NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اللمبي٢٠٠٧

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا بحط بوستات من تفكيري انا حر في كلامي وتصرفاتي...
انا داخل هنا اطلع الي جوايا من غير قيود ولا رقيب انا خر الي عايزه هعمله وهقوله والي مش عاجبه يمشي لكن حد يدخل يشتمني وشغل عيال سرسجيه انا سني ٤٠ سنه
انا موجب و محارم وديوث ومعرص وخول وكل حاجه
انا حر اقراء وانت ساكت انا مارست كل انواع الجنس انا اتولدت وشفت ابويا وامي كتير مع بعض انا نكت شباب ورجاله و طبيعي وسوفت كمان نكت اجانب وعرب وعيال وكبار

• عجبني
  • ايه ده
  • معجبنيش
التفاعلات: Jeo84, طيار١٤, Al-Mahdy و 6 آخرين
كل شخص حر و اللي بيرد عليك برضه حر ف يقول رأيه طالما في الحدود. لكن لو في شتيمه أو كده. حقك تعمل تقرير و انا عن نفسي جربت كذا مرة و فعلا بياخده تحذير

• عجبني
التفاعلات: اللمبي٢٠٠٧
مع احترامي بس اي 2007 ده مش ده سنه ميلادك؟

اتجوزت فيه

براحتك دى حياتك وانت حر فيها
بس طول مانت قافل بقك محدش هيعارضك
فتحت بقك وقررت تشاركنا بحياتك هنا يبقا تستحمل النقد بنوعيه الايجابى والسلبى
وحق الرد مكفول للجميع فى حدود قواعد المكان

• أتفق
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ALbrens, الصقر_الجارح, Honeydick و 6 آخرين
انا داخل هنا اطلع الي جوايا من غير قيود ولا رقيب انا خر الي عايزه هعمله وهقوله والي مش عاجبه يمشي لكن حد يدخل يشتمني وشغل عيال سرسجيه انا سني ٤٠ سنه
انا حر اقراء وانت ساكت انا مارست كل انواع الجنس انا اتولدت وشفت ابويا وامي كتير مع بعض انا نكت شباب ورجاله و طبيعي وسوفت كمان نكت اجانب وعرب وعيال وكبار
انت حر مالم تضر اكيد

• انا سخنت كده ليه
براحتك دى حياتك وانت حر فيها
بس طول مانت قافل بقك محدش هيعارضك
فتحت بقك وقررت تشاركنا بحياتك هنا يبقا تستحمل النقد بنوعيه الايجابى والسلبى
وحق الرد مكفول للجميع فى حدود قواعد المكان
في حدود القواعد ماشي علشان بردو الي هيتخطي القواعد هتخطي كل خاجه معاه

طالما قولت ميولك بحرية يبقى تسمع الانتقادات برده لأن اللى بيرد بيرد بحرية
انت متقبلتش الكلام تقدر تعمل تجاهل للشخص ده
حياتك انت حر فيها زى ما هتلاقى اللى ايدك هتلاقى اللى يعرضك ف المفروض انك متضايقيش

• عجبني
طالما قولت ميولك بحرية يبقى تسمع الانتقادات برده لأن اللى بيرد بيرد بحرية
انت متقبلتش الكلام تقدر تعمل تجاهل للشخص ده
حياتك انت حر فيها زى ما هتلاقى اللى ايدك هتلاقى اللى يعرضك ف المفروض انك متضايقيش
مفهمتش قصدي.... الي بيدخل علي الخاص ويقول يابن كذا وكذا وامك كذا ده الي بتكلم عليه في البوست

متعصب ليه سيبك منهم كل واحد حر في تفكيره وميوله والي مش عجبه يخبط راسه في الحيطه

• عجبني
مفهمتش قصدي.... الي بيدخل علي الخاص ويقول يابن كذا وكذا وامك كذا ده الي بتكلم عليه في البوست
عادى اعمل تجاهل ولا اكنك شوفت انا بيدخلى سوالب وديوثين يوميا على الخاص مش لديهم اى اهتمام ولا اكتر شوفت كلامهم لان ده مش ميولى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: القط عاشق الملبن و اللمبي٢٠٠٧
كلهم لازم يعملوا نفسهم اوصياء علي افكارنا وميولنا ، محدش بيقول ان كل واحد حر ، لازم يتدخلوا في شئوننا ، هو ده المجتمع يا صديقي

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
انت قولت حرية صح في ميولك فعلا انت حر و براحتك تمام بس انت بتقول رايك في ميولك وكتير انت مبسوط بي في غيرك هيقول الراي المعاكس

• عجبني
عادى اعمل تجاهل ولا اكنك شوفت انا بيدخلى سوالب وديوثين يوميا على الخاص مش لديهم اى اهتمام ولا اكتر شوفت كلامهم لان ده مش ميولى
مش ميولى للتصحيح

• عجبني
التفاعلات: القط عاشق الملبن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت صح واحب اضيف نقطه صغيره لك .
على العام وتلاقى واحده مشهورة تدخل تكتب كومنت ساخر على صاحب الموضوع وتقلب الموضوع مسخره على صاحبه وهي اصلا عامله الف علاقه وكسها وارم من النيك في الحرام .

الإنتقاد حاجه حلوه لكن المنتقد مش بيتحمل عواقبه لأن السرسجيه حوله كتير والمطبلاطيه اكتر لها أو ليه .

انا صاحب ميول يبقى الإنتقاد في ميولي وليس شخصي ولا السخريه على موضوعي .

عجبك أو عجبيك الموضوع شارك مش عجبك بلاش ادعاء النصاحه علينا كلنا فينا العبر مفيش ملاك في نسوانجي اكيد .

متفق معاك يا صاحبي

طالما قولت أراءك في الحياه ونشرت تفاصيل حياتك بقي شي مش يخصك بقي يخص كل اعضاء المنتدي وحقهم يقلوا رأيهم دون اهانه لشخصك​

انت قولت حرية صح في ميولك فعلا انت حر و براحتك تمام بس انت بتقول رايك في ميولك وكتير انت مبسوط بي في غيرك هيقول الراي المعاكس
يقول بس من غير غلط...

لاء مش حر ، لما تبقي حاجه بره المجتمع وعاداته وقيوده والأديان ف متبقاش حر ومش تخلي حاسه اننا في جامع احنا ف منتدي جنسي يعني خطائين مش ملايكة ما بالك ب ال انت كاتبه كفايه ال ف المجتمع

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: بودي المتحرش و أمير الظلام والملكة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%