطره الغريذه الميول اللي بتمتعنا المجرده .فلماذا لا نتعامل بدون الاقنعه والانا .صدقني ستكون المتعه والمحبه والاستمتاع بدون صفات واسماء .نمتع الانسااااااان الذي بداخلنا .والذي اتي هنا لتكملة ناقصه ..

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%